En dan zeggen ze ook nog dat ambtenaren het nooit druk hebben!! Nou ik wel!
Marielle, ooh bah, Canei, daar ben ik mee begonnen drink dat nu nooit meer. Ik heb geleerd om drogere witte wijn lekker te vinden, aan rood waag ik me niet.
Ik vond het ook altijd echt niet te drinken, laatste tijd gewoon een paar keer geprobeerd. Laatste keer vond ik het zelf wel lekker. Tis gewoon even wennen denk ik
Jeetje waarom gaan jullie zo hard hier. Zit alweer op school, nog dagje project. Heb mijn eerste tentamen cijfer binnen een 7,7 voor staatsrecht, misschien moet ik toch de politiek maar in
Parcourspringen ging gister echt goed, had veel meer controle, er zaten veel lange lijnen en dubbels in dus was hij schoot nog wel eens onder me vandaan. Maar ging een stuk beter, volgende week weer
rooie wijn lust ik ook niet hoor.. en rose ook niet.. echt alleen wit die zoet is..
ik heb ooit een limburgs vakantie vriendje gehad en daar dronken ze donker bier met cassis.. was best lekker.. heette half om ofzow ( wat wordt er wel melig van haha )
Ik lust wel wijn, Geen rood allen witte zoet en rose, mix drankjes en bierrose zijn lekker allen bier is niet te drinken, lust allen een slokje als ik echt dorst heb
Ing netjes toch zo'n parcourtje lekker handig dat het op stal is
Ik ga even wat eten, lukt nu al veel beter, amandelen zijn flink geslonken, dus kan gelukkig als weer wat eten
nee, mag geen alcehol vanwege medicijnen. Helaas maargoed ben er aangewend en kan aardig feesten zonder en ik ben altijd bob dus fiets nooit en hoef ook geen taxi te betalen.
Je kan echt merken dat het vrijdag is, er wordt alleen maar over drank geklept!! Mandy, ik werk 12 uur per week en dat is niet veel maar momenteel voor mij voldoende.
Goeiemorgen Haha, wat een geklets hier weer gisteravond Ik drink dus geen bier en geen wijn. Misschien moet ik het wel leren drinken, al die mixjes zijn zooo duur!
Ik heb harstikke leuk werk maar als je minder werkt moet de werkhoeveelheid daar wel op aangepast worden en dat is niet gebeurt. Dat brengt wrijving bij mij als bij mijn collega's.
Maareuh, jij zit toch op stage vandaag maar zo zien aan je berichten vanmorgen heb jij het niet zo druk. Is het wel leuk?
Ik zit vandaag voor het laatst in Haaksbergen en het is idd erg rustig. Weinig werk en omdat de partimer bruiloft heeft zit ik nu op haar plek. Moet met stage verslag bezig, maar geen zin. Normaal ga ik mee met de makelaar en das echt leuk Vanaf volgende week ga k naar het kantoor in enschede.
En je moet nog de hele dag, dat wordt een lange zit. En dan moet je ook nog een verslag maken, arme jij. Heb je wel lekkere dingen om te snoepen om de dag door te komen?
Gister medestudenten gesproken die ook stage liepen en die bij makelaars liepen hadden het al niet beter Er is gewoon echt weinig te doen door die stomme kredietcrisis. En helaas geen snoepjes hier, zijn op Is ook niet goed voor mij Beetje jammer dat er een AH tegen over mij en een bakkerij bart hiernaast zit.
Ja de kredietcrisis heeft veel invloed. Mensen worden een stuk voorzichtiger. Oooh bakker bart, altijd lekker, voorgewarmde broodjes smaken zo lekker met dit weer.