Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. Cross ook in het blauw. Maar heb niet speciaal body protector daarvoor uitgekozen
.
.
Beschermers heb ik van NEW en van Dalmar. Gebruik nu de laatste tijd eigenlijk alleen de Dalmar maar, die zitten bij Nika toch het mooist.
Ik cross al jaren in de combinatie jade/paars. Ik vind roze erg mooi maar ik weet niet of ik dat er thuis door krijg, misschien wordt het wel een outfit in de kleuren van het bedrijf van mijn vriend (maar dat vind ik zo saai
is gewoon blauw) De combinatie roze wit lijkt mij ook wel leuk.
vind het zo wel prima. Hou het dus maar bij blauw en wit.
, en morgen mag ze nog een keer mee voor de dressuur. Kijken of ze dat ook nog kan.
.. Beetje saai misschien, maar ik vind het wel mooi/chique combinatie. Maargoed... wederom; voorlopig hoef ik me niet op mijn kleurcombi te richten...
Hoe lang ben je nu op vakantie geweest?
en 191 gereden. Was om 1055 al klaar maar wist pas om 1315 of ik nog bij de prijzen zat. Stond heeeel lang 2x 7e met mijn punten. Uiteindelijk geen prijs. 1e proef wist ik al dat ik geen wp zou krijgen toen ik zag wie er in de auto zat. Een heleboel hadden zo'n 20 pnt verschil tussen de proeven. Kon ook niks met de coupon
.
. Donderdag en zaterdag kampioenschappen in de Wijk dus het wordt lekker druk. 
Hij was net 5 minuten voor ik op stal kwam weggegaan..

. Waren we 3e met 55 stijlpunten. Het tweede parcours ging nog fijner en waren we weer foutloos en in de tweede fase ook foutloos en waren we 2e
.
.
. Dus niet echt een goeie combi

Vervelend van Aquila 
ook al had ik nog zo mijn bedenken bij het waterige beslag
Verder best gek zo zonder paard om heen te gaan... 
, echt geen peil op te trekken.. 

Krijg er nog de rillingen van als ik er aan denk.