[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:49

Vergeet ik jou bijna :(:) Denk dat het idd niet verkeerd was bij het meertje!
En Katootje is ook schattig <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:11

Snoek, Jij hebt Katootje al gezien *ikke is jaloers*
Margreet, Had je je niet ingesmeerd dan?
Noor, Fijne avond! Jer is een grapjas... :=
TG, Die had ik al een paar dagen geleden gezien geloof ik.

Vanuit werk naar de Action geweest en helemaal losgegaan := Was 31 euro kwijt.
Daarna boodschappen gedaan en net lekker sushi gegeten :9

Ik ben blij dat het weekend is!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:24

Snoek en Noor hebben een ritje gemaakt door de duinen. Klinkt goed! Het weer zat wel mee in elk geval.

Lau jammer voor jou dat het dier verkocht is, maar het krijgt vast een hele leuke baas.

Mootje, soms is de action gewoon leuk :D

Wij hadden het zusje van een vriendin op stal die foto's moest hebben voor een opdracht voor school. Wel even op Vies gezeten voor de foto's en that's it. Paard had ook de manen geschuurd, dus die heb ik maar flink ingesmeerd, hopen dat het werkt!
Ik wilde ook zondag gaan kijken in Castenray en zou met iemand meegaan die vrijwilligt. Moet hij daar gewoon al om 8 uur zijn! :wow: Woei! Ik ga zaterdag nog stappen, dus zo vroeg gaat me dus echt niet lukken. Heb nu mijn vader maar lief aangekeken of hij me wil brengen. Ga ik mooi een paar uur sfeer proeven en proberen foto's te maken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:08

In de Vlietlanden is geen duin te vinden hoor Annetje :=
Fijn dat je vader je even wil brengen zondag!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:09

Haha ik dacht te lezen dat jullie door de duinen gereden hadden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:11

De vlietlanden is de plas waar de SGW ook wordt gehouden. Daar kan je een rondje omheen rijden en twee keer het water in (waarvan 1x illigaal) :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:16

@ mootje bij de action kan ik ook aardig losgaan. Teveel leuke dingen voor te weinig geld hahaha

Net bij de paarden geweest. Ruin zit onder de bulten en is stokkie kreupel achter. Geen idee wat hij nu weer heeft uitgespookt. Daarna nog even met knappe Gio aan de gang geweest. Halster omdoen vindt hij prima maar hij komt nog steeds slecht naar je toe. Het is af en toe een pieperd. Met moeders gaat het goed al is die ook kreupel. Ik ben bang voor een peesblessure. Mooi dik ei net boven de kogel. Staat in de klei en wordt vanaf morgen gekoeld. Moet even wat tuinslangen zien te vinden zodat ik bij de stal kan komen. Het gaat lekker op stal :( ...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:16

Balen Caro... als er wat is is het ook vaak bij alle paarden kl*te.
Action is leuk vooral voor handdoeken enz.
Vlietlanden zijn wij 1x geweest toen het NK daar was erg mooie cross maar das voor ons een echt rot stuk om heen te rijden. (geen excuus maar toch zijn we er daarna nooit weer heen geweest)
Geert heeft net Zigo gereden, vind het niks aan om alleen maar te kijken maar wat een knol! Hoop zo dat dat echt een goeie wordt voor de dressuur, tis net een elastiekje en hij is helemaal zwart. Eigenlijk te perfect. Enige nadeel is dat ie altijd spoken zoekt en in het begin als een wc eend loopt :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:39

Karen ja wil wel weer een x naar het strand ;)
Snoek en noor hebben lekker gereden en margreet heeft lekker in de zon gelegen met de hondjes!!
Mo mis je het al?
Lau :(:) das wel balen ja!
Ik heb ook wat jij zegt over keuren heb die van mij ook rond om op de foto! allemaal 1tjes en 2 2tjes :)
Marijke vlietlanden is een erg mooie overzichtelijke cross :) (oke vind ik ;) )
Vief ja ik heb eerst een test stukje gedaan alleen met halster meneer vond 1 prullenbak eng en toen sprong die wel op zij :+ volgende x gaat er een hoofstel in ;)
Is woll het al zat der buik?

Ik heb net gereden! ging wel aardig meneer was echt fit en hoop dat hij dat van het weekend ook laat zien :D
Ga nu douche en richting bed morgen vroeg boodschappjes doen, en dan al me spullen pakken om richting castenray te gaan!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:48

Snoekiej en Noor: heerlijk buten gereden in de Vlietlanden zo te lezen.
Caro: Gaat even niet zo lekker met de paarden dus, kl.te :(:) .
MM: Fijn dat Geert zo'n lekker paard heeft, wel moeilijk om zelf niks te mogen doen maar toch wel heel verstandig.
Corien: Fijn dat je lekker gereden hebt en veel succes in castenray.

Vandaag fijn springles gehad en Bam is helemaal gelukkig sinds ze weer de wei op mogen, mag alleen wel wat regen vallen want de wei is aardig droog.

Iedereen die naar Castenray (of België) gaat heel veel plezier en succes zaterdag en zondag, ik ben jaloers op jullie!
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 06-05-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:54

Belg gangers succes!

Evie tim staat niet meer op de lijst voor van het weekend :=

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:57

Apart Corien, hopelijk is er niks met zijn paard.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:07

Mo, kan me voorstellen dat je daar van schrikt!
Vief, veel plezier!
Lau, jammer :(:) Heel veel succes dit weekend!

Sommige mensen slaan echt door met keuren. Moet zeggen dat wij altijd alles uitgebreid laten keuren, of ze nou 3000 of 30.000 kosten. Het is fijn dat je er ooit nog een keer vanaf komt. Moet zeggen dat profs over het algemeen wat minder nauw kijken mits het paard ontzettend veel kwaliteit heeft.
Zelf zou ik geen paard kopen met een bemerking, niet om het risico want meestal valt het reuze mee maar je komt er nooit meer vanaf.

Noor & Shanouk hebben lekker buiten gereden.
Caro, wat een pech op stal!
Corien heeft lekker gereden

Vandaag zijn we weer eens bij Flip geweest, hij staat heerlijk op de wei met nog een stuk of 15 baby hengsten. Hij ziet er goed uit en heeft een vriendje.
Afbeelding

Het huis begint ook ergens op te lijken, zoek de verschillen: :+
November
Afbeelding

Vandaag
Afbeelding

Als laatst nog een Zoe & Noa spam.
Afbeelding

Net Caap & Scene gereden en ze gingen beide goed. Caap begint het dressuren echt te snappen, mama komt morgen mijn les filmen. :) Kreeg een sms van de DA dat hij de uitslag van het bloedonderzoek van Scene heeft, leverwaarde is sky high. Hij komt maandag om hem wat te geven voor zijn lever, kan hij mooi Caap ook nog prikken voor de zekerheid.
Vandaar dat Scene zo slecht door zijn haar komt. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:12

Wat is het huis mooi geworden, Eef <3
Arme Scene :(:) Nu hopen dat de medicijnen snel werken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:13

Wow, Eef, huis wordt echt mooi!
Goed dat je Scene's bloed hebt laten prikken. Hoge leverwaarden zijn niet goed.

Hebben jullie het stukje over de regels van de eventing gelezen in de P&S? Gaat er over dat men bij de KNHS het sein heeft dat de ruiters/amazones niet voldoende op de hoogte zijn van de regels omtrent uitsluiting in de cross (met name doorrijden na weigeren). Vind het goed dat ze dat nog een keer duidelijk maken. Het gebeurt idd regelmatig.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:18

Avond,

Buitenrit van Noor en Snoek was geslaagd!!
Scene zijn bloed was niet goed, dus heeft nu medicijnen. En het huis, wow dat is echt mooi geworden <3
En verder ben ik het een beetje vergeten!

Was heel gezellig met vriendje, niet dus. Heb hem ander half uur gezien. Hij heeft de hele tijd afstand gehouden en toen op eind kreeg ik 1 knuffel en 1 kusje... Nou zeer geslaagd. Dus daarna nog ff langs vrienden geweest. Dat was wel gezellig :D
Nu bedje opzoeken, morgen talentendag springen van de Regio Utrecht. heb er zin in *\o/*
Iedereen succes in Castenray en op andere wedstrijden!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:19

Dumpen die slappe hap!!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:25

Mootje schreef:
Dumpen die slappe hap!!!

Mee eens! :D

Ik ga douchen, voel me erg stoffig en ga dan lekker naar bed. Morgen ochtend naar Castenray, cross lopen. Morgen middag les, inpakken en Caap wassen en morgen avond naar Marc Marie Huijbregts. Hoef me niet te vervelen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:30

Eef_Bam schreef:
Snoekiej en Noor: heerlijk buten gereden in de Vlietlanden zo te lezen.
Caro: Gaat even niet zo lekker met de paarden dus, kl.te :(:) .
MM: Fijn dat Geert zo'n lekker paard heeft, wel moeilijk om zelf niks te mogen doen maar toch wel heel verstandig.Corien: Fijn dat je lekker gereden hebt en veel succes in castenray.

Vandaag fijn springles gehad en Bam is helemaal gelukkig sinds ze weer de wei op mogen, mag alleen wel wat regen vallen want de wei is aardig droog.

Iedereen die naar Castenray (of België) gaat heel veel plezier en succes zaterdag en zondag, ik ben jaloers op jullie!

Zigo is van mij! ;) Maar omdat ik hem nu zelf niet kan doen heb ik Geert 1 x laten genieten :')
Normaal rij ik hem en ik wil hem eind mei voor het eerst starten in de B dressuur.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:30

Lekker dan Sanurie..

Sim: Heb het gelezen. Inderdaad goed dat het nog een keer vermeld word :).

Dat is mooi geworden Eef ;) !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:32

En Evelien jullie huis is echt mooi geworden!! Lijkt buitenaf, krijg je dan ook de paarden bij huis?

Sanurie DUMPEN hoor er zijn genoeg leuke kerels!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:34

Evelien: Het huis word mooi zeg!
Mm: Fijn dat jij dan zo'n lekker paard hebt ;) !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:36

hahaha Ben er ook heel gek mee. Helaas mag ik hem alleen maar door rijden. Hij zou eerst tot september blijven maar het ziet er naar uit dat ie toch langer blijft. Hij is niet van ons zelf dus het hangt wel van zn eigenaresse af. Maar zolang hij er is kan ik er lekker van genieten.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:44

Denk ook wel dat het niet meer lang duurt voor dat gebeurt. Ik ga 1x met hem praten, vragen naar wat hij nou wilt. Want zo hoeft het van mij niet!!

Maar ik ga slapen. Door dat gezeik steeds niet echt kunnen slapen......

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:20

Noor en Snoekiej hebben lekker buiten gereden :)
Evelien haar huis is flink aan het opknappen, Flip ziet er goed uit en arme Scene zijn leverwaarden zijn niet al te best... hopelijk knapt hij gauw op!
MM verveelt zich nog steeds, maar heeft gelukkig wel kunnen genieten van Geert op Ziggo ;) Nog even rustig aan!
Sanurie heeft het niet zo gezellig gehad met vriendje ... Of is het ondertussen al ex :P
Eef heeft een blije Bam nu hij weer lekker op de wei kan :)
Caro heeft pech met de ruin :(:)
Corien heeft weer lekker gereden met Jack.
Lautje heeft haar Kroonjuweel verkocht :(:) Toch altijd wat anders wanneer ze van je zelf zijn...
En Mootje heeft flink geshopt.

Hier nog geen P&S, dus kan het stuk helaas ook nog niet lezen, maar lijkt me goed dat daar nog wat duidelijker aandacht aan wordt besteed :o
Hier staat alles inmiddels klaar voor Castenray morgen. Ik ga nog even wat proberen te slapen, de wekker gaat erg vroeg morgen, dus veel slaap zal het niet worden :')
Voor alle wedstrijdgangers, heel veel plezier en succes morgen!