Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk joh!

GvdT schreef:MJ, Bento en Talida vanavond niet de klok vergeten anders zijn jullie te laat.
hihi

Misschien pakte Kees daarom wel zo goed aan.
Morgen 2de x M met Laros en daarna ga ik bijlezen en Stitch op de foto zetten!!

Reeskees nog tegen gekomen maar ik was weer eens aan de late kant dus moest toch maar even gaan losrijden. Het was voor hem de 2e keer dat hij een oefencross liep maar hij deed het weer geweldig! Op weg naar de 1e wilde hij wel omdraaien, en dat deed hij bij de 2e weer maar ik kon hem er toch aardig snel voor krijgen en dan springt hij wel. Tot en met 4 nog wat zigzaggend en toen viel het kwartje en hij ging als een speer. Later nog een 2e rondje gedaan en toen ook vrijwel alle hoge varianten genomen zonder problemen, helemaal super.
Met Jim ben ik nog niet zo dapper op het moment, hij redt het allemaal prima maar hij kan af en toe nogal debiele sprongen maken tussendoor waardoor ik weer teveel wil regelen en we nogal eens een stop hebben. Ik heb met hem het Mickey Mouse parcours gedaan, oftewel alle lage varianten en dat ging prima, ik was zowaar niet al teveel aan het regelen! Stukje bij beetje maar weer opbouwen dus.
Ik reed rond half drie bij de afslag IJsselsteijn maar had toch niet echt fut om te komen kijken 
voor BT nog.