[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:53

Veel plezier met de club BL
Miniemuis alvast veel succes voor morgen, hoop dat er nog een uitvalt!
Ik ga zo ff lekker afwassen
En daarna naar Sammie *o/*

pietpiraat

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:54

succes in barchem allemaal!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:56

Jippie we zitten op de 300ste pagina

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:58

@ canter: fijn dat het steeds beter gaat met Mas!!Hoop dat hij snel naar huis mag! En kan de opleiding ruiter in spé beginnen!
haha

Enn verder weet ik niet meer wat ik allemaal wou zeggen..
Maar succes voor de mensen die naar Barchem gaan!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:02

dat kwam omdat we verkeerd waren gereden en zowat in Duitsland zaten! hoe blond kan je zijn!

GOEDGEKEURD!!! yeahhhhhhhhhhhhhhh
super blij!

ik was al blij dat de eigenaren zelf met het paard kwamen en ik daar op de kliniek aan kwam met het idee dat ik geen paard had meegeseuld en tevens dus geen band met het dier kreeg onderweg! wat in de andere 2 gevallen wel gebeurde!
ik was erg negatief, maar klinisch helemaal top! ze had alleen achter een scheur in de hoef, dus even extra opletten, en ze stond voor wat troontredend, maar ze kwam super door de buigproeven en voltes had haar nog niet gezien zo!! flink showen! echt super om te zien!! maja wel negatief blijven he

toen de foto''s, 1 iemand kon maar mee, wij gingen koffie drinken...zenuwslopend als de pest! eerst zien dan geloven
komt de DA aanlopen, jahoor, helemaal TOP!! :D:D:D:D:D:D

foto's doorgenomen...kootgewricht 2x een 2, de rest allemaal 1tjes!! niks op aan te merken!

alleen dat ze wat toontredend staat voor, maar ff in overleg met de hoefsmid was het geen probleem!!
super mak de trailer op, super braaf! onderweg bij Divoza een dek gekocht

en ik kreeg er zelfs een nieuw dek bij met nieuw halster + touw
echt super lieve mensen ook!! meisje(vriendin van die man) moest huilen...zo zielig, maar voor mij een goed teken!

ik ga nu weer ff heen om het een en ander te regelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:04

whaaaaaa, gefeliciteerd RT!!
Dit is gewoon je ware, het heeft even moeten duren maar dat ben je zo weer vergeten!!

Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's
Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto'sFoto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:10

Heej RT wat super joh!!
Echt hartstikke leuk voor je
Whahaha bijna in Duitsland! We vroegen ons ook al af waar je nou bleef!
Heb net Emmy aan de telefoon gehad, ze moest vandaag al dressuren.
Ging super zei ze: Q was heel lief en de jury was ook helemaal happy dus een goed begin!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:13

bedankt iedereen
RT: super nieuws zeg! fotooooo!!
ik ga over een kwartiertje!
doegg crosstutten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:15

Daaag BrittJl0ver!!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:22

doei doei!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:24

Jaja, foto's van Mas en foto's van het RT-paard!!!Afbeelding

Bij deze wil ik alle bokkers nog succes wensen op het NK!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:25

RT: gefeliciteerd!!! Nu lekker gaan ontdekken en genieten.

Sorrie voor de verwarring; ik had foto's van Mas op stal gezien. Vandaar.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:31

haha grappig, paard waar ik op rijd, heet op papier mas, maar dat vonden we niet echt leuk hebben we er mars van gemaakt

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:39

super RT

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:43

Eindelijk! RT! Maar wat een geod nieuws! Ik zou trouwens ook heel negatief zijn anders dan valt het weer tegen! Maar inderdaad nu willen we foto's zien!

En wat zal ik doen de witte scheren? Ik rij er nu nog niet veel wedstrijden mee maar ja heb nog maar net startkaart. Ik ben dan van plan om te springen en dressuren. Wel scheren of niet? Ik heb haar net gewassen maar ik krijg die gele plekken er niet af! Mede doordat die haren alweer best lang zijna!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:22

Voor zover ik het onthoudenheb:

Canter: fijn dat het zo goed gaat met Mas! Ik hoop dat hij ook snel "echt" naar huis mag.

Chantal: gefeliciteerd met beide rijbewijzen! Dat doe je goed zo meteen erachteraan. Ik moet zelf nog steeds mijn E halen, maar ik zie er zo tegenop om weer examen te moeten doen

RT: Gefeliciteerd en natuuuurlijk willen we foto's

BL: veel plezier nog dit weekend!

Gomir: lekker van je examen! Dat scheelt weer voor de rest van het jaar.

Vief: netjes hoor een 10, deed/doe ik je niet na voor engels

Renskek: welkom, enne, we zijn in het echt veel liever als dat we eruit zien hoor

Lielle: Super foto's van jou met Tol, het plezier straalt er vanaf!

Verde hier niet zoveel te melden. Ik heb niets in de planning staan, ga zondag met juf + vriend mee naar barchem om te groomen, dus zal ik sommigen van jullie wel zien. Of jullie mij ook zien is de vraag zo zonder paard+logo

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:51

Jaa gefeliciteer RT Heb alleen geen idee over wat voor paard het gaat

Ik heb net dressuur geoefend. En het was een ramp. Ze wilde totaal niet luisteren. Mijn moeder hielp me. het enige wat ze zei was rustig blijven en doorrijden. Als ik in mijn eentje was geweest, had ik hem al lang op stal gezet. Gisteren was ze nog zo fijn en vandaag was het weer helemaal mis!
Maarja, Misschien: een slechte generale is een goede uitvoering. (of zoiets dan )
Maar nu ben ik eigenlijk best wel chagrijnig

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:59

bedankt allemaal!!!

BIG SMILE!

ben net weer terug van stal(goh zo moet ik dat dus nu gaan zeggen zeker ?? )
ik voelde me echt vreselijk opgesloten daar..jakkie zeg! altijd op een boerderij, alle vrijheid, paarden alle dagen naar buiten..
en nu moet je je houden aan regeltjes. het geeft me echt een raar gevoel, en nu ik een paard heb ook, elke dag moet ik er voor zorgen bij wijze van...
zal de aankomende week niet zo goed gaan, want ik heb tentamens(ik ben bang dat de tentamens mislukken haha )

maar oke, er wordt kuil gevoerd en sportbrok, ik vond het erg jammer, want ik ben gewoon standaard brok gewend en geen poespas, maar de eigenaar voerde en hij zou zelf kijken wat die nodig had...dus dat vind ik wel een beetje eng hoor!! maar natuurlijk kon ik alles vermelden hoe en wat!
verder staan ze zomers de hele dag buiten, alleen nu in de winter niet pfff wat zal ik daar aan moeten wennen zeg! gelukkig hebben ze een stapmolen

ik heb meteen een aantal meiden gesproken, echt super aardig!! en met HesterV afgesproken dat we binnenkort buiten gaan rijden

ik ben echt super blij, maar geeft mij tevens een heel raar gevoel, maar dat zal wel wennen geloof ik!
ik heb geen reden meer om depri te zijn

foto's komen zo snel mogelijk! ik moet morgen helaas 'draaien' (film maken/filmen enzenz ) dus ik hoop of smorgens vroeg of smiddags even langs te kunnen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:03

RT, mijn paarden gaan dit weekend ook verhuizen, dan zal ik veel herkennen! Alleen van ons gaan naar een boerderij waar ze wel de hele winter naar buiten mogen, daar ben ik wel blij mee.

Maar gewoon lekker genieten hoor, kan je weer lekker een paard gaan opleiden naar het Z!!!

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:24

Welkom in de club van bokt schimmels RT!!!
Van harte gefeliciteerd, ik vind het echt helemaal super voor je!

Fijn te horen dat het goed gaat met Mas, Canter!
Mijn dochtertje werd ook veel te vroeg geboren en woog nog geen 3 pakken suiker, maar ik geloof dat ze nu bij de bijdehandste kids van de klas hoort. Het zijn vaak echte vechtertjes met een sterke eigen wil

Overigens heet een vriendinnetje van mij ook Mas. Haar vader noemde haar zo omdat het in het indonesisch iets van mijn gouden bloem of zo betekent. Als je het leuk vindt dan vraag haar nog eens naar de precieze betekenis.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:25

Aaah fijn RT dat ie goedgekeurd is!!
Is super spannend hé! Toen afgelopen week Ro werd gekeurd zag ik zn toekomstige eigenaresse(toen dan hé;)) ook al steeds kijken bij elk stapje..Van oooh loop goed! haha maar alles was ook daar goed mee!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:28

Vief: Echt goed van Emmy bij de weg!! Komt helemaal goed morgen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:21

Gaaaaaaf RT!!!! Ik wil binnenkort wel foto's zien hoor!

Ik ben er net weer van Groningen. Eerst even toetsje Engels gemaakt, heb denk ik wel een 10
Toen op naar Groningen, het is me duidelijk geworden dat Communicatie en informatiewetenschappen echt helemaal niks voor mij is. Journalistiek lijkt me wel leuk, je moet alleen een Bachelor hebben gehaald, maakt niet uit wat. Ja, dat maakt het weer helemaal makkelijk voor mij, NOT! Maar ach, toen de stad maar ingegaan met een vriendin uit Groningen. Hockeywinkel opgezocht en een nieuwe stick gekocht! Morgen gelijk maar even uitproberen!
Daarna nog even wat rondgeslenterd en wat gegeten bij de V&D en toen maar eens naar huis. Over 2 weken weer, maar dan naar de open dag van Hanze (=HBO).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:25

Anja15, Chantal, Gomir en RT: allemaal gefeliciteerd! (jullie weten zelf wel waarmee)

Canter: fijn om te horen dat het met Mas nog steeds de goede kant op gaat! Binnenkort hebben jullie hem lekker thuis!

Ben vandaag in Barchem geweest. Mooie cross! Baal echt dat ik zelf niet rijdt! Het staat best pittig en best technisch, maar dat mag je ook wel verwachten van een kampioenschap. (ik heb het L-paarden gelopen)
De M-cross is hardstikke gaaf! Was wat voor Djin geweest...........
Er zit een hele gave sunken road in het M.
Iedereen succes morgen en misschien zie ik nog wel een paar bokkers, want ik ga wel kijken morgen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:32

Eindelijk RT, gefeliciteerd!

Allemaal dank weer voor het meeleven met de kleine man, hartstikke lief. Ik zal mijn best doen om een paar foto's hier op bokt te zetten. Hopelijk mag ik hem over een week of 4 mee naar huis nemen.

Grappig om te horen Bento, ben eigenlijk wel nieuwsgierig! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Zover ik het heb kunnen volgen heb jij ook een moeilijke tijd?