[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:31

Dat zou ik zo echt niet weten :n Moet ik thuis ff kijken..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:32

Meerprijs van 30 euro is voor één of twee kleuren dus valt dan nog wel mee vind ik.

Waar zit dat zaakje in Duitsland? Want zo ver woon ik er ook niet vandaan, dan kan ik evt daar ook even gaan kijken. En hebben ze daar aallen de zippa of ook andere merken?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:35

In Nordhorn, net over de grens bij Denekamp. Hij had toen volgens mij alleen Air o Wear? Of had ie meer Marloes...?
Hij had ook wel goedkope BP, maar die wil ik sowieso niet. Hij kon wel veel bestellen zei die toen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:36

Hij had verder alleen de goedkopere merken. Maar idd hij kon veel bestellen en volgens mij verder super service :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:59

Goedemorgen!
Ik heb vakantie :D Ben helemaal blij nu haha.

Vief en Lotte: Wat ongelooflijk balen zeg!!! Ik duim voor jullie dat het alsnog mee blijkt te vallen :(:)

Ik heb net deze week mijn nieuwe style beschermers binnen gekregen voor achterbenen. Ik had beschermers van CrossCountry Boots (geloof dat het zo heet) maar die zijn voor mijn paardje met haar ponybeentjes te groot. Als iemand nog belang bij ze heeft (maat M, achterbenen) moet je maar even een berichtje sturen :)

Ik weet trouwens ook niet of mijn bodyprotector nog wel voldoet aan de laatste eisen. Heb hem ook al wel weer een jaar of 7/8. Moet ik maar weer even gaan sparen voor een nieuwe.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:01

@ anthea; hoe vallen die in het M? Heb je een foto? Ik heb nu NEW maat L voor rondom, maar die zijn Zoë te groot. Moet dus M hebben.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:03

Rowo: Voor mijn paard zijn ze te groot, maar zij heeft hele dunne beentjes. Ik heb van gewone peesbeschermers ook maat Cob voor haar. Bij Kameel zaten ze wel goed. Ik zal wel ff kijken of ik ergens een foto van ze heb

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:10

Zoé heeft van beschermers gewoon maat full, maar is zelf maar 1.60, dus zijn ze te lang. Ik wacht op de foto... doe maar via pb :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:10

Goedemorgen! Wat zijn jullie allemaal alweer actief aan het praten over goede bescherming, zowel van ruiter als van paard :+

Ik had gisteravond weer gelongeerd aan de dubbele longe, ging al een stuk beter dan de eerste keer. Ik kwam erachter dat ik toen ook iets fout gedaan had (verkeerd bevestigd), dus logisch dat het nu al veel beter ging. Vanmorgen alweer even gereden en hij liep best fijn :)
Vanmiddag weer aan het werk, morgen ook weer de hele dag. Dan zondagochtend nog een rondje springen, en dan is het weekje alweer zowat voorbij!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:40

Lotte: Heeeeeele dikke knuffel voor jou. Wat een rottigheid allemaal.
Alvast heel veel sterkte voor maandag. Zal voor jullie gaan duimen :(:)
Rosalie: Fijn dat het zo lekker ging :)
Benthe: Geen zeer gedaan? :P

Goedemorgen vanuit Rotterdam :wave:

Ik was ook al heel fanatiek naar BP te kijken. Ben er wel uit welke het moet gaan worden: De Racesafe :)
Maar goed... Dat heeft nu ook allemaal zo'n haast niet meer natuurlijk.

Woll mag een paar maandjes weilandpaard gaan spelen. Gaan haar vanavond naar kim brengen.
Hier is het te onrustig, kan niet alleen op stal en in de wei doet ze stom..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:43

Weet je al wat er precies met haar aan de hand is Vief?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:43

Is het met zekerheid een peesblessure dan? Das wel echt vet balen :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:45

Rowo: Je hebt PB. Duurde beetje langer dan verwacht maar mijn laptop werkte niet echt mee :(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:48

Ohja, nu er over wordt gepraat, zal ik ook eens kijken of mijn bp nog aan de eisen voldoet.
Beenbeschermers heb ik nog de gewone BR pro beschermers. Het sparen voor spul verloopt niet zo makkelijk, moet nu ook nog een hoofdstel (of 2) in het bruin en een bruine dressuursingel 45/50cm.

Balen Vief! Is wel zonde.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:53

Marloes: Ja, geen twijfel over mogelijk.

Ben weer thuis, maar even omkleden en dan naar stal.
Zal wel even slikken zijn straks :\

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:21

Vief en Lotte: :(:) Hopelijk valt het allemaal nog mee en herstellen de paarden zich voorspoedig..

Ik heb 1,5 jaar terug ook de air-o-wear zippa plus cross gekocht en heb er nog geen moment spijt van ondanks dat hij me een rib uit mijn lijf gekost heeft. Je merkt inderdaad totaal niet dat je hem aan hebt! De racesafe zat mij trouwens ook goed.

Cooper en Nanea hebben allebei styles en die passen ze allebei prima, alhoewel Cooper eigenlijk net tussen een cob en full maat in zit.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:24

Jeetje Vief, het zit je echt niet mee. Ben je er nou al achter hoe die het voor mekaar gekregen heeft? Hoe lang gaat ze in totaal weg?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:24

Vief: :(:) We zullen goed op Woll passen voor je :). Vind het echt super klote voor je :=.

Ik ben op het werk. Heb een paar minuten pauze genomen ;). Vamiddag allemaal lunchers gehad, en vanavond 55 man te eten die in het hotel logeren :).

Vanmorgen dressuurles gehad met Sofie en dat ging fijn :)).

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:48

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:16

AntheaV schreef:
Ik weet trouwens ook niet of mijn bodyprotector nog wel voldoet aan de laatste eisen. Heb hem ook al wel weer een jaar of 7/8. Moet ik maar weer even gaan sparen voor een nieuwe.

Ik hoordevorige week dat BP's ook maar 8 jaar goed zijn, daarna schijnt de faom die er in zit niet meer goed te werken. :o Dus misschien idd een verstandig idee om een nieuwe aan te schaffen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:20

Dan mag ik ook wel gaan sparen, als het voor mij ooit nog crossen wordt. Heb iets positiever nieuws gehad, maar eerst zien en dan geloven.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:28

billy1 schreef:
Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.

Is je oude al de deur uit? ;) Al stond dat blauw/rood wel leuk :) .

Ik heb een van Imperial Riding, stug ding wat voor geen meter zit := , maargoed.. het heeft me wel beschermd bij toch wel hele nare vallen, zou ook wel een ander willen.. maar voorlopig heeft dat geen zin..

Heb vandaag gelukkig wel lekker gewerkt :) .
Kreeg allemaal smsjes dat Wolin binnen stond en waarom ze binnen stond en of dit niet een foutje was..
Wolin moet even een pas op de plaats maken, dus die moet komende dagen van mij even op stal blijven staan tot maandag. Zo maar even wat met haar gaan doen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:28

gr_roos schreef:
Dan mag ik ook wel gaan sparen, als het voor mij ooit nog crossen wordt. Heb iets positiever nieuws gehad, maar eerst zien en dan geloven.

Wat dan? :(:) Ik heb vast weer ergens over heen gelezen....

@Vief:
Wolin gaat ook naar een andere stal, bij onze twee andere paarden, dat is gewoon een soort privéstalletje op een heerlijk rustige boederij :) . Ze is nu veel te veel bezig de boel aan het regelen in land, dat zal nooit over gaan, gezien dat zij de alphamerrie is in het land, maar ze hoeft in ieder geval niet bij die ouwe knakker en de tinker bang te zijn dat ze harder rennen als zij :+ .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 17:37

Even vanuit Spanje:
:(:) voor Lotte en Vief

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:41

WolinLotte schreef:
billy1 schreef:
Ik ga waarschijnlijk voor een Hows Racesafe maar dan bestel ik m wel in Engeland, scheelt me toch net even te veel geld. Daar kan je zelf je kleuren uitkiezen dan is ie nog goedkoper dan in NL de standaard kleuren, schouderstukken zijn ook maar de helft van de prijs hier in NL.

Is je oude al de deur uit? ;) Al stond dat blauw/rood wel leuk :) .

Ik heb een van Imperial Riding, stug ding wat voor geen meter zit := , maargoed.. het heeft me wel beschermd bij toch wel hele nare vallen, zou ook wel een ander willen.. maar voorlopig heeft dat geen zin..

Nee mijne heb ik nog, maar omdat Lucinda aangaf dat die van mij wel een beetje gedateerd was en in Engeland niet is toegestaan heb ik maar even verder gezocht en hij is idd niet meer toegestaan |( Wel erg jammer want vind m echt superfijn! (ik cross trouwens niet in het blauw rood hoor ;) heb er altijd een cross shirt overheen) Ik zit er nu wel sterk over te denken om een bp aan te schaffen in nieuwe cross kleuren, dus als iemand een leuke kleur suggestie heeft hoor ik het graag!