Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AntheaV schreef:Ik weet trouwens ook niet of mijn bodyprotector nog wel voldoet aan de laatste eisen. Heb hem ook al wel weer een jaar of 7/8. Moet ik maar weer even gaan sparen voor een nieuwe.
billy1 schreef:Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.
gr_roos schreef:Dan mag ik ook wel gaan sparen, als het voor mij ooit nog crossen wordt. Heb iets positiever nieuws gehad, maar eerst zien en dan geloven.
WolinLotte schreef:billy1 schreef:Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.
Is je oude al de deur uit?Al stond dat blauw/rood wel leuk
.
Ik heb een van Imperial Riding, stug ding wat voor geen meter zit, maargoed.. het heeft me wel beschermd bij toch wel hele nare vallen, zou ook wel een ander willen.. maar voorlopig heeft dat geen zin..