Ik heb net te horen gekregen dat ik door de 2e selectie bij een bedrijf ben waar ik graag wil werken. Heb volgende week een gesprek van 1,5 uur! gelijk bij meerdere afdelingen. Vrijdag ook nog gesprek bij een ander bedrijf. Zo heb je niks en zo ineens 2 in een week. Had vanmorgen een beetje boze merrie onder het zadel. Zij moest werken en had niet veel zin. Bezig geweest met veel stapoefeningen en keertwending. We kunnen in de keertwending ook spaanse pas. Mijn merrie gaat nogal hoog stampen met haar voorbenen als zij boos is of wat zenuwachtig is. Net spaanse pas. Zo komisch om te zien. Ik negeer het maar want ze wacht op mijn reactie. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken haha.
@ mistid ja dat zijn fijne pb's. Had in Dalen laatst een vrouw maar die bouwde echt raar en niet fair. Ik weet niet onder welke steen die wegkwam. Nog nooit gezien of van gehoord. @ Billy leuke paarden. Die Roven beweegt lekker. Nog een beetje vlees erbij maar dat komt vanzelf. Mooi paard al voor zo'n jonkie
gr_roos
Geplaatst: 19-05-10 19:07
Kim, moet regelmatig aan je denken als ik al die berichten zo lees en hoor over Thailand.
Even voor de Roven liefhebbers, mijn merrie is vandaag op 18 dagen drachtig gescand. (uiteraard van Roven)
Carolien, goed nieuws.
Dorien hoe is het met je merrie der heup afgelopen, dat was zij toch?
billy1
Geplaatst: 19-05-10 19:49
Noorwijdenes schreef:
Mooie paarden, Billy. Doe mij die Roven maar
Dank je! Sorry maar die hou ik lekker zelf Snoekiej, ik rijd alleen op de grote zwarte, de vos is net drie en gaat eerst deze zomer nog de wei op, ze heeft een slechte periode gehad dus ze krijgt nog wat extra tijd. De bruine wordt door iemand anders gereden PB nee bruine is niet nieuw, hebben we al een paar jaar maar is niet echt mijn paard. Clubgenootje rijd hem nu en dat gaat heel goed! Hij is soms net een tol en met een slecht rug als die van mij is dat niet echt handig
Gefeliciteerd Roos Dus volgend jaar heb jij ook een mooi veulen Ik moet vrijdag scannen, hopelijk ook goed. Ja was deze merrie met de heup, lijkt nu wel heel goed, is niks meer aan te zien, blijft natuurlijk afwachten hoe dat in de toekomst gaat. Maar we geven haar nog wat extra tijd en dan gaan we haar WEL zadelmak maken, iest waar ik een jaar gelden echt niet op had durven hopen
Caro goed nieuws, nu maar hopen dat je door gaat! En Snoekiej en PB hebben nog tentamens Ik ben toch zo blij dat ik daar vanaf ben
Billy wouw die webster Snoek ja ik moet 2 nieuwe Heb net een euroriding Titan II op me paard gehad en moet zeggen ziet er goed uit Ga morgen even bellen je hebt een pbtje voor het numer van hem Kim goed nieuws dat ze weg zijn!! hoorde het op het nieuws Ik zou idd ook naar Bali gaan als je dan je opleiding af kan ronden. Benthe jeetje dat is balen zeg van de stroom!! Wl me kussens achter
Heb net wel even gereden, ging wel fijn. Morgen crossles ben benieuwd
gr_roos
Geplaatst: 19-05-10 19:53
Oh dat is beter nieuws en meer dan je vorig jaar had durven dromen. Veel succes met haar.
billy1
Geplaatst: 19-05-10 19:57
gr_roos schreef:
Oh dat is beter nieuws en meer dan je vorig jaar had durven dromen. Veel succes met haar.
Ja ben er ook echt heel blij Ik denk nog steeds dat het een superleuk paard is en dat het best een goede kan worden
PB heb jij al startlijsten gevonden????
CoriienRN
Geplaatst: 19-05-10 19:59
Dat is wel goed nieuws van je merrie dat ze drachtig is roos!!
Nog geen startlijsten.... Met Waregem kwamen ze toen ook pas donderdagavond.
Ik krijg waarschijnlijk een flinke wedstrijdpauze. Mijn moeder moet aan haar rug worden geopereerd en moet 2 weken plat liggen daarna en dan nog 6 weken revalideren. Dus ga nu gelijk mijn aanhanger rijbewijs halen en hopen dat ik iemand zo gek krijg die mee wil. Anders hebben we het rustig de komende 2 maanden.
Heb godfried gebeld ben wel wat meer wijzer geworden
Snoekiej
Geplaatst: 19-05-10 21:56
Gefeliciteerd Roos Eindelijk zeg! Fijn voor je moeder dat ze geopereerd kan worden PB. Wel lange hersteltijd! Ik dacht dat jij je E al had, maar niet dus? Ik ook nog steeds niet helaas! Mooi dat je wat wijzer bent geworden Corien. Komt hij voor jou ook binnekort langs?
Tientjeh leuk zeg dat Uk dat lijntje zo goed deed! PB fijn dat de efteling geslaagd was. WL ik wist niet dat poffertjes manen hadden om te fatsoeneren Caro haha je bent nu dus blij met een wissel die niet de bedoeling was! Maar wel goed dat hij hem deed en niet overkruist bleef. JN gefeliciteerd met je gehaalde vak! En balen van je boete. Kim lijkt mij wel balen dat je nu zo weinig kunt zien van het land! Hopen dat jullie naar bali mogen! Billy mooie paarden hebben jullie daar! PB alvast beterschap met je moeder. Snoekiej leuke veulens!
Ik zal van het weekend ook nog even foto's maken van onze veulens! De 2 hengsten zijn al echte rotzakjes iig. Als de ene het niet bevalt keert hij de kont toe! Gisteravond weer springles gehad en ging opzich wel lekker. Heb nu een martingaal eraan, hoop dat dat iets helpt!
Snoek nee nog niet, ben zelf even aan het rond kijken op internet naar verschillende type zadels Kan hem altijd bellen voor een afspraak! Leuke veulens! lekkere koppies
Ik ben richtring bed
_lautje_
Geplaatst: 19-05-10 22:06
Hmm zag dat de kleermaker die mijn jasje heeft gemaakt een aantal showmodellen te koop heeft, waarvan 2 in mijn maat.....
Hmmm ik vind hem eigenlijk ook wel erg mooi, alleen ik heb geen jasje meer nodig Maar hij is wel behoorlijk afgeprijsd. Even nachtje over slapen dus.
bianca1980
Geplaatst: 19-05-10 23:25
Benthe @ ooh ooh ooh echt pech dus met de PC, ik zou daar ook helemaal de.... ...van hebben... Billy @ doe mij de zwarte maar... Noor @ succes !!!! Roos @ spannend !!!! PB @ beterschap met je moeder, als je het eenmaal gewend bent is alleen ook wel te doen hoor op wedstrijd. Ik moest zo vaak alleen, kan weleens iemand mee charteren toendertijd, maar lang niet altijd.
Ik ben vanavond in Lunteren geweest bij Wout Hazelegger voor de puppy les midden nederland. Bull heeft echt iets geks met die piano sprongen, we zijn zowat zig zaggend alle kanten uitgeweest en achteruit eraf via de zijkanten. Dikke bomen en smalletjes pakt hij alsof het op 2 meter staat... We hebben hoogtevrees denk ik, dus maar veel "traplopen" Hij is inmiddels ook op de wei, ze kunnen hem idd niet pakken, maar heb vandaag gehoord dat ze hem rustig insluiten met de longe op een hoek met twee man en dan wachten tot hij zich zelf min of meer overgeeft en toedraait. Ik hoop dat dat ooit in de toekomst niet meer nodig is bij vreemden en dat hij helemaal nooit meer wegdraait, maar goed...geef hem de tijd.....
Eef_Bam
Geplaatst: 19-05-10 23:49
Goedenavond.
Noor: En hoe is het gegaan? Corien: Balen van je zadels, kunnen de zadels die je nu hebt niet aangepast worden? Billy: Doe mij die reus dan maar . Caroline: Fijn dat je nu 2 gesprekken hebt, kan je waarschijnlijk nog kiezen ook. Pb: over 3 weken heb ik mijn laatste tentamens achter de rug, dus als je dan hulp nodig hebt moet je het maar zeggen. Snoekiej: Knap beestje zeg . Margriet: Martingaal kan veel helpen inderdaad. Pb: Mischien een beetje afgezaagdm maar die rode is mooier . Bianca: Mooi dat je kan beginnen met puppy-lessen, en die piano: oefening baart kunst . Waarschijnlijk komt dat vangen mettertijd wel, als ze het zo rustig en consequent zo blijven aanpakken.
Vandaag had een stalgenootje Orun-examen, en ik was opgetrommeld om voor te rijden. Heel fijn een uur in een dichte binnenbak in wedstrijdtenue . Het was leuk om te doen en dresuurmatig ging hij best fijn aan het lopen maar met springen viel Bandido nog net niet in slaap. Overal lag een drafbalk voor en alles stond op max. 60 cm, en als Bandido ergens lui van wordt dan is het die 2 dingen . Uiteindelijk zijn maar 2 van de 10 geslaagd, de ene helft was gezakt op het rijden, de andere op de les, stalgenootje van mij was als enige voor beide gezakt .
Vandaag ook voor het eerst een paar paarden van iemand anders verzorgd, 2 vriendinnen waarvan 1 het been heeft gebroken. Ik ga 2 avonden per week de paarden binnenhalen en wei aan kant maken enz. Heb ook nog de jonge tuiger gelongeerd, die was hartstikke braaf maar een beetje zenuwachtig.