Ik vind hem helemaal zielig

Weet iemand hoe lang het duurt voor een zwelling rond hechtingen is weggetrokken en hoe lang het duurt er ie hem weer belast?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:Gomir, lees op startlijsten dat het niet echt druk wordt in Heemstede.
Hoop voor je dat het doorgaat, 2 jaar terug was het ook afgelast.
Onide schreef:Ik ben heel visueel ingesteldJa jij ziet mij wel gaan he Gomir
Was echt niet leuk! Ben blij dat er niets beschadigd is verder! (Hij rende keihard door, op 4 benen dus ik was er al niet zo erg bang meer voor, maar je weet hoe Sonja is met schrammetjes en wondjes![]()
Deze week moet ik werken op donderdag (en wsl vrijdag ook, want we hebben weer een zieke in de zaalCitaat:Kom dan maar deze donderdag gezellig! Volgende week ben ik waarschijnlijk al weg..
Citaat:Iemand enig idee wanneer de hogescholen beginnen met hun programma? Ik kan het namelijk niet vinden
Talida schreef:Arme pownie GvdT! Heb je ab gehad, of zoiets? Meestal toch wel met de dag dunner. Ben deze week weer even op de oude stal, eerste wat ik zag was paard met nare wond op achterbeen. Weet ook weer waarom ik er niet meer sta...![]()