[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:35

Voor iedereen die het wil weten, mijn pb box staat open hahaha!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:43

Jeetje, kletskousen :oo

*Gaat weer aan 't werk......*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:09

Zo, Jer heeft al de hele ochtend lekker buiten gestaan. Stond net weer binnen toen ik aankwam en ging vrij demonstratief met zijn billen naar me toe staan :D Even zijn benen schoon en droog gemaakt en een aai over zijn bol. Morgen gaat schoonzusje (weer) met hem aan de slag ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:46

Oe handig noor :D
Die van mij staan helaas op stal, de wei is echt verschrikkelijk! Bak is drijfzand en overal ligt water helaas.
Zelf zit ik met mijn been in het ijs ^)
Heb helaas een scheenbeenvliesontsteking opgelopen, doet ook zeer met rijden.
en de hond is weer thuis :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 16:35

zo weer giga druk op werk. zo nog naar werk 2 en dan vanavond les maar dat ligt nog wel een beetje aan het weer.
en over het startgeld. Ik ga niet meer starten als het inschrijfgeld meer dan 10euro wordt. vind het gewoon te duur worden voor die paar minuten.

Sarah ik hoop dat het goed gaat met hondje maar wij hebben daar geen goede resultaten van (sorry dat ik het zeg) De troep wat in de baarmoeder achter blijft kan flinke ontstekingen veroorzaken en zelfs tot knappen van de baarmoeder. Balen dat je zelf ook nog in de lappenmand zit. Hoe heb je dat dan gedaan?
kris heeft goed nieuws.
lielle heeft mooie laarzen
noor en margreet zijn druk aan het pakken en hebben een nieuwe vuilstortplaats ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:39

Thanks voor de succeswensen! Draven was echt weer fijn :) Eerste stukje linksom gedaan en dat ging eigenlijk wel erg lekker. Rechtsom ging veel minder lekker. Ik vroeg al aan mijn juf of hij wel goed liep, maar hij is gewoon gigantisch stijf. Ik kon hem rechtsom ook niet op de hoefslag houden, want hij bleef helemaal linksgebogen. Dat wordt dus nog flink werken de komende weken, want zo belast hij natuurlijk 1 been altijd meer dan de ander en dan zit er zo weer een blessure. Maar hij was in elk geval lekker vrolijk en super braaf. +:)+

Evony wat sneu van de hond :(:)

Lielle mooie laarzen, zouden ook bij mijn zadel passen denk ik O:)

Ik ben ook welgeteld een keer tweede geworden op wedstrijd en ik had niet eens winstpunten. Haha! Blijft grappig.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:49

Jij ook zelf nog pech dus Sarah! Hopelijk is het snel over.
Fijn dat hij braaf was Annetje!

Ik heb ook heerlijk gereden ondanks die knetter harde wind en hagel. Ik begin dressuur zo nog leuk te vinden ook. Kan echt merken dat het bij What een beetje op zijn plaats aan het vallen is, nu hopen dat die spieren op zijn kont nog komen. :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:53

xxitsmexx schreef:
Sarah ik hoop dat het goed gaat met hondje maar wij hebben daar geen goede resultaten van (sorry dat ik het zeg) De troep wat in de baarmoeder achter blijft kan flinke ontstekingen veroorzaken en zelfs tot knappen van de baarmoeder. Balen dat je zelf ook nog in de lappenmand zit. Hoe heb je dat dan gedaan?

waarom hadden jullie voor de injecties gekozen ipv de operatie?

Te actief gevoetbald de laatste tijd vrees ik, in combinatie met een doodsschop van iemand waardoor het ook helemaal beurs is dus nog zeerder doet :Y)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:08

Jeetje, nu begint het pas écht te stormen hier!
De RVS spatplaat is net achter het fornuis gemonteerd: <3
Ook even overleg gehad met het SGW-bestuur, als het zo blijft waaien ga ik de dijk niet over :j Straks waai ik er nog af, dat zie ik écht niet zitten hoor. Even afwachten nog.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:11

Het is idd gevaarlijk om met zoveel wind de dijk over te steken Noor!

Hier valt het allemaal nog mee. Net even een bui gehad, maar nu weer opklaringen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:14

Ik waaide net bijna van mijn fiets af :oo

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:16

Hahaha, Annetje pas maar op! Het wordt alleen maar erger vanavond!
Fijn dat Vies braaf was trouwens :)

Alles is trouwens (zo goed als) ingepakt *\o/*

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 17:20

het weer wordt er ook niet beter op.
als het zo door blijft gaan met toename wind bel ik de les wel af.

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:22

Hier begint het nu echt een beetje te stormen, paardjes maar laten staan vandaag. Verder gigantisch druk met school, morgen twee verslagen inleveren...

Zou ik ook niet graag doen Noor
Sarah, jeetje allebei in de lappenmand, beterschap!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:23

Had het ook wel wat rijden met die knetter harde wind. Al heb ik nog geluk gehad, nu is het nog erger. Vanavond moet het nog erger worden, zou dan idd ook niet op pad gaan Noor.

Ik ga zo lekker met warme choco en dekentje op de bank dvd-tje kijken. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:31

Ik mocht niet rijden van moeders... Moet straks wel om 7uur lesgeven en heb beloofd even op dat paard te stappen (4jarige Scnadic van ruim 1,72m die momenteel niet zo lief is) denk maar datik dat niet doen :P
Vanavond wel lekker bij vriendje slapen. Heerlijk vriendje dat in de buurt woont. Ben zo bij hem.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:38

Kris, gefeliciteerd met het goede nieuws dat wij nog niet mogen weten :D
Annetje fijn dat hij braaf was, dat stijve is natuurlijk wel logisch.

Hahaha ik waaide mooi van links naar rechts over de weg op mijn fiets. :') :o
Tessa is weer kaal, wat een rotwerkje blijft het toch, en alles kriebelt zo. Met lenzen in scheren is helemaal een drama.
Straks nog even terug om goofy te rijden. Voor de 2e keer door de storm fietsen dus..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:59

:wave:

Druk druk druk!!

Lees dat Anne weer mocht draven, wat lekker zeg!! Mag je ook al bochtjes draven?
Mootje, gave foto's op fb zeg!
Lau doe maar voorzichtig hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:02

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:12

TeeGee schreef:
Lees dat Anne weer mocht draven, wat lekker zeg!! Mag je ook al bochtjes draven?
Ik mag gewoon in de bak draven. Dus daar zitten ook bochtjes in. Ik moet het gewoon zelf opvoeren. Nu een week lang vier keer twee minuten lang draven (heb vandaag niet elke keer 2 minuten achter elkaar gedraafd hoor, vond dat wat teveel voor de eerste keer) Morgen moet ik weer een half uur stappen. Nadat ik dit een week heb gedaan moet ik dat gaan uitbouwen en steeds meer dressuurmatig gaan draven. Dan moet ik ook gaan trainen in 3 dagen. Dag 1 is het meest intensief, dag 2 blijft zoals nu en dag 3 is stappen (eventueel dag 4 als rust) Over 7 weken moet ik in principe 'normaal' kunnen losrijden en dan ga ik terug naar de kliniek.

Gaat het echt nog harder waaien ja? Ik vind het nu al zo hard gaan!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:25

Wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig hahaha!
Alle pb's zijn beantwoord hoor :D

Hier echt vreselijk weer was buiten aan het stappen, maar heb dat in de binnenbak voort moeten zetten. paardjes werden er erg vrolijk van laten we maar zeggen :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:31

Ik zie allemaal leuke jaaroverzichten voorbij komen. Leuk!
Ik heb weer een paardloze dag. Waardeloos weer. Wilde even naar de manege om te kijken of schimmel al fitter is maar het waait te hard.

Over het startgeld. Voor ik inschrijf kijk ik altijd naar het inschrijfgeld. Bijvoorkeur start ik al niet eens als het 10 euro per proef is of ik start dan maar 1x. Wedstrijden met bekers/gebruiksartikelen start ik niet op uitzondering van Emmen na. Ik start ook veel kringwedstrijden. In het winter heb je geen startgeld maar wel 20 euro 1e plaats en die wedstrijden zijn in een straal van 30 km.

@ Sarah sterkte met de hond
@ Lielle mooie laarzen
@ Kris alvast gefeliciteerd maar geen idee waarmee.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:37

@ Evony sterkte met je hondje! Mijn oudje had het ook op 8 jarige leeftijd!
Zij had een zwaar ontstoken baarmoeder waarna die verwijderd is!
Snap best dat je het een moeilijke keuze vind als ze zo oud is!

@ Lielle, superrrr mooi zeg je laarzen!

Wat betreft het inschrijfgeld vind ik €15 voor een dressuurproefje ook echt belachelijk!!!
Hier krijg je ook altijd een beker of lint! Springen vind ik €15 ook echt veel te veel voor een parcourtje alleen is de prijs dan wel weer geld! En dat zijn dan ook meestal hoge bedragen! Eerste €30, tweede €25, derde €20 enz!

Voor een SGW vind ik het nog wel meevallen €27,50! Ti's een hoop geld maar met al het geregel en wat je allemaal doet op een dag vind ik het in vergelijking met een dressuurproefje of parcourtje goedkoop!

Hier stormt het echt enorm maar Max hield zich braaf tijdens het wandelen door het bos!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:54

Evony: ik zou jullie ook aanraden om de baarmoeder eruit te halen. Als ze er ziek van worden staat de baarmoeder vaak vol met een dikke zak pus. De baarmoederwand is zo ontstoken dat die erg dun wordt en dan is het wachten op de dag dat deze knapt en de pus de buikholte in stroomt. Dan ben je echt ver van huis. Anesthesierisico heb je altijd, en ik ben het met je eens dat dit op een oudere leeftijd groter is. Maar haar kansen zijn absoluut groter als ze wel geopereerd wordt!!! Ik wil niet naar overkomen maar ik heb het idee dat jullie niet helemaal weten hoe de situatie ervoor staat...

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:13

@ Floor01 dat zeiden ze tegen ons toen ook!
Mijn Jack is nu 14 en nog kerngezond!