[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:17

Mootje, ja ik heb het geregeld met Jobke.

Denk dat we zaterdag gaan kijken!

edit:

Afbeelding

Deze wordt ook niet zo snel vies :+

_lautje_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:25

Klopt en westies zijn gek op paardenstront en gaan er graag in liggen :Y)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:26

Leuk Ka!!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:28

@Lautje: auw.......
@TeeGee: ook voor jou geldt; niet teveel foto's plaatsen, ivm kwijlende meekijkers hier

edit: nog net op tijd om een stomme spelfout (kwijllende) eruit te halen....
Laatst bijgewerkt door texelse op 15-03-12 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:41

Wat een schatje, Ka <3

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:41

Lau doe toch eens voorzichtig zeg!
TG leuk hondje. Lieeeef!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:32

lau, eng zeg! niet zo best
was het op gras of zand?

Karen, leuk hondje zeg :j

Ik word gek van m'n moeder. Die haflinger hebben we nog niet zo lang en ze heeft maar in haar hoofd dat ze weer een fries wil. We hebben van de zomer haar fries van 27 jaar moeten laten afmaken. Was gewoon op, lichaam deed het niet meer. Maar ze wilde een d/e pony om mee te mennen. Die fries is 1,60/1,65 en gaat nooit voor haar wagen passen... Bij die haflinger weet je nu wat je hebt en wat je ermee kunt. Dat ze braaf is, ook langs de weg... Maar ze heeft dus in haar hoofd dat ze een fries wil om een fries te hebben... geen enkel paard is haar oude fries. En dan zeg ik er iets over, wordt ze boos...
Laatst bijgewerkt door suikermeisje op 15-03-12 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 16:33

ah wat een scheetje karen :D. Wij hebben hier ook een cairn van 13.5 jaar in het bruin

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:46

TG leuk dier
Lau balen dat je zo naar gevallen bent

Ik ben aan het twijfelen. Ik mag dit weekend weer op wedstrijd alleen is de enige wedstrijd die ik rijden (qua springen) Didam en het losrijden is daar echt klein dus ik weet niet of dat nou echt een verstandige keus is

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:59

Middag :)

Uvex vind ik lelijk.
Ohjee Lau! :(:)
Leuk Ka!

Ik ga even een buitenritje maken :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:02

Joki: dan rij je thuis los? Doe ik met Woll ook als het losrijden te klein is :)
Karen: wat lief <3

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:02

wij gooien morgen de stal weer open, kunnen we ook weer naar buiten. Niet dat ik daar wat aan heb want Edge is op de weg niet te rijden, maar het gaat om het idee...het kan iig weer. :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:04

Ik wil eigenlijk zaterdag ff met Ttje naar het strand. Zondag ga ik kijken in Chaam. AL helemaal zin in het weekend! Morgenmiddag lekker vrij, smid komt. Vos heeft de ijzers er al af ivm de bevangenheid maar hij hoeft ze er ook niet meer onder.

Joki, misschien hebben ze een buitenbak waar je eerst los kan rijden? 24 maart is in De Meern, misschien kan je daar nog bij?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:05

Vief het is ruim een half uur op de trailer er naar toe en Ferrose zal daar moeten losspringen en die bak is vooral heel smal (16m breed). Losrijden kan wel buiten, springen alleen niet. Dat gecombineerd met dat ze daar het materiaal hebben om een kijkerig parcours te bouwen moet ik heel hard denken of ik durf en dat eigenlijk ook nog voor 6 uur besloten hebben.

24 maart moet ik tot 6 uur werken anders had ik keus genoeg

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:07

Gaat om de routine toch joki.

Net filmpje terug gezien van mijn val en echt onwaarschijnlijk dat ik zoveel pijn heb aan mijn hoofd en bewusteloos was. Ging gewoon niet hard. Vrees dat mijn vrosshelm gewoon niet meer goed was en heb vorige week nog tegen m'n moeder gezegd misschien moet ik een nieuwe helm. Dus suus maar gebeld en m'n nieuwe helm is al op de post :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:08

De meern is vol :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:19

Goedemiddag.
Tg: Ah lief :D !
suikermeisje: lastig zo'n moeder, ze klinkt net zo eigenwijs als de mijne :Y) .
Lautje: Dat is even schrikken, net pech dus.
Joki: Ik zou het gewoon doen, gewoon heen gaan zonder verwachtingen en gewoon lekker rijden :) .
Niet persoonlijk naar jou bedoeld maar heb vaak het idd dat mensen zich veel te druk maken om dat soort dingen, omdat ze iets heel graag willen, zoals bijv bij jou wp in het springen, terwijl als je gewoon lekker gaat rijden zonder verwachtingen gaat het vaak ineens een stuk makkelijker en relaxter :) .

Bam heeft vandaag een vrije dag en heeft lekker zonder deken in het zonnetje in de paddock gestaan en heerlijk gerold, zwaar leven heeft ie ook :P. Ik ga zo nog even hem wat laten rauzen in de longeerbak, als ie daar zin in heeft tenminste, denk het niet :+ .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:41

Jeetje Laura wat schrikken zeg :oo Had alleen even laatste pagina op mijn mobiel bijgelezen net.. Doe maar voorzichtig en een nieuwe helm lijkt me idd verstandig na zo'n smak!

Joki: Als je nu al zo twijfelt kan ik me niet voorstellen dat je daar met voldoende overtuiging kunt rijden...
EB: Woll zou daar absoluut niet op zitten te wachten :+ Die heeft trouwens ook heerlijk in haar nakie buiten gestaan en heb nog even 20 minuutjes gereden.

Ik heb mooi mijn huisgenoot de opdracht gegeven om wat te eten te fixen :+ Ga ik zo nog maar even wat werken :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:46

Vief: Haha, dat is lekker makkelijk gewoon je huisgenoot aan het werk zetten.
Bam zit daar normaal hartstikke op te wachten, maar als ik zie hoe heerlijk loom die vandaag was in het zonnetje denk ik het vandaag ook niet :+ .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:54

Woll zit meestal nergens op te wachten waarbij ze zich moet inspannen := :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 18:46

Eef_Bam schreef:
Goedemiddag.
Tg: Ah lief :D !
suikermeisje: lastig zo'n moeder, ze klinkt net zo eigenwijs als de mijne :Y) .
Lautje: Dat is even schrikken, net pech dus.
Joki: Ik zou het gewoon doen, gewoon heen gaan zonder verwachtingen en gewoon lekker rijden :) .
Niet persoonlijk naar jou bedoeld maar heb vaak het idd dat mensen zich veel te druk maken om dat soort dingen, omdat ze iets heel graag willen, zoals bijv bij jou wp in het springen, terwijl als je gewoon lekker gaat rijden zonder verwachtingen gaat het vaak ineens een stuk makkelijker en relaxter :) .

Bam heeft vandaag een vrije dag en heeft lekker zonder deken in het zonnetje in de paddock gestaan en heerlijk gerold, zwaar leven heeft ie ook :P. Ik ga zo nog even hem wat laten rauzen in de longeerbak, als ie daar zin in heeft tenminste, denk het niet :+ .

Idd erg eigenwijs! Maar heb met der gepraat en gezegd: Je moet het beestje niet inruilen als je het voor het naampje Fries wil doen. Je weet wat je hebt, is braaf, absoluut niet gemeen, kan gelijk al langs de weg, geeft nergens om (alleen schapen := ) En ze is dressuurmatig straks erg goed te rijden, heeft voor hoe slap ze is al een goede galop en is mooi maatje. En ja ze gaf me eigenlijk toch wel gelijk dat het zonde zou zijn als je iets wegdoet wat eigenlijk erg fijn dier is.
Mijn zussen kunnen beide niets met hun paarden (iig niet qua wedstrijden gestart, zijn eigenwijs, bokkerig, niet langs de weg. Die zeggen ook niets over de haflinger. Ik ben de enige die zegt dat ze leuk is en er ook eerlijk over is. De oudste van die 2 zussen staat er alleen maar bij te kijken als ik erop rijd. Beessie loopt beter dan haar 6 jarige KWPN, die niet al te best loopt :n )

Joki, ik zou doen wat jou het beste lijkt, maar als je nu al zo twijfelt is het misschien niet heel slim. Maar je zou wel kunnen proberen toch die wp te rijden, zou wel lekker zijn!
En nu heb je nieuwe regeling nog niet!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:14

Vief :') :=
Ik heb net 7.5km gelopen en het ging echt enorm goed!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:23

stom glijertje, gelukkig tamelijk goed afgelopen....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:27

Dat is inderdaad een rare glijder. Beli is wel knap geworden, Lau <3