[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 09:00

Klinkt geslaagd Evie!
Leuk filmpje Itsme, ze hebben de cross wel veranderd t.o.v. wat er 22 juli stond. Daar zaten nog 2 combinaties bij in. Hij oogt zo niet heel moeilijk. :)

Hier nog even leren en dan naar school, tentamen inkijken hopelijk met antwoorden en vragen of ik i.p.v. maandag vrijdag mijn tentamen kan maken. Hoorde dat klasgenootje dat ook mag.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 09:14

:wave:

Vandaag mijn laatste werkdag bij de gemeente en dan ben ik officieel werkloos.... :Y) :D

Sannn: Zo op het filmpje valt het wel mee indd.
Volgens mij waren er maar 17 foutlozen, dus hij was behoorlijk pittig. :j
Klinkt gezellig Evie!
Leuk filmpje Itsme!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:11

:wave: goeiemorgen

Ik ben weer in Friesland! :D
Echt een super leuke eerste stage week gehad! Heb echt zin in volgende week. Mag al veel zelfstandig doen en mijn collega's betrekken me veel in de processen etc. Dus heb er een goed gevoel bij.

Randstad belde meteen of ik vandaag een paar uurtjes kon helpen. Dus daar ben ik nu :).
Vanmiddag even wat boodschapjes doen en Sofie rijden :D. Dat heb ik toch wel echt gemist haha.

Hilde: Dat is jammer. Al leuke andere facatures gezien?
Sannn: Succes met leren.
Mootje: Werkze en veel plezier in het Noorden ;).

Joki

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:20

EB heeft een leuke introweek gehad
Itsme ziet er goed uit
Fijn dat Schimpie het zo goed doet TG
Leuk dat je stage zo goed bevalt Kim
San sterkte met het nakijken van je tentamen

Ik ga Ferrose maar eens aan het dressuurwerk zetten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:19

Sannnn schreef:
Leuk filmpje Itsme, ze hebben de cross wel veranderd t.o.v. wat er 22 juli stond. Daar zaten nog 2 combinaties bij in. Hij oogt zo niet heel moeilijk. :)

Sann alleen de combi op het weiland was weg, die pallisade en wijnvaten, die stonden nu apart, de vaten op het achterste weiland en de pallisade was H3 geloof ik op het zandpad. Verder waren de hindernissen wel hetzelfde op 2 tot en met 4 na dan, die stonden nog op het eerste weiland.

MARGRIET @ op marktplaats moet je even kijken, ik heb al een originele sportcamera gekocht, maar je hebt ook wat goedkopere, ook onder spy camera en zo. Even zelf kijken wat je wil, dan vind je het zo op MP .. ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:54

Deze camera was ook een stuk duurder. Later in andere topics toch goedkopere via mp gezien.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:02

Karen voor vandaag :(:) idd nieuw projectje gewoon veel mee nemen ;)
Evie klinkt goed, ;)

Zo danny staat lekker buiten wond gata met de dag wat beter, eten dus ook, rijden doe ik nog maar even niet, in de winter halen we het wel weer in, Nu mag hij lekker een soort van "vakantie' houden.
Nu snel omkleden en richting solie gesprek spannend!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:43

Goeiemiddag!
Hier weer mooi weer. Heb vandaag een lui dagje. Heb vanochtend de hele ochtend gerommeld, nu even internetten en straks naar het strand.

Super van Jack Corien, en heel veel succes zo!
Gaaf van Schimp Karen, en ben benieuwd hoelang het duurt voor je nieuwe projectje het snapt
Fijn dat de UIT leuk was Evie. Heb je Bam nou nog getraind? Heb ik zelf wel gedaan tijdens de EL Cid.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:55

Goedemiddag.
Sim: Normaal ben ik ook niet zo'n feestbeest, ga niet vaak naar feestjes, maar als ik het doet doe ik het goed :D !
Mendy: Gaaf filmpje, mooie cross ook.
Sann: Hopelijk wil de school nu wat meer rekening met je houden.
Hilde: En nu lekker een tijdje vakantie?
Kim: leuk dat je stage zo goed bevalt!
Corien: fijn dat het zo goed gaat met Jack, even vakantie is ook wel lekker :) .
Snoekiej: Maandag heeft hij vrij gehad, dinsdag heeft mijn moeder gereden, zelf ben ik woensdagochtend terug gekomen om te rijden en gisteren had Bam weer een vrije dag en vandaag weer aan het werk in de dressuurles, Bam had een rustig weekje maar is dus wel doorgetraind. Veel plezier op het strand!

Net even met de knhs gebeld, had op de site gezien dat je naar de rabo talentendag mag als je van na 1991 en M geklasseerd bent, even gecheckt dat ik dus ook in aanmerking kom en dat klopt, moet dus wel vervoer gaan regelen want mijn ouders zijn op vakantie en het is doordeweeks over twee dagen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:37

Mendy wat een gaaf filmpje!
Evie leuk als je daar aan mee gaat doen. :)

Mijn dag kan niet meer stuk. :))
Ging naar de ruitersportzaak voor een fijn shirt voor het crossen, maar kwam terug met 2 nieuwe rijbroeken.
Ze zijn van Eurostar, 1 blauwe dat hoge model, en een bruine met van die zakjes op de achterkant. Normaal waren ze samen 300 euro, ik heb ze voor 37 euro *\o/* *\o/*
Ze waren in de opruiming, en had blijkbaar ook nog 70 euro korting gespaard op mijn kaart. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:58

Was dus geen succes dat tripje aan school, motivatie is echt gezakt tot ver onder het vriespunt.

Klinkt als goed geslaagd Danielle, ik denk dat ik de bruine ook heb. Fijne broek!
Ambities Evie? :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 15:11

Oje sann, deden ze moeilijk?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 15:26

Ja, wacht volgende week af. Maar anders willen we een afspraak met de directie. Ik ga geen schoolgeld betalen als ik gewoon paar maanden thuis moet zitten. Vooral niet omdat ik met terechte reden een vertraging heb opgelopen en er weinig tot niets vanuit school gedaan wordt. Maat is hier een beetje vol en en mijn motivatie een beetje zoek. ;) Had achteraf beter op de uni kunnen blijven, maar goed.
Morgen lekker vrijgezellenfeest en dan zondag nog even leren en dan zien we wel!

Foto's van WW zien er goed uit, succes en veel plezier iedereen alvast!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:13

San wat ontzettend k*t dat je trip niks heeft opgeleverd
Danielle jij bent goed geslaagd

Ferrose liep vandaag echt heel fijn. Alles kwam er behoorlijk simpel uit terwijl ze gedragen bleef lopen. Alleen travers mag ik nog even flink naar kijken, maar ja dat is ook niet mijn specialiteit.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:23

Ik heb net de cross gelopen en zit nu in het B&B. :) Zo lekker hapjes eten, ik heb vanalles meegenomen. Over ee paar uurtje ga ik Caap nog even longeren, hij stond erg rustig is zijn stalletje!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:25

Zo, weer terug van m'n warme vakantie. Heb niet alles bijgelezen want dat was wel erg veel ;)

Jeetje wat balen van je schoon San, kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. :(:)
Joki is weer flink aan het dressuren en dat werpt zn vruchten af zo te lezen.
Evie: mooi dat de introductie is bevallen! Je had al wel vroeg introductie dan of niet? Heb je nu nog een week vakantie voor je echt moet beginnen?
Snoek is lekker op vakantie
En Danielle heeft lekker geshopt bij de ruitersportzaak.

En voor alle Wieringerwerf-gangers: succes!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:29

Heel veel succes idd WW'gangers!
Waar was je ook al weer geweest Jitske?
Fijn dat Caap rustig stond Eef, wie weet is ie morgen ook rustig :P

Zit weer ff op inet, zag een topic met nieuwe horsewaredekens. Ik ga er denk ik maar 2 bestellen, de Amigo Bravo medium met een Liner van 100g als onderdeken. Had mijn Rhino Wug verkocht, dus ik heb nu alleen een Amigo 200g deken van 600g. Die verkoop ik dan ook maar weer denk ik, ook al is ie nog niet oud.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:33

Ik ben naar Rome geweest Snoek, was warm en zonnig genoeg daar. Laatste dag was het zo'n 35 graden, dat was wel weer een beetje erg warm voor een stedentrip :=
Dat is meer aan-het-zwembad-lig-weer. :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:35

Oja, dat was het! Wist dat ik het ergens gelezen had!
Hoop gezien? Rome is mooi he! 35 graden is idd beetje te warm. Toen ik er 2 jaar terug was, was het ook zo warm, echt niet te doen. Zou het liefst in de fonteinen zijn gesprongen :+

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:40

Ja hebben heel veel gelopen en ook heel veel gezien. Vind het idd een mooie stad :)
Het was wel echt druk, wist wel dat het een toeristische stad was, maar niet dat het zó toeristisch was.
De fonteinen waren erg aantrekkelijk om in te duiken, maar ik denk dat ze een rolberoerte krijgen als iemand een duik neemt in de Trevi-fontein. Sommige mensen die enigszins probeerden met een teen in het water te komen werden al meteen terug gefloten en streng toegesproken :=

Is het daar waar jij zit (waar zit je ook alweer precies?) ook zo warm?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:05

Succes allemaal in Wieringerwerf!
Volgens mij doet de staleigenaresse hier ook mee in de L of M.

Leuk Jitske! Rome is inderdaad een mooie stad.
Milaan moet je ook een keer geweest zijn, dat is ook erg gaaf. :j

Heb Tessa vandaag met bit gereden, gezien we binnenkort toch maar weer op concours moeten.
Het ging ondanks dat ze zich aan het begin kwaad maakte wel goed! Toen ze eenmaal ontspande deed ze onwijs goed haar best.
Het is zo'n fijn paard, maar zo moeilijk om je geduld te houden en alles volgens de gebruiksaanwijzingen van haar te doen... ^)

Heeft trouwens wel geholpen, dat zonder bit rijden. Ze was vandaag totaal niet sterk in haar mond meer. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:14

Jits welkom back :D Ga je nog naar CHIO?
Sann wat ontzettend s.h.i.t gewoon :(:)
Danielle toch mooi mee genomen! Ik koop mijn rijbroeken ook in de uitverkoop anders zijn ze niet te betalen (180 euro)
Corien fijn dat het al wat beter gaat met jack!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:35

Wat heb je voor dure smaak qua rijbroeken dan Saar? :D (Naja moet ik zeggen, ik rijd ook voornamelijk met m'n Kentucky en m'n Anky rijbroek :+)
Nee ga niet naar het CHIO, jij wel? Ik heb vandaag alweer gewerkt, had lekker een kort dienstje om er weer in te komen na de vakantie.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:39

ik ging voorheen voor Lie-Len echt hemels en super duur, maar helaas niet meer in productie.
Verder heb ik ook anky idd en robby's.
Gelukkig beide iets minder duur :+
Ja ik wel, ben gevraagd om te helpen. Ook met het EK maar toen kon ik niet ivm sgw morgen.
Jammer dat je er niet bij bent ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:40

Nou ik vond het echt asociaal, die blauwe Eurostar was anders gewoon 189 euro. :oo
En dan is die bruine weer 100 euro goedkoper, terwijl ik er weinig verschil in zie.
Mijn vriend was mee, die stond echt met open mond te kijken. Hij begrijpt nu ook waarom ik zoiets in de opruiming koop. :')