lijntje: haagje, waterbak, eruit over de dubbel van boomstammetjes dan de driesprong van boomstammeTJES door naar de wal en van de piano eraf en dan de boom achter de piano. Alleen op die laatste had ik door mijn schuld een weigering in het filmpje hierna bewijzen we dat we het toch kunnen http://www.youtube.com/watch?v=MPt6YtMVxyk
lijntje: surfplank, over het dubbeltje het water in (waarbij ik mijn teugels weer te losgooi omdat ik niet verwachtte dat ze zo groot zou gaan ), witte tankje, groene tankje, wal op, over de piano eraf en over de boom http://www.youtube.com/watch?v=8BJqS00H2go
lielle heeft buiten gestaan ivm brand joki. Dat dekje heb ik ook voor het springen pff leuk zwaarste vrouw ooit te worden. moet je blij mee zijn
werk was rustig maar bedenkt de da dat hij de apothekerskast wel eens anders kan gaan inrichten. en tja wie mag dat gaan doen. maarja wel leuk even bezig. heb nu alleen de ab pas op de juiste plek.
pff hier gaat het ook super hard. achja dan straks maar vroeg naar bed
Snoekiej
Geplaatst: 18-08-11 20:42
Goeiemiddag! Hoe is het weer bij jullie? Ik ben vandaag mee wezen toeren door allerlei stadjes. Het blijft hier een paar dagen boven de 32 graden heb ik gehoord, dus maar niet te veel doen. Wil misschien nog wel een keertje rijden, kriebelt toch wel Wat betreft het dieeten: ik zou hoognodig weer moeten beginnen. Misschien na de vakantie maar weer. Ben niet moddervet, maar wel echt weer dikker geworden de laatste maanden. Dat vind ik echt zonde, want ik begon er net eindelijk wat beter uit te zien.
Super van Scoob San! Da´s idd een aardig ritje Karen. Mooi zadel is het!
Karen veel succes en sterkte morgen alvast met T! Oeh, dat is wel heel warm Snoek, nou ja hier regent het nu. Dus wat dat betreft. Fijne vakantie nog!!
Snoek klinkt lekker! Lielle dus geen oefening!! spannend! Karen veel succes morgen! super mooi zadel!!
DA vanmiddag gehad, moet de wond proberen 'open' te houden, en goed schoon spoelen wat ik al elke dag doe. Was wel even een gerust stelling.
Ga nu naar een verjaardag, morgen heeeeeeeerlijk vrij!!
AntheaV
Geplaatst: 18-08-11 21:15
Snoek: Klinkt heerlijk allemaal! Veel plezier nog Corien: Veel plezier op verjaardag. En lekker dat je morgen vrij bent Danielle: Goed dat je het zegt, dat wil ik wel even zien
Ik heb vandaag eindelijk mijn laatste tentamencijfer terug (was m'n tweede tentamen die ik gemaakt heb!) en ik had een 6,6 Vandaag was ook de laatste dag om je in te schrijven voor de herkansingen, ze zijn dus weer lekker op tijd Morgen mag ik op tijd eruit om te groomen op cc, mits het doorgaat. Hier regent het een klein beetje maar het cc is in Friesland. Ik weet niet hoe het daar is
Lielle
Geplaatst: 18-08-11 21:40
het gebouw is morgen weer gewoon beschikbaar lees ik net op de mail, maar ik heb een lang weekend vrij en zie het maandag wel
@ Anthea ik zag dat je zaterdag in Neu Versen gaat trainen. Ben benieuwd wat je ervan vind.
TeeGee
Geplaatst: 18-08-11 23:22
Vanmiddag springles gehad met Schimpie die ging echt top, niet eens het uur vol gemaakt want hij deed zo goed zn best Daarna rondje plas gedaan met nieuw project, die snapte er nog weinig van. Gallopeerde zo langzaam dat ie bijna achteruit ging dus ik heb hem even goed aangeschopt, morgen mag ie weer
Marijke, een Antares Evelien, ja ik had wel een eventingzadel kunnen bestellen maar toch voor springen gekozen. Sarah, goed bezig! Speciale reden waarom je skeelert? Jantine, het veulen mag er al af maar is nog niet geschetst en gechipt dus die moet er nog even bij lopen. Maar ze komt weer naar stal als het veulen eraf is. Lau, uhh ja 2 Lielle, ff schrikken toch! San en Corien, thanks, zal toch wel ff tegenvallen morgen. Maar ja is voor het goeie doel he...
Eef_Bam
Geplaatst: 19-08-11 00:24
Goedenacht . Joki: Ziet er goed uit, jullie krijgen al een beter ritme vind ik . Snoekiej: Klinkt heerlijk, je maakt ons allemaal wel jaloers hoor! Corien: Fijn dat jack aan de beterende hand is. Anthea: Gefeliciteerd met je tentamen. Lielle: Eng zo'n brandje, gelukkig valt het mee. TG: Fijn dat Schimpie zo lekker sprong. Fijn dat je zadel binnen is, wel op een zuur moment . Heb nog heel veel gelezen over dieten en gezond eten. Dieten doe ik niet aan en light/kunstmatig zoet ben ik altijd al fel tegen geweest, kan nooit zonder risico's zijn en bovendien smaakt het voor geen meter. Ik probeer voor mijn huid wel varkensvlees te mijden, als ik dat eet zie je het de volgende dag terug op mijn voorhoofd .
Ik ben weer terug van de UIT (Utrechtse introductie tijd) en heb echt een geweldige week gehad ! Leuke mensen ontmoet, de stad leren kennen met twee hele gezellige gasten als mentoren en uiteraard lekker gefeest. Het hoogtepunt was toch wel de schuimparty van een van de verenigingen, letterlijk de hele zaal vol schuim en bomvol mensen. Had genoeg droge kleren bij me voor de terugweg en sliep bij mijn mentor gelukkig, had alleen geen extra schoenen dus heb vandaag de hele dag lopen soppen . Van gezond eten is al helemaal niks gekomen, heb nog nooit zoveel bier en vette zooi in één week naar binnen geschoven . De eerste groepsfoto staat al op fb zag ik!
Sim
Geplaatst: 19-08-11 05:27
Fijn dat het leuk was Evie, al kan ik me jou eerlijk gezegd niet uitbundig feestend voorstellen.
goedemorgen zo weer richting werk. gister filmpje maar aangezet op youtube en dit keer is het eindelijk wel gelukt (vanaf wo ochtend al bezig om het erop te zetten) http://www.youtube.com/watch?v=95LWjoOdeh8 wel mijn weig. eruit geknipt en geluid eraf want je hoort zo'n giga wind in dat ding. ga dat proberen even afte plakken op de camera.
hopelijk vanaaf wel wat beter weer dat ik even kan gaan rijden
Margriet_
Geplaatst: 19-08-11 08:26
Goedemorgen! Joki mooie filmpjes. Evie fijn dat het leuk was. Welke studie ga je nu volgen? Itsme nou dat ziet er toch goed uit!
@ TG top dat schimpie het zo goed doet @ Evie lijkt mij een vermoeiend weekje maar wel leuk.
Ik zie net de nieuwe tijden van Oenkerk. Geen idee wanneer ik cross moet lopen. Vrijdags moet ik tot 1700 werken en dan snel naar oenkerk denk ik, crosslopen en dan naar de stal om paard te wassen en auto in te pakken. Ga dit weekend maar vast mijn krat klaar zetten. voor de dressuur is geen optie want moet 's morgens ook nog paard vlechten en waarschijnlijk nog een keer wassen.
Klinkt geslaagd Evie! TG, Fijn dat Schimpie zo goed zijn best deed Vreemd hè, als paarden het niet begrijpen... Corion snapte buiten galopperen ook niet. Komt vanzelf wel!
Nu even een half dagje werken en dan richting het hoge Noorden!