Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jiska schreef:rowo schreef:@ floor: flink balen idd en echt goede springinstructeurs liggen ook niet voor het oprapen. Ik heb erg geluk met Steven Veldhuis. Heb al een aantal jaar les van hem en bevalt nog steeds super. Kan er nog steeds veel leren.
wow les van steven veldhuis!! zou ik ook wel willen. die is echt goed, en ook nog eens aardig.
ik vernam dat WJ vd Schans in Holten komt wonen, das voor mij ook wel lekker dichtbij!
rowo schreef:@ vief: hopelijk vind je een pony waarop je mee kan doen. En één of ander stug beest is voor de lol toch ook wel een keertje leuk? Beetje rondcrossen in de proef en parcours... Kan toch geen pony tippen aan Sam of niet
@ buenavista: jij woont toch in Geesteren gld? Is het naar holten dan niet een heel eind.. En naar bornerbroek naar je vriend?
viefdepief schreef:Jeetje net weer een aflevering van Horse&Co gekeken.
Echt diep triest joh.. Echt zo'n B-ruiter die zich dan een paard van 10.000 euro aan laten smeren terwijl ze eigenlijk alleen een braaf paard nodig heeft.
BuenaVista schreef:rowo schreef:@ vief: hopelijk vind je een pony waarop je mee kan doen. En één of ander stug beest is voor de lol toch ook wel een keertje leuk? Beetje rondcrossen in de proef en parcours... Kan toch geen pony tippen aan Sam of niet
@ buenavista: jij woont toch in Geesteren gld? Is het naar holten dan niet een heel eind.. En naar bornerbroek naar je vriend?
Woon idd in Geesteren gld. Na Holten is 20km. Rijd ik zo'n 20 a 25min over!! valt mee, is een eentonige lange weg. en na Bornerbroek is het zo'n 32km en daar rijd ik ook zo'n 25min over.. rijdt heel makkelijk. Ben ook al helemaal gewend aan de afstand