Zij die gingen sterven groeten weer!
Laten we het zo stellen: aan Tal lag het niet! Vanavond 100m afstand kon je al zien welke sprong ik eng vond en zij dus langs ging
verslagje (tja eerste keer he dan moet dat
)
Niet dat iemand langs de kant zat, maar Tal was (voor haar doen ) heeel wild. Moets met de insprongetjes ook wat langzamer gaan enzo.
Wal op en af ging in eerste instantie goed, en toen ineens wilde ze niet meer, maar dat scheen normaal te zijn...
Toen van de andere kant en dan over de boomstam naar beneden, waarvan Tal (of ik?) dacht he daartussendoor is nog een heel klein stukje geen boomstam dus dan spring ik daar. Geloof dat Michiel er steeds een hartverzakking van kreeg. Mochten toen niet de iets grotere hogere doen *o/*
Toen inuitje boomstammen, die ging goed op moment dat er links en rechts een levende paal stond in de vorm van een mede paard.
Toen de greppel. Tja das niet hoog dus daar zoeven we zonder problemen heen. Had 1 keer wat langere aanloop, en toen werd ze wat sterk en renden we zo naar de uitgang (" sorry andere les" )
Toen de waterbak, naja daar kon tal dr voorbeeldfunctie waarmaken, geloof dat we wel 20 min gewoon gestaan hebben in het water om te kijken of en hoe de rest een keer in de buurt kwam
Al met al was het onwijs leuk, echt super weer, en weet ik nog steeds niet of ik de geschikte persoon ben om het Tal te leren
Ik was ook veelste lief met rijden, toen ik begon te lachen zei michiel dat hoor je zeker wel vaker
. Aan de andere kant waren er ook een paar flink aan het meppen
nou dan maar een softie hoor.
Er zit nu een medebokker heel hard aan de foto's te werken, zitten wel een paar leuke tussen dacht ik. Maar alavst klein voorproefje: met de telefoon gemaakt