Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arm paard!! gelukkig niks beschadigd!
hoop dat het droog blijft
Wat zei je eigen DA vanochtend?
Dat had ik geloof ik wel even nodig! Mootje schreef:Pff, Ik heb vanacht 13 uur geslapenDat had ik geloof ik wel even nodig!
Lukt mij helaas niet, ik slaap de laatste tijd toch al slecht en vanmorgen hadden de beesten hier echt niet door dat de wintertijd was ingegaan

Anders lekker even uitwaaien in het bos ofzo?
)
Dat lukt mij helaas niet, wel lekker zo'n nachtje! Vannacht waren de herten in het bos allemaal geluiden aan het maken, het is weer bronstijd. Maar die brullen zo hart dat ik het binnen hoor, bevorderd je nachtrust niet.

), maar zal zo eens kijken hoe het met hem is. Had wel zin om weer te rijden, maar dat wordt dus wandelen, longeren óf een rustig ritje! Ach ja.. dan maar. Nudine gaat wel goed, schijnt al lekker te groeien.
! Veel plezier bij opa & oma!

Maar wat onwijs balen van Jer zeg... mijn paarden hadden het beiden ook 3 weken geleden. Nu is alles weer goed?
Dat doen we dus ook niet meer
! Wat een pech heb jij dit jaar!
.
.
. Niet kreupel want ging gisteren compleet uit haar plaat in het land. Net mijn ruin een spuit Sedalin gegeven en de praam erop gedaan. Hij is nu geschoren. Niet super netjes maar ja hij loopt toch altijd hard haha. Op een gegeven moment de praam er maar afgehaald want hij zakte steeds verder door de benen. Ben wel blij met mijn nieuwe opscheermachine want heb voor het eerst bij beide paarden de benen geschoren. Oh ja heb gisteren ook nog even divoza leeggekocht haha

). Ik ben benieuwd wat de kliniek gaat zeggen donderdag! 
Proefje kon ze in de schemer rijden. Heb wel een leuke dag gehad ondanks het niet zo mooie weer. Ik vond het ook weer een hele mooie cross (laatste keer dat ik er was, was in 2004). Hopelijk kan ik er volgend jaar zelf rijden