[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:43

Dat is wel heel erg balen Vief. Hoe zijn de vooruitzichten?
En weet je ook hoe het gekomen is?

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:18

Hmm kleuren combies. bij mij staat Royal Blue met Rood op nr1 als wellicht nog te bestellen dit jaar.

Royal blue met geel is leuk, of zwart met geel (pas op kleuren :P)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:33

Ik ben juist, na jaren in het rood/wit/royal blue te hebben gereden, overgestapt naar Royal Blue/wit. Ik heb mijn How's Racesafe in het Royal Blue genomen, met bijpassende schouderpads. Ik wilde nu geen kleurencombi op mijn bp. Mijn oude air o wear zippa plus was met een royal blue rugpand, een wit voorpand en rode schouderpads.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:34

Ik heb gewoon een blauwe bodyprotector. Blauw geruit :). Cross ook in het blauw. Maar heb niet speciaal body protector daarvoor uitgekozen :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:52

Ik heb gewoon zo'n zwart prutding van Imperial Riding, wel level 3.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:48

ik heb ook zo'n prutding.. :D
Van ProRider.

Ik ben tot nu toe eigenlijk niet zo van de kleuren. Maar ik geloof dat ik er in de sgw niet onderuit kom. haha

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:51

Als beschermers heb ik de Styles. Voor maat cob en achter full.

Kwa bodyprotector heb ik een Racesafe, echt een superfijne bodyprotector. En heb sinds kort ook een cross helm, Die ook super bevalt.

Ik cross zelf in royal blue met zwart. Dat blijft voor mij mn nummer 1. Met navy/ oudrose op de 2e plaats. ( daar start mn zusje binnenkort in)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:25

Ik cross in navy.
Scapa set :9 .
Heb er laatst trouwens een deken bijgekregen, nu zijn we compleet in stijl! Op een shirt na, maar ik moet van mam met lange mouw, zeker met bosscross, en ik heb een heel fijn shirt in de goede kleur :) .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:47

@Vief en Lotte: Echt mega balen van jullie paardjes, voor zowel jullie als de paarden dus maar een dikke :(:)

Ik heb ook een How's racesafe bodyprotector, in het zwart en vind hem echt super fijn zitten. Ben er helaas ook al enkele keren mee tegen de grond geklapt, maar hij doet zijn werk in ieder geval goed :o Beschermers heb ik van NEW en van Dalmar. Gebruik nu de laatste tijd eigenlijk alleen de Dalmar maar, die zitten bij Nika toch het mooist.
En ik cross in het bordeaux rood met wit of in het donkerblauw met wit. De rode set vind ik toch altijd wat mooier, maar voor de afwisseling doe ik soms de blauwe.

Verder heb ik vandaag weer lekker gewerkt, heb me alleen heel gemeen in mijn vinger gesneden met een vies mes. Wel gelijk goed ontsmet, maar toch niet goed genoeg denk ik, want ik voel het al flink zweren. Het is ook precies een rotplek, maar ja, handschoen erover morgen met werken en dan gewoon weer verder. Vanavond nog even de Jipje en Nika gesprongen, Nika was wat drammerig en Jipje deed zijn best weer. Ook het schimmeltje nog even gelongeerd en die was ook weer braaf. Nu ga ik maar snel slapen, want moet morgen weer werken van 7 tot 5, daarna de paardjes nog even rijden, wassen en vlechten en dan zondag naar concours met beiden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:52

Moet zeggen dat ik wel heel erg van felle rare kleurtjes houd :o Ik cross al jaren in de combinatie jade/paars. Ik vind roze erg mooi maar ik weet niet of ik dat er thuis door krijg, misschien wordt het wel een outfit in de kleuren van het bedrijf van mijn vriend (maar dat vind ik zo saai :Z is gewoon blauw) De combinatie roze wit lijkt mij ook wel leuk.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 09:46

Ik vind heel veel kleurtjes wel mooi. Maar ach, ik heb van die wegwerp bandages (blauw) en daar heb ik nu ook een caphoes bij gevonden. Geen zin om alles nu weer te veranderen ;) vind het zo wel prima. Hou het dus maar bij blauw en wit.

Zal zo mijn spullen pakken en paard klaar maken en vanmiddag hebben we wedstrijd met Sofie in Ruinerwold. 2x springen :), en morgen mag ze nog een keer mee voor de dressuur. Kijken of ze dat ook nog kan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 10:50

Ik had bij Wo bedacht in het créme/bruin te gaan, vanwege haar vacht, vind niet veel mooi staan bij haar.. Bruine laarzen, beige rijbroek (of die van Kentucky met die creme streep die doorloopt) en hier bruine cap bij, geen idee wat voor shirt nog, handschoenen in de kleur bruin als mijn cap, en ik heb een polypad in dezelfde kleuren, en dan natuurlijk het bruine tuig erbij :) .. Beetje saai misschien, maar ik vind het wel mooi/chique combinatie. Maargoed... wederom; voorlopig hoef ik me niet op mijn kleurcombi te richten... ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 14:37

Ik ben weer terug van vakantie!
Disney was super, het zeilen rond Elba was helemaal geweldig, 2 dagen Rome was vooral heet, en de laatste paar dagen in Spanje was lekker bijkomen.

Bodyprotectors: Ik heb sinds kort de How's Racesafe in het zwart. Wat een heerlijk ding! Crossbeschermers van NEW, die bevallen ook super.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:07

Lekker hoor Shanouk!! ;) Hoe lang ben je nu op vakantie geweest?

Ik heb de NEW Airowear voor Wo, voor het gewone werk eigenlijk, je kan er zo doorheen blazen.. met verharde achterkant.. Voor en achter, met hulp van Canter uitgezocht want voor Wo wilde ik echt luchtgekoelde bescherming. Maar gebruik eigenlijk alleen de voorbeschermers en voor achter dan strijklappen van WoofWear. Voor de SGW zou ik persoonlijk voor de Dalmars gaan, omdat deze ook luchtgekoeld zijn en uitsparing hebben en voor en achter goed verhard zijn.. Achter schijnen ze te draaien, maar voor voorbenen zou ik sowieso voor de Dalmar gaan. Ik kan deze NEW's ook wel gebruiken, maar de voorkant is niet verhard en dat is iets wat ik toch ook wel graag zou willen aan beschermering in de cross.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:19

Goeiemiddag

Ik heb de Bp van racesafe. Superding. Crossbeschermers van CC boots. Paard heeft dunne beentjes en ze zitten super. Maatje M. Ook heb ik een echte crosshelm. Vind het net zo'n eigerdop maar zit wel fijn. Alleen mijn cover is soms eigenwijs klepje gaat soms raar omhoog staan.

Vandaag CC gehad in Hardenberg. 174 :+ en 191 gereden. Was om 1055 al klaar maar wist pas om 1315 of ik nog bij de prijzen zat. Stond heeeel lang 2x 7e met mijn punten. Uiteindelijk geen prijs. 1e proef wist ik al dat ik geen wp zou krijgen toen ik zag wie er in de auto zat. Een heleboel hadden zo'n 20 pnt verschil tussen de proeven. Kon ook niks met de coupon :( .
Pownie is gelukkig geen rodeopony meer. Volg week een aantal kopers ervoor dus hopelijk snel verkocht.
Mijn ruin heb ik gisteren weer gereden. Heeft nog wel wat spierpijn maar loopt niet meer onregelmatig gelukkig :D . Donderdag en zaterdag kampioenschappen in de Wijk dus het wordt lekker druk.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 17:39

Ik ben 2,5 week weggeweest :)

Ben net nog even naar Vorstin geweest. Ik kwam aan en kreeg gelijk slecht nieuws: Aquila is verkocht :\ Hij was net 5 minuten voor ik op stal kwam weggegaan..
Vorstin vond het gelukkig wel weer leuk om me te zien. Ze hoorde mijn stem toen ik met Lilian stond te praten en begon gelijk te hinniken. Even gepoetst en daarna weer op stal gezet. Morgen weer rijden :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:44

Hmmm... wat balen Shanouk :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:02

Balen Snoek!

Ik ben vandaag in Wieringerwerf geweest, en dat was echt super! Ze pakte het heel goed op en is geeneens echt vervelend geweest. (Dat is best een wonder voor haar doen) Het enige wat je onder misdragen kan verstaan is dat ze af en toe een mega bok gaf, maar dat waren echt vreugde bokken. Dat is wel weer grappig dan :D

Mijn nieuwe Styles voor de achterbenen zijn ook officieel ingewijd en ze bevallen super :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:41

Ik had vandaag springwedstrijd in Ruinerwold met Sofie. Het eerste parcours ging wel fijn :). Waren we 3e met 55 stijlpunten. Het tweede parcours ging nog fijner en waren we weer foutloos en in de tweede fase ook foutloos en waren we 2e :D.
Morgen weer naar Ruinerwold voor 2 dressuurproefjes :).

Net even gewerkt. Was druk, en ik was kapot :=. Dus niet echt een goeie combi ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:44

@Kim: Gefeliciteerd met je prijzen en je fijne rondjes! En jij bent ook maar druk met werken!
@Caroline: Balen dat je zo lang moest wachten op de prijsuitreiking, gelukkig had je nog wel een dikke winstpunt! Wel raar dat iedereen eigenlijk 20 punten verschil tussen de proeven had zitten.
@Snoekiej: Klinkt als een geslaagde vakantie! Hopelijk weer lekker bijgekomen. Wel jammer dat Aquila verkocht is.

Ik heb vandaag ook de hele dag weer gewerkt, daarna de paarden nog even snel gereden en beiden gewassen en gevlochten. Spulletjes zijn ook allemaal ingepakt, nu moet ik alleen nog douchen en dan ben ik klaar voor vandaag. Net ook nog de DA gehad, paard van mijn zusje had gaskoliek, gelukkig is hij weer opgeknapt na een spuit. Zal zo voor de zekerheid nog even kijken, maar hij loopt nu lekker buiten met de 3-jarige.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:32

• Succes alvast voor morgen Kim!
Benthe: Heeft je vinger vandaag een beetje overleefd? Jij ook alvast succes :)
Shanouk: Fijn dat je het zo leuk gehad hebt :D Vervelend van Aquila :(:)

Ik denk dat ik nog maar even op de bank plof. Eens kijken of er wat op tv is.. Kijk echt te weinig tv om dat te weten.
Beetje een lui dagje gehad vandaag met als hoogtepunt mijn bramenmunt taart. Die wel erg lekker was :9 ook al had ik nog zo mijn bedenken bij het waterige beslag := Verder best gek zo zonder paard om heen te gaan...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:51

Klinkt lekker Vief :)
Benthe, gelukkig is het paardje weer gauw opgeknapt van de spuit, altijd naar koliek :(:)
Kim, succes morgen +:)+

Maandag mag er een vriendje van Wo mee naar de kliniek, dus haar lover gaat mee op de trailer..
Hopelijk loopt ze er zo op.

Vandaag kwam ze weer helemaal rad uit het land :? , echt geen peil op te trekken..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:09

Goeiemorgen :wave:

Ik zal vanmiddag eens bijlezen. Lees wel iets over kleuren BP? Mijne is nu donkerblauw, mijn nieuwe neem ik ook in een neutrale kleur. Dan kan ik nog eens wisselen van crosskleuren.

Zometeen concours in Barchem. Alleen rondje springen met Zoë. Kreeg gister nog een telefoontje dat ik ook met haar door mag naar de kampioenschappen met springen. :D

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:20

Iedereen succes vandaag!!

Super dat je nog mee mag doen Rowo!

Hopelijk stapt ze er zo op Wolin. Wel vreemd dat ze nu weer rad liep.

hmmm bramenmunt-taart.... klinkt goed. Dat waterige beslag wat minder overigens. :D

Wat lang wachten Caroline. Ik heb ook gereden in Hardenberg maar ben later weer even teruggegaan. Was nog net 6e. :)

snoekje welkom terug van vakantie. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:26

Terug van concours in Barchem. Wat een weer zeg, pffff. K was wel 2x foutloos en 2e :D

Het begon alleen NIET leuk. Je moest over een pad (met sloot erlangs, andere kant vd sloot was prikkeldraad) naar de trailers. Was een man langs gegaan, paard wou niet verder, ging in de sloot verloor evenwicht, man viel eraf, paard in de sloot. Paard ging er aan de andere kant weer uit, door de prikkeldraad. Hij nam alles mee en het uiteinde bleef in zijn staart hangen. Hij is het hele terrein over geweest. Heeft 6 of 7 draden prikkeldraad meegenomen (rende die dwars doorheen), de koeien liep los, alle paarden van slag. Mensne moesten springe voor hun leven om niet geraakt te worden door de draad. Later rende die weg het bos in. Hij is blijkbaar terug gevonden, vastgeslagen met prikkeldraad om de boom. Hij moest een mega wond hebben, welke niet gehecht kon worden en een slagaderlijke bloeding. De geruchten gingen dat ie nog leefde, maar denk niet dat ie er goed vanaf komt :n Krijg er nog de rillingen van als ik er aan denk.
Aantal mensen ook snijwonden door de draad, auto's beschadigd. Zoiets hoop ik niet weer mee te maken :n