Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liekec schreef:Snow_white, wat voor zadel is het? Ik moet ook weer naar de zadelmaker maar ze zijn zo druk! En de tijden die beschikbaar zijn passen mij niet.
Dank voor de complimenten! We gaan idd heel lekker. Hoop niet dat het hoopje ellende wat ik op stal aantrof vanavond daar doet in het eten gaat gooien...![]()
[ [url=m/oCdwIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Elke schreef:Dank jullie voor de beterschaps wensen! Coco vindt het verschrikkelijk, echt niet te houden. Ga denk ik maar proberen om erop te zitten en dan een slof om ofzo. Aan de hand dendert die zo door of maakt pirouettes om je heen wat we dan net niet willen. Biks is er al helemaal af. Iemand nog ideeën om hem te laten stappen zonder dat die handstanden maakt? haha! Stapmolen is helaas geen optie, die hebben we namelijk niet
_Elke schreef:Dank jullie voor de beterschaps wensen! Coco vindt het verschrikkelijk, echt niet te houden. Ga denk ik maar proberen om erop te zitten en dan een slof om ofzo. Aan de hand dendert die zo door of maakt pirouettes om je heen wat we dan net niet willen. Biks is er al helemaal af. Iemand nog ideeën om hem te laten stappen zonder dat die handstanden maakt? haha! Stapmolen is helaas geen optie, die hebben we namelijk niet
Keertje mee trainen gaat hem hier niet worden. Ik ga niet meer wisselen van instructeur.![]()
Die snee ziet er wel heftig uit zeg, hopelijk is er niks kapot.. beterschap!
Sim schreef:Shauniraquel schreef:Ik zat te denken. Ik train vaak bij Rob Janssen in Hernen. Maar heb vaak geen mensen waarmee ik samen kan trainen. Zijn er misschien mensen hier geïnteresseerd om een les samen te volgen? Mogen max. 4 mensen mee doen in de les, dacht ik. Lijkt me leuk
Rob heeft ook groepstrainingen waar je je voor op kunt geven. Die vinden plaats op diverse terreinen. Train je in een groepje.
_nfcd schreef:Goeiemorgen mede eventers,
Ik had een vraagje over mijn cross bescherming. Ik heb ze voor een leuk prijsje kunnen kopen via marktplaats. Maar heb het idee dat achter te groot isDus vroeg ik me af of jullie deze mening met mij delen.
[ [url=m/it99EF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/giadPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Achter