Moet ik thuis ff kijken.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet ik thuis ff kijken.. 
Ben helemaal blij nu haha.

Hopelijk valt het allemaal nog mee en herstellen de paarden zich voorspoedig..
We zullen goed op Woll passen voor je
. Vind het echt super klote voor je
.
. Vamiddag allemaal lunchers gehad, en vanavond 55 man te eten die in het hotel logeren
.
.
AntheaV schreef:Ik weet trouwens ook niet of mijn bodyprotector nog wel voldoet aan de laatste eisen. Heb hem ook al wel weer een jaar of 7/8. Moet ik maar weer even gaan sparen voor een nieuwe.
Dus misschien idd een verstandig idee om een nieuwe aan te schaffen. billy1 schreef:Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.
Al stond dat blauw/rood wel leuk
.
, maargoed.. het heeft me wel beschermd bij toch wel hele nare vallen, zou ook wel een ander willen.. maar voorlopig heeft dat geen zin..
.gr_roos schreef:Dan mag ik ook wel gaan sparen, als het voor mij ooit nog crossen wordt. Heb iets positiever nieuws gehad, maar eerst zien en dan geloven.
Ik heb vast weer ergens over heen gelezen....
. Ze is nu veel te veel bezig de boel aan het regelen in land, dat zal nooit over gaan, gezien dat zij de alphamerrie is in het land, maar ze hoeft in ieder geval niet bij die ouwe knakker en de tinker bang te zijn dat ze harder rennen als zij
.
voor Lotte en Vief WolinLotte schreef:billy1 schreef:Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.
Is je oude al de deur uit?Al stond dat blauw/rood wel leuk
.
Ik heb een van Imperial Riding, stug ding wat voor geen meter zit, maargoed.. het heeft me wel beschermd bij toch wel hele nare vallen, zou ook wel een ander willen.. maar voorlopig heeft dat geen zin..
Wel erg jammer want vind m echt superfijn! (ik cross trouwens niet in het blauw rood hoor
heb er altijd een cross shirt overheen) Ik zit er nu wel sterk over te denken om een bp aan te schaffen in nieuwe cross kleuren, dus als iemand een leuke kleur suggestie heeft hoor ik het graag!