Jammer zeg anthea! Ik heb nog geen wedstrijden staan met beat, moet maar weer eens wat opgeven haha!
Ga nu even lekker de paardjes doen in het zonnetje
AntheaV
Geplaatst: 15-03-12 12:21
Nou het is echt dramatisch in het noorden momenteel met springen. Dressuren kun je elk weekend, soms wel 2 dagen. Maar springen is helemaal niets in het weekend. Pas eind april weer in Schildwolde, maar die valt tegelijk met sgw Westerbork Je kan alleen nog maar doordeweeks springen. Gelukkig heb ik nog veel vrije dagen staan met stage, dus dan gebruik ik die maar om een paar keer wat eerder weg te gaan.
Ik heb net de nieuwe uvex crosshelm gezien. Vertegenwoordiger van uvex kwam langs op mn werk. Fijn ding zeg Ook het nieuwe dressuurmodel gepast en gezien.. Zwart en goud wel mooi, de blauwe vind ik echt spuuglelijk
AntheaV
Geplaatst: 15-03-12 13:23
Ik vind die uvex dingen eigenlijk helemaal niet echt mooi. Misschien dat ze wel heel fijn zitten, dat weet ik niet. Maar het kan zijn dat de nieuwe modellen wel mooi zijn.
Goedemiddag. Wat een weertje . Vanmorgen zoeff gereden even gestapt poosje niet op gezeten. Paardjes naar buiten. Darna alle zadels schoongemaakt in het zonnetje. Eerst met zadelzeep toen ingevet. Wel veel werk 5 stuks (2 gaan op marktplaats) en alle beugelsriemen/beugels en singels schoon. Volgende week de martingalen/hoofdstellen maar want dat is ook voor 4 paarden. Nu even wat eten en dan,afsoppen-stofzuigen voordat ma thuis komt.
Jantine heeft een zielige sem. Verder over uvex caps
Ik heb heerlijk getraind met Beli. Helaas niet zo leuk geëindigd. Ben over een hindernis gesprongen en schijnbaar zijn we 30m na de hindernis gaan glijden. Ik ben vol op m'n hoofd geland, bewusteloos geweest en alles van na de sprong is weg. Weet niet eens meer hoe ik bij de auto ben gekomen. Iig even nieuwe helm halen voor zondag. Zei al tegen m'n moeder heb nog mooi een hele week om te herstellen want het is nu nog maar dinsdag
Beli heeft een schaafplekje en voorijzer kwijt. Verder schijnt hij heel braaf bij mij in de buurt te zijn gebleven. Paard is echt fantastisch! Hij doet alles, nergens bang voor en geeft echt een super gevoel.