Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij wisten dat niet dus was wel even genant in de winkel! Enfin er stond wel geld genoeg op de rekening maar limiet van 2500€ geloof ik.
En ik dacht ook wat op platteland tv (hippo tv) ?

vind wel dat het Wondje er goed uit ziet.
. heb zelfs niet moeten beginnen aan de cross, ze wou al nie springen in de jumping over 80 cm.
Ge kunt er echt gewoon nie op rekenen é op dat paard... Phoe, chapeau dat gij daar uw tijd (en geld) wil blijven insteken, bij mij zou ze den hoogste boom in kunnen! Alé, ge hebt nu al verschillende keren goe rond gereden op jumping... Stond er iets speciaal in de jumping?
Springen ging zooo goed. Fijn ritme, bijna geen twijfel. Dik applaus van de jury en de toeschouwers haha. Die kleine dikkie deed het toch maar
Cross binnen met hetzelfde gevoel: gewoon gaan en genieten. Vond de cross niet heel zwaar, maar tweetal hindernissen waarvan ik dacht hmm. Uiteindelijk foutloos rond in 5min23 (5min16 ideale tijd). Uiteindelijk nog 15de/40. Tussen alle reuze (bruine) paarden... Wat een debuut
Dan wel nog een hele lange rit naar huis (gezelschapspony ophalen in Brussel, file), maar wat een zaaaaalig weekend.