[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nat1503

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:53

Dat vind ik ook!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:56

ach mijn paard kan tijdens het uitstappen na een crosstraining zich helemaal te pletter schrikken van een boomstam langs de weg, ook een actie die ik nooit zal begrijpen.... het zijn soms onbegrijpelijke dieren Rolleyes

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:57

Tja begrijp mijn paard ook niet altijd Clown

Zinloos thuis blijven van me werk kan ik ook niet. Stage eigenlijk ook niet, van schooll wegblijven wel haha, dan kan ik me zeer makkelijk ziekmelden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:10

@Nat: Ow ja dat zijn altijd van die fijne acties Tong uitsteken Jipje kan soms al schrikken van een blaadje dat opwaait Bloos

Ik heb me op mijn werk ook nog nooit ziekgemeld, ben wel een keer naar huis gestuurd door mijn baas aangezien ik er toen ook niet echt uitzag Bloos . Van school ben ik heel soms wel eens ziek, wanneer ik maar 1 uur les heb ofzo en het is ook nog eens nutteloos dan ben ik wel eens 'ziek'.
Ik ga vanavond met Nika naar springles, hoop alleen wel dat het dan een beetje droog is want ik moet er lopend heen.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:13

Door plassen heen lopen vind mijn paard ook nog steeds erg eng, terwijl grote plassen of een waterbak geen probleem is!

Ziek thuis blijven kan ik slecht, ik moet altijd van mijn werk worden weggestuurd als ik ziek ben Bloos

Zo heb vandaag 4 paarden gereden, en liepen alle 4 erg fijn, dus een lekker dagje gehad!

Zaterdag hoop ik naar Alice te gaan voor de oefencross, en zondag heb ik of een dressuur wedstrijd of ik ga springen.
Is het trouwens normaal dat ze het niet vermelden als een dressuurwedstrijd vol is?
Ik heb me 2.5 week geleden opgegeven, en vandaag kreeg ik pas te horen dat ik op de reservelijst sta, als ze dat nou eerder zeggen kan je tenminste nog een andere wedstrijd uitzoeken! Boos!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:52

Hier is het al de hele dag mooi weer Cool
Ga zo naar de manege en proberen te rijden. Heb maandag mn stuitje gekneusd Bloos Ze gaf een mega bok en toen kwam ik nogal hard op de achterkant van mn zadel terecht. Toen heb ik dinsdag geprobeerd te rijden maar dat lukte dus echt niet. Gisterochtend kon ik toen dus helemaal niet meer lopen Tong uitsteken Gister maar niet gereden en nu ga ik het zo weer proberen, en anders ga ik longeren

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:55

IK BEN TANTE Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Mijn zus is bevallen van een jongentje: Wesley!

Ik ben nooit ziek, maar als ik ziek ben kom ik ook echt mijn bed niet meer uit. Dan kan ik alleen maar slapen en uitzieken. Als ik weer beter wordt ga ik meestal wel eerst naar stal, voordat ik weer naar school ga, om te kijken of ik het weer trek.

Helaas is de crosstraining van zondag afgeschaft Boos! Wel te begrijpen, maar ik hoopte dat er een ander terrein geregeld kon worden. Nu probeer ik nog bij te schrijven bij indoorcross Lisse!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:09

Gefeliciteerd!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:10

Gefeliciteerd Shanouk! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:12

Gefeliciteerd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:33

viefdepief schreef:
Jeetje wat vervelend dat ze zo stout was Ach gut
Niet leuk als ze echt omhoog komen.

Kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben met een behoorlijke voorraad schoenen, dus ben wel benieuwd: hoe bergen jullie ze eigenlijk op? Want ze nemen altijd zoveel ruimte in Clown

Ik heb weinig schoenen, eigenlijk alleen 2 paar jodhpurs. Een net paar (voor rijden op les, wedstrijd en voor school, en een heel oud paar (nouja versleten) en die gebruik ik voor de andere dingen) Nouja, ik ga nu eerst naar huis, heb verder nog niet echt bijgelezen Bloos

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:34

Gefeliciteerd!!

Ziekjzijn? Ben ik tamelijk goed in, leg wel keer uit, doei!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:37

Moest nog naar de wc, nou, je raad het al, ben er vanaf gepleurd... Grr Boos!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:42

Juist Vork

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:44

Is niet leuk Tong uitsteken . Maar is wel echt een actie voor mij. Ik moet gaan, ben pc-verslaafd (lees: Bokt-verslaafd)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:54

Gomir en MJ, vind ik niet als je paard gedaan moet worden vind ik het onzin om daar niet heen te gaan
En jah ik ben aan de betere hand, allen nog niet op en top, dus ze hebben me uit de planning gelaten, en zijden zelf dat ik niet hoefde te werken voor 1 dag.

Zo me paard is nagekeken, en me zadel moet echt veranderd worden, dus morgen even rond bellen.

ik ga richting bed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:57

Trusté!

Kino komt morgen op ijzers! Ga nu echt naar huis, doedoei!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:02

Weltruste iedereen Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:28

Je eigen paard zal er toch even uit moeten, al is het bij mij als ik ziek ben meestal even los of longeren. Maar om dan ook een jong paard van een ander te doen vind ik wel wat anders Knipoog

Als je niet fit bent is het toch ook niet verstandig om op een jonkie te gaan zitten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:41

Als ik ziek ben moet ik helaas nog steeds de stallen doen. Anders worden ze niet gedaan. En als ik ze laat liggen heb ik de dag erna extra werk. Mijn ma voert ze dan wel en doet ze naar binnen. Gelukkig komt het amper voor dat ik zo ziek ben dat ik echt niks kan.

Nou ik ga zo lekker douchen en vroeg slapen!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:44

Gefeliciteerd Snoekiej!

Zo net heel erg lekker gereden, het begon alleen niet zo goed.
Was al binnen opgestapt met het krukje, buiten opstappen is echt onmogelijk.
Maja toen na 5 rondjes stappen zat het zadel wel erg los, dus wilde even aansingelen, heb dressuursingelstoten aan m'n vzh zadel.
Maja zodra ik al een beweging maakte om aan te singelen ging die al als een gek tekeer.
Dus ik even afgestapt aangesingelt, toen stond ie heel netjes stil.
Dus ik denk miss kan ik nu wel buiten opstappen, niet dus.
Me voet was nog niet eens in de beugel of hij vloog al weg, niet vooruit maar nee boven op mij, daar lag ik onder die knol, ging die ook nog op me been steen, gelukkig heb ik een springpaard want hij nam zo'n jump en weg was die.
Ik helemaal auw been, hijs nu ook helemaal blauw.
Maja verder had ik niks, alleen beetje hoofdpijn want hij trapte tegen m'n cap. Toch handig zo'n ding.
Schrok der wel van, dat zijn echt rare dingen, ik weet ook niet of die me nou in de maling neemt of dat er gewoon wat is.
Kan me niet begrijpen wat nou het verschil tussen binnen en buiten is Clown
Binnen gaat het wel gewoon goed. Maja buiten opstappen doen we dus ook niet meer Clown
Daarna weer naar binnen gelopen opgestapt niks aan de hand en kon ik rijden, toen ging het wel heel goed.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:44

miss_jumpy schreef:
ach mijn paard kan tijdens het uitstappen na een crosstraining zich helemaal te pletter schrikken van een boomstam langs de weg, ook een actie die ik nooit zal begrijpen.... het zijn soms onbegrijpelijke dieren Rolleyes

ben zo ooit van Pablo gevallen, die na een rijtje in/uitjes vol op de rem ging omdat er aan de kant een BOOMSTAM lag (hij crosste wel L Haha! )

zomaar ziek thuis blijven

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:57

Tuurlijk snap ik maar of ik die van mij nu rij, of die van me buuf.. zij heet die van mij rond geslingert..

Ik ga op bed Doei!

isabell staat boven anky Boos!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:00

Heb net 2e hands CC crossbeschermers gekocht, ben er nu al blij mee!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:04

ik zag het, je was me net voor.