Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Om 13u dressuur en 16u30-16u50
. Beter kan niet. Hoef ik niet belachelijk vroeg op te staan en deftig uur thuis normaal.
(maar dan zondag). Ook heel blij mee. Kan ik nog lekker ontbijten in de B&B, en ertussen tijd genoeg om te verkennen, en idd toch nog op een deftig uur naar huis…
(voor Sarah dan)
.
.
)
de prestige advanced, monoflap. Ik wil net achter de wrong nog een beetje extra vulling voor meer steun aan de knie, maar geen aanpassingen voor paard. Voor Fi moet k wel met gel rijden, maar voor de 3 jaar ligt het goed, dus gaan we hier niets aan aanpassen. Alleen nog es naar de bank bellen of ik morgen meteen zoveel geld kan opnemen
al 3 wedstrijden vallen in duigen door de stomme blessure. 
Dus nu al half jaar aan het wachten en hoera die wet gaat aangepast worden dit najaar! Het wordt nu maar verplicht 6u met rijschool als de theorie al eens vervallen is, maar no problemo ik mag 20 uur doen van de ouders! Vrijheid komt dichterbij.
En later komt er wel een BE.
Voorlopig heeft papa camionette die veel mag trekken, hopelijk dan nog ook haha.
!
.
!
hopelijk morgen ook nog
.
't Was juni volgend jaar ofzo dat strenger ging worden. Maar eerst die aanpassing van die wet in 't najaar nog...
Groot gelijk!