[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:42

hi iedereen!
Ik ben vandaag niet op concour gegaan. Er staat mij te veel woei :n
Wiso staat namelijk niet rustig op de trailer en als het windstil is heb je al moeite genoeg om de combinatie op de weg te houden. Ik kwam vanaochtend buiten en ik werd gewoon achterover geblazen, helaas dus geen cc voor mij ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:42

weule schreef:
jullie bekend met 'hoofdstukken van bestuursrecht' van Wijk & Konijnenbelt?? of
scheltema en schelteman, gemeenschappelijk recht? :P

Hou op schei uit zeg. Van Wijk Konijnenbelt vind ik een vreselijk boek! :o
@ Evony: het boek van Pitlo (oid) voor goederenrecht? Wat een crime! Hoe droog kun je het maken?!
@ Caro: fijn dat het goed gaat met je merrie :) Nudine is inderdaad ook nog steeds flink aan het verharen! :j

Edit: verstandig Bianca. Ik zou hooi gaan halen met de trailer, maar het waait mij ook te hard :n .

BuenaVista

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:45

Zoals het er nu na uit ziet, kan ik vanmiddag niet rijden. Staat hier veel te veel wind. Dus Mölleke, grote kans dat we morgen er niet vroeg uit hoeven...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:48

Het is voor mij ook niet verantwoord om met zulke wind te gaan rijden. Morgen mag ik er weer op (van Heleen ;) ), dus hopelijk is het dan wat rustiger!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:51

Ik vind het ook best link om met de trailer op pad te gaan. Wind is echt hard! Gelukkig neemt de wind morgen wat af.
Caro, goed nieuws van de merrie dus. Enig idee waarom het met de ruin niet opschiet?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 15:08

@ Sim nee geen idee. Is woensdag naar de fysio geweest dus dat is opgelost. Misschien dat hij de longe zat is. Longeer hem wel met zadel zodat hij kan voelen dat het is veranderd.
@ BVW verstandige keus.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 15:28

Bvw: Verstandig, ik ga nu ook echt niet met de trailer rijden :n
BV: Jammer dat je waarschijnlijk niet kunt rijden. Wat dat betreft heb ik geluk dat mijn bak heel erg beschut ligt, dus wel gewoon kan rijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 16:17

Goeiemiddag!
Jeetje, wat waait het nog hard zeg! Vanochtend was er zelfs een auto de sloot in gewaaid hier := (met bestuurder dan he :P). Ik zou ook echt niet op pad gaan met de trailer als het niet strikt noodzakelijk was!
Vorstin heeft vandaag even een longe/vrij dagje gehad, morgen weer even rijden. Paard van stalgenoot was wel wat extra fris door de wind, maar ging wel heel fijn :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:25

Dan waait het bij jullie ook behoorlijk Snoekiej. Ik had net ook wel de handen vol met auto rijden. Moest ff boodschappen doen.
Concours voor morgen afgezegt.
Als ik vandaag kon rijden, was ik morgen wel gegaan. Maar helaas.
Maandag les van Roelie ook maar ff afgezegt. Heb helemaal niet kunnen oefenen (lees: 4 dagen niet gereden). Net ff een paar concoursen met Vyandra en Dröpke opgegeven.
Ga morgen waarschijnlijk beide paarden paarden ff rijden en dan Jeroen nog ff met Blingh helpen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:27

zo vanmorgen wel op cc geweest... op dat moment wel iets wind maar niet giga hard.. maar het gaat nu steeds harder..
het ging niet eht lekker want de platen op het dak klapperde nog wel aardig en tja vond hij beetje eng dus super veel spanning..maarja sommige stukken best fijn kunnen rijden :D
morgen nog 2 in de B eens kijken wat die er van vinden (1tje voor 1e keer mee en andere voor de 2e keer)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:33

Noor; nee ik had een andere, maar die vond ik al verschrikkelijk hahaha :+
Hier valt de wind nog wel mee, tenminste vergeleken met jullie verhalen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:37

geloof dat die wind hier wat begint af te nemen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:39

Ook ik en Malloesje zijn gewoon op concours geweest en over de B en L1 groep waren er slechts 3 combi's niet. Het waaide wel hard, maar was goed te doen als je rustig aan deed.
K was met Avi overigens 2e met het veel te hoge aantal punten van 210 :oo En NEE er was niet hoog gejureerd :n Nummer 1 had 215, daarna ik en de rest liep heel hard af naar beneden met heel veel bar slechte punten.

Ook Zetje thuis gewoon gereden. Meteen gaan draven en galopperen en ze was zelfs erg braaf en liep fijn en ontspannen.

Lees hier toch veel mensen die twijfelen over naar concours gaan of zelfs afzeggen. Voor mij moet het wel heel BAR slecht zijn, wil ik niet op pad gaan of gaan rijden :+

Zal morgen eens ff bijlezen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:41

Strakke punten! Jij vindt het altijd "goed te doen als je rustig doet", zelfs met die sneeuw en ijzel ging jij nog op pad. Bikkel hoor. Ik ben wat dat betreft toch altijd een mietje. Veel te bang dat er wat gebeurt; zou ik mezelf nooit vergeven.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:41

jee wat een gruwelijke punten! Gefeliciteerd :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:42

zo ben ik ook hoor Sim, de keuze is hier snel gemaakt van; nee we gaan niet met de trailer op pad!

Super nette punten rowo!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:48

_Sim_ schreef:
Strakke punten! Jij vindt het altijd "goed te doen als je rustig doet", zelfs met die sneeuw en ijzel ging jij nog op pad. Bikkel hoor. Ik ben wat dat betreft toch altijd een mietje. Veel te bang dat er wat gebeurt; zou ik mezelf nooit vergeven.

Ik was vandaag samen met Marloes in 1 trailer. En met zijn 2en is, zoals met veel wind, veel fijner.
Van t winter idd 3x per week (minstens) weg geweest, ook al was de weg hier in de straat erg slecht. Ik ben niet bepaald bang aangelegd en de manege is 2km verderop... Met 15km per uur kom je er wel :+ Ik heb er gewoon een hekel aan als ik een poos niet kan trainen :o

Ik ben dus een uiterste van veel hier :))

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:49

Moet toch ff wat kwijt.
Ik vind het absoluut NIET verantwoord om met de trailer op pad te gaan. Keuze van mij. Het waait hier behoorlijk hard, zelfs alleen met de auto heb je je handen vol. Mijn pa wil daarom ook absoluut NIET hebben dat ik met deze weersomstandigheden op pad ga. Hopelijk is de wind morgen wat rustiger zodat ik weer lekker kan rijden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:49

ik laat me normaal niet tegen houden door het weer, maar ik moest nu 40 km met zijwind :n

edit: en 15 km op een N-weg mag niet...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:51

Btw vergeten te zeggen. Gefeliciteerd met je prijs Mandy en je hoge aantal punten :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:51

Tja Dienke.... toch was het (hoe stom ook) wel redelijk te doen. Tuurlijk had je last van de wind, dat zeer zeker wel. Zoals jij en je vader iets heel snel te gevaarlijk vinden, vind ik dat bijna nooit :+ Meningen verschillen en dat mag toch ook?

@ Bianca: dat van die 15km was vant winter met die sneeuw in onze straat. ;) Niet op een N weg hoor...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:52

gelukkig verschillen meningen! Anders werd het ook saai!
Maar als ik hier vlak in de buurt moest rijden was ik ook zeker gegaan

Edit: Mandy dat begreep ik, ik bedoel dat ik vandaag niet met 15 over een N-weg kon ;)
Laatst bijgewerkt door bvw op 05-02-11 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:53

Tuurlijk mag dat, maar je schrijft het altijd behoorlijk direct waardoor (en ik denk meerdere) het niet even lief opvatten. Je zult het wel niet zo bedoelen, maar af en toe voel ik me gewoon 'slecht' dat ik niet op pad ga met dit weer.. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:54

BuenaVista schreef:
Tuurlijk mag dat, maar je schrijft het altijd behoorlijk direct waardoor (en ik denk meerdere) het niet even lief opvatten. Je zult het wel niet zo bedoelen, maar af en toe voel ik me gewoon 'slecht' dat ik niet op pad ga met dit weer.. :D

Tja, sorry :o Ik ben nou eenmaal behoorlijk direct en eerlijk. Ik hou niet zo van erom heen draaien :P En daar hoef je je toch niet slecht om te voelen? Ieder beslist dat voor zichzelf toch?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:54

je moet sowieso doen waar je zelfs het beste bij voelt ;)