Jipje: toch niet helemaal heel terugkomen, maar fijn dat het leuk was!
Ik heb minder leuk nieuws. Gistermorgen is Johan, mn stiefvader, naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek dat hij een hersenbloeding had
Hij had zaterdagmiddag al vanuit het niets opeens heel erg hoofdpijn en buikpijn en toen heeft ie de hele middag en avond verder op de bank gelegen en toen 's nachts kon hij moeilijk bewegen en toen mn moeder wat aan hem vroeg kon ze hem bijna niet verstaan maar hij zei dat het niet ernstig was en toen zijn ze weer gaan slapen en 's morgens was het helemaal mis. Hij kon niet meer opstaan en toen had mijn moeder mn oudste stiefbroer erbij gehaald om hem uit bed te helpen maar hij viel gewoon tegen hun aan. Toen toch maar de ambulance gebeld. Ik lag toen nog op bed en hoorde opeens iemand de trap opstormen en dacht toen meteen dat er iets met Johan was. En toen kwam mijn moeder dus mijn kamer binnen en zei dat Johan nu naar het ziekenhuis ging en dat ie waarschijnlijk een beroerte heeft.
In het ziekenhuis bleek dus dat ie een hersenbloeding heeft maar ze kunnen er verder weinig aan doen. Hij krijgt allerlei medicijen en het is nu gewoon afwachten hoe het zich hersteld maar omdat ie nog wel heel jong is om zoiets te hebben is de kans op herstel wel groter zeiden ze in het ziekenhuis.
Ik ben er toch wel heel erg van geschrokken. Ik wist eerst niet precies wat het allemaal inhield maar heb zo'n boekje gelezen en het is best wel heftig!