[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 23:28

Jeetje Evelien dat is schrikken!! Wel fijn dat de dierenarts het gelijk goed heeft kunnen behandelen en dat jou eigen DA morgen al kan komen! Hopelijk is idd alleen de huid beschadigd en valt het verder mee. :(:)

Evony

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 23:52

woow evelien, ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben. Ik zou echt compleet in paniek raken denk ik. Zeker schrikken, fijn dat er daar meteen al wat aan gedaan is en dat je eigen dierenarts ook nog komt. Ook een hele geruststelling dat er geen belangrijke delen geraakt zijn!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 09:02

Evie balen van je stops!
Evenlien :(:) arm paard!! gelukkig niks beschadigd!

Pvff ben vroeg uit bed, ga met stalgenoot een rit maken in de zlik :) hoop dat het droog blijft :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 09:39

Eef :(:) Wat zei je eigen DA vanochtend?
Sussie, Wat een mooie frontriem!
EB, Jammer van je twee stops in Hattem.
JN, Leuk dat je hindernisjury was. Jammer van de kou!
Margriet, Jammer van je balk, maar wel mooie stijlpunten :j
Bvw, Jammer van Wiso, maar Frits heeft dus super gelopen!

Pff, Ik heb vanacht 13 uur geslapen :oo Dat had ik geloof ik wel even nodig!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:02

Haha ik maar 4,5 uurr :+

Goedemorgen trouwens :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:15

Mootje schreef:
Pff, Ik heb vanacht 13 uur geslapen :oo Dat had ik geloof ik wel even nodig!

Lijkt me heerlijk :+ Lukt mij helaas niet, ik slaap de laatste tijd toch al slecht en vanmorgen hadden de beesten hier echt niet door dat de wintertijd was ingegaan :Z

Ik ben de hele week al soort van ziek, maar moet vandaag toch echt wel weer op mijn paarden kruipen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:17

Morgen!

Evelien: Wat balen zeg.. :(:)
Mootje: Lekker zo'n bijtanknachtje :D
Billy: Beterschap :(:) Anders lekker even uitwaaien in het bos ofzo?

Ik ga vanmiddag maar eens naar mijn opa en oma in Purmerend, is vanaf hier nog een goed 1,5 uur met de trein, maar 't is in ieder geval dichterbij dan als ik vanuit Enschede zou gaan.. (2 uur en 3 kwartier is de terugreis dus pak iig iets winst :+)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:28

Wow 13 uur :oo Dat lukt mij helaas niet, wel lekker zo'n nachtje! Vannacht waren de herten in het bos allemaal geluiden aan het maken, het is weer bronstijd. Maar die brullen zo hart dat ik het binnen hoor, bevorderd je nachtrust niet.
Hoe gaat het met Corion Mootje?
Beterschap Billy. :(:)
Succes met treinen Vief!

Het regent hier steeds.. En het zou droog zijn zeiden ze. :(
Nouja, duik mijn boeken weer in. :wave:

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:30

Gaat iemand van jullie toevallig nog naar het Eventingfeest? Dit jaar met thema stijlvol & cocktail.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 11:31

Ik ga niet naar het eventingfeest.
Sannn, Hetzelfde.... draven durf ik niet met hem aan de hand, dus zal pas op de kliniek weten hoe hij draaft!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:34

Is hij in stap wel zuiver Mootje of zie je er dan ook wat aan? Wel jammer dat je pas donderdag met hem naar de dierenarts kan, ben ik altijd veel te ongeduldig voor :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:41

Morgen!

Balen Mo, kan me voorstellen dat je ongeduldig word als je pas donderdag terecht kan.
Dorien, Marielle en ik gaan wel naar het eventingfeest waarschijnlijk.
Eef, wat ontzettend schrikken! Hopelijk valt het allemaal mee!

Uk is sinds woensdag ook weer kaal. Net het laatste deel van zijn achterbenen, vanaf het spronggewricht niet, maar dat valt ook niet op. Hele spuit tranquigel gegeven, maar toch nog enorme losse achterbeentjes. En dan is hij ook echt snel met meppen. Toch wel gek dat hij ze dan zo los heeft zitten, want hij heeft nog nooit geen been uitgehaald naar mij en durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij nooit zo zal meppen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:43

Leuk dat jullie ook gaan Jantine!! Blijven jullie ook overnachten of gaan jullie weer naar huis? Ik ben benieuwd naar kale Uk, zal hem morgen wel even bewonderen ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:46

Dan blijven we wel overnachten, heb geen zin om nog laat weer naar huis te rijden!

Vorig jaar was Uk nogal happerig geschoren, heb ik toen laten doen. Dit jaar ook weer laten doen door een meisje van de rijvereniging en dat is een stuk beter gelukt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:47

Bah Eef. Dat zet je toch wel weer even aan het denken dat het best gevaarlijk kan zijn.
Hopelijk valt het toch mee met zijn pees.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:55

- vrijdag 10 december: Peanutbutter, mootje, Sim, Snoekiej, TeeGee, EvelienH, Lielle
- zaterdag 11 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Snoekiej, CoriienRN, Lielle (+ah?)
- vrijdag 17 december: peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980, Marjan1984, EvelienH, Lielle, Merlijn
- zaterdag 18 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980, Marjan1984, Lielle (+ah), [i]

Hoi mensen,
weer op Hollandse bodem!
Heb de datums nog even hier boven gezet, 10 december kan ik dus niet. Maar zo te zien wordt het de 18e?? Gezellig hoor!
Verder zie ik vele nieuwe namen (Evony, Merlijn heb ik onthouden) langskomen, gezellig! En nog een paar naamswijzigingen van Evie en Lau! :D

Heb de laatste 5 pagina's bijgelezen, maar er zitten veel paarden in de lappenmand zeg!! Vervelend! :(:)
Mijn paarden zijn afgelopen week geënt en Jer is er weer behoorlijk ziek van geweest. Heeft een paar dagen met koorts gestaan en hij leek wel dronken. Verder dus ook heel stijf. Ben nog niet op stal geweest (moet vandaag als een malle een opdracht voor de opleiding maken -schiet al op- en het regent :+ ), maar zal zo eens kijken hoe het met hem is. Had wel zin om weer te rijden, maar dat wordt dus wandelen, longeren óf een rustig ritje! Ach ja.. dan maar. Nudine gaat wel goed, schijnt al lekker te groeien.

Met mijn vader gaat het ook goed! Maandag begint het hij aan de tweede kuur, hopelijk belandt hij niet weer in het ziekenhuis!

@ Lau: als ik het goed begrepen heb, gaan we bij jou kokkerelen?? Ik kom sowieso zonder aanhang hoor (hij ziet me aankomen whahahaa)! ;)
@ Mootje: fijn dat je gesprek op je werk goed ging. Is de lucht nu een beetje geklaard tussen jou en je leidinggevende? Of is hij je leidinggevende niet meer en heb ik dat gemist?
@ Snoek: veel plezier op het strand!
@ Evelien: hopelijk valt het mee met de wond, klinkt erg naar allemaal!
@ Billy: wanneer is het Eventingfeest (en waar?)
@ Vief: Purmerend is vlakbij mij(n werk) :D! Veel plezier bij opa & oma!

Ik had ook een beetje rare nacht door het tijdverschil (Thailand is natuurlijk 5 uur later). Werd wakker om een uur of 5 met vreselijke honger! Volgens mij ben ik + 3 kilo teruggekomen uit Thailand dus heb me ingehouden!!!

Nou heel verhaal weer ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:20

NoorWelkom terug!
We gaan idd bij mij kokkerellen en wordt denk ik idd de 18de! Dacht maar om gewoon het thema winter aan te houden. Kan iedereen doen wat hij wil en krijgen we ook wel een leuke diversiteit.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:21

Welkom terug Noor :D
Wat balen dat Jer er zo ziek van was... :(:)

Misschien een idee om bij Boktmeetings een apart topic over de meeting te openen? Lijkt me een stuk overzichtelijker :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:25

Goeiemorgen :wave:

@ vief: veel plezier bij je opa en oma! Jeetje vanaf Enschede is het wel echt een p*kke eind.

@ Noor: WELCOME BACK :D Maar wat onwijs balen van Jer zeg... mijn paarden hadden het beiden ook 3 weken geleden. Nu is alles weer goed?

@ jantine: is Uk altijd zo met scheren dan? Met zulke losse achterbeentjes? Gelukkig is het toch goedgekomen.

@ evelien: wat onwijs balen van Capri zeg! Hopelijk geneest het snel... hoe is het paard er nu onder? NOg steeds zoveel pijn?

Ik ben nog in Enschede, maar ga straks naar Haaksbergen om ze beide te rijden.
Gister hele dag geshopt, ook voor de Glitter en Glamour party. Helaas waren Bas en ik zo'n beetje de enige die moeite hadden gedaan. :( Dat doen we dus ook niet meer :n

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:25

Vief Misschien nog niet zo stom.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:48

Vief, dat is nog een goed plan! blijft het overzichtelijk van.

Mandy, Uk was vorig jaar met scheren ook heel kriebelig. Daar werd het enorm happerig van en fatsoenlijk bij de benen konden we niet komen. Nu dus een rustgevertje gegeven, maar hij had toch nog wel wat last van het scheren bij zijn achterbenen. Maar hij ziet er nu wel verder heel netjes uit. Normaal op stal is hij echt een lievertje. Ook in de omgang een heel makkelijk en fijn paard. Kan er rustig onderdoor kruipen en alles mee doen. Maar dit staat het blijkbaar niet zo aan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:56

@ Evbelien: Jeetje wat schrikken hopelijk knapt hij snel op :(:) ! Wat een pech heb jij dit jaar!
@ Noor welcome back in ons lekkere natte landje :o .
@ tientjuh fijn he paarden die scheren niet leuk vinden. Heb er ook 2 van..

Ik heb thuis geen ziggo telefoon en internet. Men zegt kijk voor storingen op http://www.ziggo.nl/help. Ja handig als de boel het niet doet :( .
Vrijdag naar de manege geweest en met bide paarden een sprongetje gedaan. Ging wel fijn. Merrie staat sinds gisteren met een wat dikkere kogel aan haar voorbeen op stal |( . Niet kreupel want ging gisteren compleet uit haar plaat in het land. Net mijn ruin een spuit Sedalin gegeven en de praam erop gedaan. Hij is nu geschoren. Niet super netjes maar ja hij loopt toch altijd hard haha. Op een gegeven moment de praam er maar afgehaald want hij zakte steeds verder door de benen. Ben wel blij met mijn nieuwe opscheermachine want heb voor het eerst bij beide paarden de benen geschoren. Oh ja heb gisteren ook nog even divoza leeggekocht haha :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 14:02

Tientjeh, Fijn dat Uk mooi geschoren is!
Noor, Welkom terug :D
Lau, Dat wordt gezellig de 18de. Zullen we aan jou doorgeven wat we willen maken? Dan kan jij kijken of iemand anders dat al op zijn lijst heeft staan? En dan blijft het een beetje een verassing voor ons!
Billy, Ik kon vrijdag al terecht, maar dat kon ik niet verkopen op 't werk. Aangezien ik woensdagavond laat pas terug ben uit london, is het dus donderdag geworden ;)
Rowo, Rijd ze!
Vief, Veel plezier bij je opa&oma.

Net bij mijn paard geweest. Het been is helemaal dun (op de schiefel na) en is niet meer warm. Ook nog stiekem even gedraafd, want hij was erg fris. Ik hoor er niets meer aan (horen vind ik makkelijker dan zien :o ). Ik ben benieuwd wat de kliniek gaat zeggen donderdag!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:05

Caro: Balen dat je merrie een dikke kogel heeft.
Evelien: Wat ontzettend balen zeg!
Noor: Welkom terug :)

Ik was gisteren nog naar Hattem geweest. Mocht om kwart voor 5 al weg, want degene met wie ik meeging moest om 8u al dressuren, en toen ze ging losrijden was het nog donker :D Proefje kon ze in de schemer rijden. Heb wel een leuke dag gehad ondanks het niet zo mooie weer. Ik vond het ook weer een hele mooie cross (laatste keer dat ik er was, was in 2004). Hopelijk kan ik er volgend jaar zelf rijden :)
Bianca, heb jou nog op Frits gezien en nu ik jou verhaal heb gelezen, heb ik jou denk ik ook bij de EHBO gezien. Hoe is het nu met je hand?

Ik heb ook weer paardgereden, daar had ik echt weer zin in. Paardje is heel fris maar wel heel fijn te rijden :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:06

:Z Ben net wakker, was er blijkbaar ook aan toe ;)

Mo, goed nieuws dus!
Eef, wat schrikken zeg! Ben benieuwd hoe het nu is
Noor, welcome home