Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
texelse schreef:Sterkte Evony!!
Zelf heb ik wel eens gedacht of het niet simpeler is om een soort "puntenwedstrijden" te organiseren. Dus niks prijzen en linten, puur starten voor de winstpunten, en dat tegen een bodemtarief.
De grotere wedstrijden kunnen dan wel voor prijzen en linten, maar er zijn zoveel ruiters die het niet ineteresseert hoe ze geëindigd zijn, maar wel of en zo ja hoeveel winstpunten er gereden zijn.
Op kleine wedstrijdjes slaat het ook nergens op. Met 2 of 3 in 1 rubriek, en HOI ik was eerste!!
weule schreef:prijzen alleen als iemand ook een winstpunt heeft. (waarom heet het anders 'winst'punt) mogen ze van mij ook best invoeren.... 'joepie, ik was 3de'!! 'hoeveel punten had je?' "nou, 170..."
texelse schreef:Vannacht mogen we weer op zo'n heerlijk plastic matrasje in het knhs-centrum slapen, in de slaapzak... brrr, neem wel dikke sokken mee voor vannacht.
Leliaardje schreef:Oh Evony, dat klinkt niet lekker van je hond. Eigenlijk is opereren de enige remedie voor een baarmoederontsteking. Ik hoop dat de pillen nog iets verbetering brengen.
Als de prut in de baarmoeder blijft zitten, worden ze er echt doodziek van.
MargreetW schreef:Margriet, jullie kunnen het natuurlijk ook zo doen dat jullie Noor vanmiddag ophalen en dan terug hier slapen.
Je slaapt op een knap bed, wel tussen de verhuisdozen, en Noor kan wel bij mij.