[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 08:21

Goedemorgen

@ sanurie: dumpen maar weer!
@ evelien huis en flip zien er goed uit.

Ik ga even jureren en daarna naar de ziekenboeg oftewel de stal. Ben benieuwd wat de stand van zaken vandaag is.
CC gangers succes!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 09:13

sanurie gaat praten met vriendje of dumpen.
evelien het huis ziet er goed uit.
marijke heeft kunnen genieten van geert op zigo (maar wil zelf te graag rijden)
benthe heeft een kort nachtje gehad maar heel veel succes met anoes
caro ik hoop dat het weer wat beter gaat met paardje

zo net al een vliegendeken gemaakt die was half los getrokken.
nu zo even lesgeven en dan spullen pakken rond 1u wil ik hier thuis gaan richting Castenray.

Iedereen die CC heeft of naar castenray gaat SUCCES

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 09:22

Benthe, veel succes met Anous.
Caro, gaat het al weer iets beter?
Iedereen op cc: Succes!

Ik heb mijn eerste les 'start to run' er op zitten :D viel me niet tegen, maar het was best zwaar!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 09:56

Goed bezig Moo! Ik ben blijven hangen bij les 1 :o Vorige week les 1 gerend, toen de dag erna ziek geweest en ben nu nog steeds wat wiebelig en duizelig soms, dus geen energie meer gehad om te rennen. *schaam zich diep*
De eerste lessen vallen nog wel mee. Ik weet nog dat ik het heel zwaar vond worden toen de pauzes er tussenin korter werden en je nog wel gewoon 3 minuten ofzo moest rennen.

Caro wat een pech zeg!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 10:13

concours en castenray gangers succes :D

Mootje: wat goed hoor! Ik ben begonnen met skeeleren minder belastend ook voor mijn knie.
Evelien: mooi huis zeg :oo

Had het stuk in de P&S ook gelezen :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 11:10

Goeiemorgen :)

Floor, heb ik idd al wel eens gedaan maar helpt niet zoveel. Het houdt vanzelf een keer op want ik heb geen zin om elke keer de laatste optie te zijn.
Veel gepraat over keuringen. Vos is gekeurd maar had een kleine bemerking en die hebben we toen dus teruggenomen. Was toen een 3 jarig lelijk mormel. Wij hebben er hoefijzers onder laten zetten en hij heeft nog nooit kreupel gelopen op dat been. Ultra is ook gekeurd. Wij hebben bij aankoop nooit laten keuren :o .
Noor&Shanouk zijn op buitenrit geweest en Margreet is daar flink verbrand :(:)
Waaauw Evelien, dat wordt echt een mooi huis! Flippie ziet er goed uit
Sanne, dumpen!
Mo, ik wilde ook gaan hardlopen wanneer het mooi weer werd had ik in januari gezegd, maar dat lijkt me in mijn geval niet echt handig :+

Iedereen veel succes dit weekend *\o/*

Ik zal zo even rijden. Vanmiddag wil ik even kijken of ik nog iets leuks voor mijn moeder kan scoren (zou met zusjes meedoen aan het cadeau, maar ik heb maar een klein beetje ruzie met ze). Vanavond nog 2 rijden en daarna STAPPEN *\o/* . Helaas moet ik de bob zijn met de scooter, want dan weet ik zeker dat ik niets drink. Alcohol in combi met mijn medicijnen is niet bevorderlijk voor de maag en aangezien er veel maagbloedingen voorkomen in de familie, moet ik mezelf maar ff inhouden :+ .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 11:13

Goed bezig Mootje! :D Ik ben trots op je :P
Evelien, wat wordt het huis mooi zeg!

Iedereen heel veel succes dit weekend met rijden.
Ik stond vanmorgen om 8 uur bij Tonca om mijn trailer weer op te halen, was niet veel bijzonders mee gelukkig. Daarna moeder en zoon gepoetst en naar buiten, Jer gereden, water bijgevuld etc etc en dan mag ik nu lekker de rest van de middag (en waarschijnlijk ook avond) aan de studie. Wil het graag vandaag af, dan kan ik morgen na het rennen (9 km!!) lekker aan de borrel :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 14:34

Iedereen van het mooie weer aan het genieten?
IK NIET! :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 15:24

@ Noor ik heb vanmorgen van half 10 tot 1300 in de volle zon gezeten. ik geniet er nu maar even niet van.
@ mootje stoer! Ik wil wel hardlopen maar mag niet van dokter ivm mijn reuma want dat zit bij mij vooral in mijn voeten en enkels. Ga denk ik een crosstrainer aanschaffen. Beter voor de botten.

Ben net terug van stal en jureren. De ruin gewoon in de wei gelaten. Hij galoppeert normaal maar wil niet draven. Ik laat hem maar even zijn eigen ding doen. Bruine merrie even haar been afgespoten en helemaal gedoucht. Gio vond het maar raar en was steeds aan het hinnikken. Geef een druppel op zijn kont en gaf een mooie bokshow weg. Hilarisch. Gio drinkt al gewoon water en eet volop hooi mee. Best vroeg vind ik met 2 weken oud. Echt een kind van zijn moeder hahaha

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 15:50

Nee, het is nog niet me ex officieel maar voor mij is het over. En voor hem volgens mij ook. Alleen ik ben niet zo slap om via sms te doen ofzo. Dus moet hem eerst weer zien, of hij moet me weer voor zijn.

Zo ik heb een heerlijk parcour gereden. Liep makkelijk foutloos. Alleen weer de dubbel. In me parcour ging het al fout, weer 1 galopsprong i.p.v. 2. Daarna nog aantal hindernissen nog x mogen springen. Super fijn, mooi uit ontspanning. Maar weer dubbel met 1 galopsprong. Dus nog1x alleen de dubbel gedaan. Toen waren het wel 2 galopsprongen maar ook net. Dus daar gaan we me oefenen, maar het zal altijd lastig blijven. Dus dit is echt ons laatste ponyjaar, vind zonde als we worden opgehouden door afstanden.

Verder is denk ik iedereen van het weer genieten. Ik ga dus ook weer heerlijk de tuin in!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 15:51

Jee echt rustig hier. Allemaal zon aanbidders of Castenray gangers?

Leuk he Caro die veulens.

Hier zijn ze druk bezig met de stal voor Andor. Hoop dat ie toch snel een keer thuis komt. Hij staat wel bij super leuke mensen die Geert echt super begeleiden maar thuis is zoveel makkelijker. Al zullen we die gezelligheid zeker gaan missen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:15

Hopelijk komt ander gauw jullie kant op Marijke!
Sanne, ik vind via sms ook best wel slap dus snap je wel!
Hopen dat je ziekenboeg snel weer opknapt Caro!

Ik heb net gewinkeld bij de Action :Y) heerlijk. Superveel gekocht en het is allemaal zo goedkoop! Schade was dus ook maar iets meer als 20 euro. Het duurste wat ik heb gekocht kost 2,79 :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:36

Ziet er goed uit jullie huis Evelien!
Goed bezig Mootje, ik moet ook echt beginnen met start to run.

Ben weer terug uit Castenray. Tevreden terug, verslagje staat in verslagen topic.
Stijl alleen nog afwachten en dan zijn hopelijk 1e 2 wp binnen met de SGW! :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:41

Zo mirthe doe maar luxe hahah!
Heb net ook lekker geshopt in emmen, moederdag kado (ipod :D) en voor mezelf (kleding :D). Goed geslaagd dus!

Sann: gefeliciteerd!
Caro: gaat weer lekker dus, hopelijk valt het mee!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:43

Attentie: het vraagprogramma van Barchem staat op startlijsten en hun eigen site. De inschrijving is dus geopend! Dus allemaal inschrijven voor het vol is!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:52

Ik ga mij nog niet inschrijven. Ik wil aan het NK meedoen en heb mijn punten nog niet. Volgens mij moet men je toch altijd accepteren als je met NK wil meedoen mits je voor de sluitingsdatum inschrijft en aan de voorwaarden voldoe.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:00

Idd ik heb heerlijk van het mooie weer genoten! Eerst stip uit het land gehaald, getoilleteerd en op foto gezet. Vanmiddag bij mijn zus voetbal wezen kijken. Die hadden gewonnen. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 18:18

caro29 schreef:
Ik ga mij nog niet inschrijven. Ik wil aan het NK meedoen en heb mijn punten nog niet. Volgens mij moet men je toch altijd accepteren als je met NK wil meedoen mits je voor de sluitingsdatum inschrijft en aan de voorwaarden voldoe.

Same here!

Een goed bestede dag dus, Margriet!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:28

_Noor schreef:
caro29 schreef:

Same here!

Een goed bestede dag dus, Margriet!

en hier ook hihihi :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:29

Hoi dames!!
Zit nu in horst bij de pizzaria Paard net gereden ging wel erg warm.
Vanmiddag pech met de auto op de stal in horst moter was erg warm en lekte coolwater, heb de anwb maar laten komen koste me ook nog een lidmaatschap :+

morgen crossen heb er Zin staat een mooie cross qau tijd mag ik niet klagen en mag om 11.04 de cross in!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:29

Wat een heerlijk weertje! Al heb ik er niet echt heel veel van genoten want ik mocht vandaag weer aan de klus...

Caro, pas er maar wel een beetje mee op dat je veulen niet te veel water gaat drinken, is nl slecht voor jonge veulens, bij ons is er een keer eentje behoorlijk ziek van geworden.

Zometeen maar vast de auto inpakken, want ik mag morgen eindelijk weer crossen!!! (dat inpakken moet ik ook nog ff oefenen weer in een auto met trailer, ik hoop maar dat ik alles er in krijg!)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 18:53

Met Mythy, Dorien? Heel veel plezier alvast!! Past van in je auto/trailer, past bij ons ook altijd ;) Maar het zal wel even goed passen en meten worden!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:55

Ik ga me ook nog niet op geven voor Barchem, hoop hem wel te kunnen/ mogen starten. Maar is nog zo ver weg, net mijn 1e B cross gehad. Dus we zien wel hoe het seizoen verloopt. :)

Veel plezier en succes iedereen morgen! Cross ligt er super bij, was echt genieten vandaag.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:19

Iedereen succes nog morgen met de wedstrijden!

Ik zie trouwens net pas dat ik vorige week nog een prijs had. :+ Beetje jammer dat ik dat toen niet mee heb gekregen. Kan dat nu niet meer krijgen natuurlijk.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 20:06

Alvast een foto van stip. Dus als iemand nog iemand weet die een goede toekomstige sport E pony zoekt. O:)

Afbeelding