Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, Na het eten even de fjord gereden ( moest beleerd worden), zat er nu voor de 3e keer op, en is echt super braaf.

) maar dat is een veel lastigere herkansing. Dinsdag tussendoor nog even jarig. Druk op het werk, en alweer 2 simulatorlessen gepland, dus een beetje
Verder tussendoor ook nog naar kamers aan het kijken, want wil volgend jaar toch wel graag op kamers. 

Ik heb ook best veel paar schoenen maar loop eigenlijk ook alleen maar op mijn favoriete paar laarzen 
Simmie schreef:Maar ingrid, het is jóuw paard.
Je paard kan er niets aan doen dat jij veuls te moe bent..........![]()
Zelf ga je daarom niet naar 'm toe, maar wel boos worden als je vriendin geen zin heeft om nat te worden.
Dat begrijp ik nou nooit....

onwijs mooi koppie.

) wel verzorgsters! Ik rij af en toe nog wel een rondje met hem maar niet meer fanatiek ofzo, en nu zijn er 3 meiden die er nog veel plezier aan hebben! Het zijn 3 supermeiden, dus daar laat ik hem gerust aan over. Alleen als het echt rotweer is zeg ik zelf vaak al dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen om te gaan, vaak ga ik of mijn zus toch nog naar Os dus kunnen zelf ook de verzorging doen. En hij heeft toch in de wei gestaan dus niet rijden is niet erg. De echte eind-verantwoordelijkheid blijft toch altijd bij de eigenaar.

en nu ook even geen tijd voor, zo richting de paardjes.
Maarja wie weet valt het mee 
(die had ik nog niet
) Ga hem zo even uitproberen!