Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TeZzz schreef:Goeiemorgen!
Rowo: jeetje wat balen zeg..Zeker nu het net zo fijn gaat..
Heb vandaag ook een relaxt dagje. Moet om 10 uur mijn boeken inleveren. Ga daarna nog ff met ma op bikini jacht. Ik ga vanmiddag nog ff langs Wollie!
We hebben morgenavond eindfeest met een apart thema vind ik: 'Proud to be Fout'. Ach ja ik zie wel of ik iets fout kan vinden en anders maar niet
SGWOllie schreef:Rowo: Balen zeg, dat Uvanta weg gaat! Jullie gaan zo lekker saampjes...![]()
Is het voor Calypso geen idee om even een tijdje te stoppen met springen en je volledig op de crossen toe leggen? Dat kan soms erg verfrissend werken voor een paard en het is voor jou ook veel leuker dan steeds gefrustreerd uit de ring te komen.
IS: Knap dat je nog maar twee winstpuntjes hoeft in het Z1! Ik zou er trouwens persoonlijk voor kiezen om alles iets meer te bevestigen en te wachten tot je af en toe 2 winstpunten per proef kan rijden voor dat je over gaat. Maar da's natuurlijk persoonlijk. Hoe gaan je wissels?
viefdepief schreef:Woeii ik heb promotie gemaakt
Woensdag zit ik hier in mijn uppie moet ik de telefoon op gaan nemen enzo