Ik denkoverigens dat we een datum winnaar hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorstin ging heen en terug makkelijk de trailer op en bleef netjes aan de trailer staan, dus dat was heel braaf
Op het strand was ze wel behoorlijk druk en door haar enthousiasme ook behoorlijk drammerig. Stappen = moeilijk, draven kan alleen hard en galopperen kan alleen op topsnelheid! Heb haar dus wel even netjes verteld dat het zo niet werkt
Uiteindelijk kon ik heel rustig galopperen zonder geduw en getrek in mijn hand, dus dat was wel lekker. Het weer was ook precies goed, lekker zonnetje, warm windje en niet koud!
? Wat kl.ote man! Je ging het hele seizoen zo goed!bvw schreef:kimdepim schreef:Volgens mij worden er ook meerdere versies gebruikt haha. Want ik sta er niet meer tussen
ik sta er ook niet meer tussen

Wel balen van je miscommunicatie met Wiso... Met Frits kwam je strak langs in ieder geval
heb het van een afstandje zien gebeuren..... Je hebt inderdaad wel oktober=pechmaand
Hopelijk knappen beide paardjes toch weer snel op!
Liep er dan ook bij als een michelin vrouwtje
maar ok. Net lekker onder de warme douche gestaan en nu is even lekker voor de tv gaan hangen, morgen ook weer een lange dag op pad.
.
.
.
:
. 
Verder als het goed is niet beschadigd. DA zei dat ik veel geluk had gehad, gewrichtknobbeltjes (?) liggen er vlak onder en als die beschadigd zijn is het echt niet goed.