@Vief en Lotte: Echt mega balen van jullie paardjes, voor zowel jullie als de paarden dus maar een dikke
Ik heb ook een How's racesafe bodyprotector, in het zwart en vind hem echt super fijn zitten. Ben er helaas ook al enkele keren mee tegen de grond geklapt, maar hij doet zijn werk in ieder geval goed
Beschermers heb ik van NEW en van Dalmar. Gebruik nu de laatste tijd eigenlijk alleen de Dalmar maar, die zitten bij Nika toch het mooist.
En ik cross in het bordeaux rood met wit of in het donkerblauw met wit. De rode set vind ik toch altijd wat mooier, maar voor de afwisseling doe ik soms de blauwe.
Verder heb ik vandaag weer lekker gewerkt, heb me alleen heel gemeen in mijn vinger gesneden met een vies mes. Wel gelijk goed ontsmet, maar toch niet goed genoeg denk ik, want ik voel het al flink zweren. Het is ook precies een rotplek, maar ja, handschoen erover morgen met werken en dan gewoon weer verder. Vanavond nog even de Jipje en Nika gesprongen, Nika was wat drammerig en Jipje deed zijn best weer. Ook het schimmeltje nog even gelongeerd en die was ook weer braaf. Nu ga ik maar snel slapen, want moet morgen weer werken van 7 tot 5, daarna de paardjes nog even rijden, wassen en vlechten en dan zondag naar concours met beiden.