Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxitsmexx schreef:Sarah ik hoop dat het goed gaat met hondje maar wij hebben daar geen goede resultaten van (sorry dat ik het zeg) De troep wat in de baarmoeder achter blijft kan flinke ontstekingen veroorzaken en zelfs tot knappen van de baarmoeder. Balen dat je zelf ook nog in de lappenmand zit. Hoe heb je dat dan gedaan?
TeeGee schreef:Ik mag gewoon in de bak draven. Dus daar zitten ook bochtjes in. Ik moet het gewoon zelf opvoeren. Nu een week lang vier keer twee minuten lang draven (heb vandaag niet elke keer 2 minuten achter elkaar gedraafd hoor, vond dat wat teveel voor de eerste keer) Morgen moet ik weer een half uur stappen. Nadat ik dit een week heb gedaan moet ik dat gaan uitbouwen en steeds meer dressuurmatig gaan draven. Dan moet ik ook gaan trainen in 3 dagen. Dag 1 is het meest intensief, dag 2 blijft zoals nu en dag 3 is stappen (eventueel dag 4 als rust) Over 7 weken moet ik in principe 'normaal' kunnen losrijden en dan ga ik terug naar de kliniek.Lees dat Anne weer mocht draven, wat lekker zeg!! Mag je ook al bochtjes draven?