Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nickeltje schreef:Thieme is die freak van Partij voor de Dieren toch?
Dat mens moeten ze echt afschieten...
Lielle schreef:had je ook het interview met Marianne Thieme gelezen? Die wil de cross verbieden.
Nickeltje schreef:Eerst moet ik 4 weken ALCO doen, dat is heel algemeen en gewoon in de onderwijs ruimten hier in het ziekenhuis.
Het eerste echte coschap is dermatologie en dat wordt ingedeeld op postcode, dus dat zal ook wel hier het universitair ziekenhuis zijn, daar kijk ik namelijk op uit.
De coschappen daarna moeten we binnen onze co-groep zelf verdelen en dat gebeurt in de eerste week van het ALCO dus daar kan ik nog helemaal niks over zeggen...
gomir schreef:Nickeltje schreef:Eerst moet ik 4 weken ALCO doen, dat is heel algemeen en gewoon in de onderwijs ruimten hier in het ziekenhuis.
Het eerste echte coschap is dermatologie en dat wordt ingedeeld op postcode, dus dat zal ook wel hier het universitair ziekenhuis zijn, daar kijk ik namelijk op uit.
De coschappen daarna moeten we binnen onze co-groep zelf verdelen en dat gebeurt in de eerste week van het ALCO dus daar kan ik nog helemaal niks over zeggen...
Hebben jullie maar 4 weken ALCO? Wij hebben er 6. En dat vond ik druk zat
En jullie beginnen zeker net als het AMC met de kleine co-schappen?
Wij starten juist allemaal met interne en chirurgie en daarna wordt het voor iedereen anders.
Wel fijn dat je toch zo snel al kan starten!