[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:51

Pony zijn achterbeen is erg dik en hij wil er ook niet op staan
Ik vind hem helemaal zielig Clown HGij is er best wel beroerd van terwijl ie normaal gesproken niet rustig te krijgen is.
Weet iemand hoe lang het duurt voor een zwelling rond hechtingen is weggetrokken en hoe lang het duurt er ie hem weer belast?

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:54

Leukerd hoor l0ve!
(Wat moet jij toch altijd met die grote paarden Tong uitsteken )
Hier een fototje van mijn cross zaterdag
http://www.leukopdefoto.nl/files/vlietlanden/19-08-2006/1400-1500/large/zat-vlietlanden%20(242).JPG
springen
http://www.leukopdefoto.nl/files/vlietlanden/19-08-2006/1500-1600/large/zat-vlietlanden%20(303).JPG
en de cross

Ik denk dat ik er wel eentje ga bestellen! Ja
Zijn wel gave foto's geworden en als Joer weg is wil ik wel een beetje een mooie van hem hebben...
Misschien is deze ook wel leuk:
http://www.leukopdefoto.nl/files/vlietlanden/19-08-2006/1400-1500/large/zat-vlietlanden%20(244).JPG
over lelijke foto gesproken! Nagelbijten / Gniffelen

Ja jij ziet mij wel gaan he Gomir Rolleyes
Was echt niet leuk! Ben blij dat er niets beschadigd is verder! (Hij rende keihard door, op 4 benen dus ik was er al niet zo erg bang meer voor, maar je weet hoe Sonja is met schrammetjes en wondjes Rolleyes
Kom dan maar deze donderdag gezellig! Volgende week ben ik waarschijnlijk al weg..
Iemand enig idee wanneer de hogescholen beginnen met hun programma? Ik kan het namelijk niet vinden Nagelbijten / Gniffelen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:56

Simme, was dat nu gebeurt! Ik was in de veronderstelling dat het een paar jaar terug was Rolleyes|
Sterkte ermee! (En wbt je vraag kan ik je niet verder helpen )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:01

GvdT schreef:
Gomir, lees op startlijsten dat het niet echt druk wordt in Heemstede.
Hoop voor je dat het doorgaat, 2 jaar terug was het ook afgelast.

Ik zal de tijden eens bekijken Ja Ik sta dus iig op de lijst begrijp ik Haha! (had na de sluitingsdatum pas coupons opgestuurd nl)

Weer was twee jaar geleden wel slechter dan nu. Maar ik zie het wel. Als het niet gaat dan gaat het niet Clown Ik kan iig mooi met de vrachtwagen mee, dat is wel heel fijn Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:04

GvdT: met een dag of twee moet het wel redelijk weggetrokken zijn, zeker als het niet gaat onsteken.

Ik vind die tweede foto leuk Onide!
Onide schreef:
Ja jij ziet mij wel gaan he Gomir Rolleyes
Was echt niet leuk! Ben blij dat er niets beschadigd is verder! (Hij rende keihard door, op 4 benen dus ik was er al niet zo erg bang meer voor, maar je weet hoe Sonja is met schrammetjes en wondjes Rolleyes
Ik ben heel visueel ingesteld Haha! Ach, ik ben vroeger ook zo vaak de bak doorgetrokken door dat gekke jonge spul Bloos Nu niet meer, werk nu alleen nog met opgevoede sportpaarden Haha!
Citaat:
Kom dan maar deze donderdag gezellig! Volgende week ben ik waarschijnlijk al weg..
Deze week moet ik werken op donderdag (en wsl vrijdag ook, want we hebben weer een zieke in de zaal Clown )...Scheve mond
Citaat:
Iemand enig idee wanneer de hogescholen beginnen met hun programma? Ik kan het namelijk niet vinden Nagelbijten / Gniffelen

Universiteiten beginnen 4 september, maar mijn zusje(haarlem) moet 28 augustus haar rooster ed al ophalen Ja

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:07

Zo dat is tragisch zeg van die Ierse topruiter Huilen

Enne dames, ter navolging van Nelis' ''vraag'' ; ik hoop binnen een paar weken een leuk beestje te kopen waar ik ook mee wil gaan crossen *LOL* Hyper! Go jij! Go jij! Wow! dus ik wil graag meekletsen in dit topic als jullie dat goed vinden? Vork Vork Vork (ik heb nog nooit een cross gereden!)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:11

Arme pownie GvdT! Heb je ab gehad, of zoiets? Meestal toch wel met de dag dunner. Ben deze week weer even op de oude stal, eerste wat ik zag was paard met nare wond op achterbeen. Weet ook weer waarom ik er niet meer sta... Koe
Gomir, wanneer ben je in Heemstede dan? Is wel heel dichtbij namelijk... Vingers aflikken
Leuk paard Love, beetje groot Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:13

Ik ben zondag in heemstede Talida Ja Rij een rondje L en een rondje M.
Er doet echt bijna niemand mee, zaterdag ook al niet zie ik

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:14

Welkom Uk_eef!

Gomir: nee is neit op WEG gebeurd. maar afgelopen weekend in engeland/ierland (?).. blijft tragisch natuurlijk!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:17

Welkom Eef!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:20

Ok laat je me even de tijden weten? Als het in de loop van de middag is zie ik nog wel kans.

Iemand nog tips om een aan 1 kant stugge (eigenlijk nog erger dan stug)fjord wat meewerkender te krijgen?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:24

Talida schreef:
Arme pownie GvdT! Heb je ab gehad, of zoiets? Meestal toch wel met de dag dunner. Ben deze week weer even op de oude stal, eerste wat ik zag was paard met nare wond op achterbeen. Weet ook weer waarom ik er niet meer sta... Koe

Daar was mijn DA geweest voor ie bij mij kwam hechten. Viel pony zijn wondje bij in het niet Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:27

Wees blij, ze was vandaag aan het stappen toen ik aankwam, beest kon alleen nog strompelen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:37

Welkom Eef!
Maare ik ga weer morgen naar school... wel pas om kwart voor 12 (heb maar 1 uur les Tong uitsteken) maar goed!
Weltrusten! Kusje!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:11

Zo ben ik weer. Welkom Eef! Raar is dat..ik word ook altijd Eef genoemd en dan is het raar dat andere mensen ook zo heten Vork.

Ff naar Karwei geweest en verf gehaald, karretje staat al in grondverf.

Vanmiddag een huisje bekeken, opzich erg leuk huisje maar de staat die het nu is..ik zakte zo ongeveer door de keukenvloer..etc Haha!. Maar eens kijken..

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:52

Welkom Eef! En dat crossen komt vanzelf hoor, we steken je wel aan! Haha!

PC: eerst maar een goede verzekering voor jezelf afsluiten dus voordat je bedenkt het te gaan kopen! Knipoog

Jaja, ik heb Gomir heus aan het werk gezien vandaag!! Was met m'n vriendin mee die voor het eerst les kreeg van Marco Sas. Was zeker een geslaagd en leerzaam middagje (met name voor m'n vriendin natuurlijk). En we hebben besloten om dit vaker te gaan doen, iets van 1 keer per maand ofzo want anders wordt het een beetje te prijzig... En ja, dan neem ik Tip ook maar mee! Stom eigenlijk, had er gewoon helemaal niet aan gedacht om hem vandaag ook mee te nemen. Maargoed had vanavond ook nog clubles dus wat dat betreft...
Gisteren naar Divoza geweest, en ja mensen geloof het of niet, heb leren rijlaarzen gekocht! Heb hiervoor altijd op rubberen laarzen gelopen en m'n vriendin schaamde zich al een tijdje rot om me. Die dingen kwamen nml. zo'n beetje tot halverwege m'n kuit Clown . Haha. Bovendien hing de voering ook helemaal aan flarden en had ik aan de binnenkant van beide laarzen een flinke inkeping, die met de week groter werd... Dus nouja, m'n bankrekening nog maar even omgekeerd en toch maar gedaan. Moet er nog wel erg aan wennen hoor! Goeiegenade wat een gemartel! M'n rechterkuit is maarliefst 2 cm dikker als m'n linker, dus bij m'n linkerbeen valt het wel mee. Alleen m'n rechterbeen had nogal wat moeite om weer uit de laars te komen vanavond... Gelukkig was er nog een clubgenootje die me ff wilde helpen, want anders had ik m nu waarschijnlijk nóg aangehad! Haha! Vork
Ik wilde ook graag die nieuwe achterbeschermers van BR, maar die zijn alleen in zo'n pakket samen met de voorbeschermers te koop. Wat bleek nou, er stond 1 pakket met 2 linkervoorbeen beschermers! Tsja, dat ging natuurlijk niet, dus mocht de achterbeen beschermers los kopen voor de prijs van de normale. Kijk dat was nog eens een mooie koop, iedereen weer gelukkig! Heb normaal gesproken altijd die Eskadron kogelbeschermers met springen, had alleen nu al een aantal keer dat die beschermers tijdens m'n parcours omdraaiden (Tip maakt ook zulke vreemde bewegingen! Tong uitsteken ). Als het goed is hebben we daar nu dus geen last meer van...
Verder nog her en der geweest in Groningen (onder andere op een 'cavia stal' Clown )en 's avonds had ik nog alternatieve oefenavond van de brandweer (sportavond) met aansluitend een BBQ. Aan het eind van de avond had ik het dus aardig gehad! Dromen
Morgenochtend weer vroeg beginnen, dus ga nu ook m'n bedje maar weer eens opzoeken! Doei!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:25

Gaaf beestje L0ve!! Ik zei net nog dat je een ukkie was op Tino, maar op deze helemaal Tong uitsteken

Leuke foto's Onide, vooral die in de cross....welke klasse reed jij ook weer?

Heb vanavond springles gehad met Pico, wondje was weer helemaal dicht en dat was te merken, ze was stout Boos! Maar eerst weer flink dressuren en dan volgende week weer een poging!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:17

Ik heb niet bijgelezen, druk dagje gehad.

Heb dus vandaag gesprongen met Madine. Ik had al wel verteld dat ik haar vorige week nog niet helemaal lekker zeker vond lopen op rechtsvoor (daar heeft ze 2 weken geleden een flinke scheur in haar hoef gehad), maar aan het einde van de week liep ze weer lekker! Dus vandaag naar Den Ham om te springen, losrijden helemaal niks aan de hand, ze sprong hartstikke goed en zeker.
Dus ben ik maar gestart... Helaas was ze in het parcours toch niet zo zeker meer. In het begin sprong ze lekker, maar vanaf 4 ging het niet zo goed meer. Ze maakte gewoon geen echte sprongen meer en er vielen 4 balken. Daarna ben ik daar even het bos in gegaan om te kijken hoe ze liep. Op het hardere zand liep ze heel erg kort en op het zachte zand gewoon weer goed.

Het is dus nog steeds gevoelig, baal er wel van dat ik ben gestart maar op het losrijterrein (zand) was er niks te merken... Nu maar rustig aan doen en hopen dat de hoef snel weer wat aangroeit.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:12

He gadver andrea! Hoeven zijn rotdingen!
Die van mij heeft echt platvoeten, hij is wonder boven wonder nog maar een keer een ijzer verloren, en dat was afgelopen zaterdag. Die stomme smid ook. Hij was er hartstikke aan toe en hij is gewoon overgeslagen!

Marieke, dit was mn L debuut.
Hij kan de sprongen echt makkelijk aan, dus ik zit te twijfelen om toch maar te wachten met verkopen tot hij misschien M is.

Ga zo werken, voor als ik mn nek breek, het was leuk met jullie gemutst te hebben!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:14

Hij is qua schoft wel groot, maar je hebt niet het gevoel dat je op een onhandige slungel zit. Hij is echt heel makkelijk te rijden!!
Ik heb trouwens hele grote paarden (tino en deze) maar ook een hele kleine (ultra).
Toch zit ik liever op een grote, dan lijken de parcoursen niet zo hoog !!!

Ik ga maar eens rijden, moet straks gaan werken.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:49

Ik ben al aan het werken en ik wil ook rijden Boos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 08:23

ikke ook *LOL*

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:23

goedemorgen sgw-ers

ben ook al weer druk aan het werk ga zo ff bij lezen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:32

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! BT, gefeliciteerd met je verjaardag Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!

@eef; welkom, muts maar lekker mee en je wordt zo besmet met SGW
@PC,"nu weet je tenminste waar je de kelder kunt maken Haha!
@Onide, welkom in Friesland Haha! Leuke foto's van Vlietland!
@Andrea, balen dat Madine toch nog niet helemaal OK is. Ach gut
@Marieke, fijn dat Pico weer lekker stout was... Tong uitsteken
@Love, lijkt een leuk paard. Hij lijkt zo helemaal niet zo erg groot.
Loes en Vieva: veel plezier op school Vork Haha!

Gister Pim en Kees gereden. Was niet echt spannend, gewoon een beetje dressuurmutsen. Ze waren beide wel een beetje braaf. Slapen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 08:34

Proficiat BT Ja

Welkom UK_eef, vertel eens wat over jezelf
Leuk paard Love. Doet het erg au?
Andrea, wat vervelend van Madine Ach gut
Leuke foto's Onide Ja