Rij broek zat net in de wasmachine, en ik heb gisteren nog eens met mijn andere gereden,
die naden schuren zohard, er staat nu nog altijd een rode streep op mijn been...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fles geven enzo
onder een struik, echt vaag 

.
. Mijn vader moest de hele dag weg voor zijn werk. En toen kwam ik thuis en zag ik dat dat schaap bezig was. En ik dacht: heb ik weer
. Mijn moeder de buurvrouw gebeld, dus die kwam ook.. Toen was de eerste er al bijna af. Sjemug die krengen zijn glad
.
.
. Ik heb zijn hoefjes nagekeken en er een gemeen stukje hout onderweggepeuterd. Hij had ook wat warm beentje, maar niet dik. Ik denk dat het dat houtje was dat daar niet hoorde de oorzaker is. Heb het even helemaal schoon gemaakt. En toch ook maar z'n beentje voor de zekerheid even afgespoten. Straks nog maar even een keer.
, tot vanavond!

En ik heb het voor elkaar gekregen dat Vorstin in een ander stuk stal staat! Ze staat in een ander blok, waar ze een pony tegenover haar ziet, en met eentje naast haar kan snuffelen. Ook kan ze lekker met dr koppie naar buiten en dat vind ik ook wel heel erg fijn
Ze is er heen gegaan omdat ze steeds hoestte van het stof, en daar is het minder stoffig, dus ik hoop dat ze er geen last meer van heeft.
Sterkte ermee!