Die uren van Cinry.. Sarah moet om 10.00 dressuur en om 18.12/18.30 pas springen/cross
Anoniem
Geplaatst: 27-07-16 22:11
Bestaat al redelijk lang en goeie reputatie. De dealer waar ik ga kijken heeft Weijer en Ifor en zit redelijk dicht bij huis. Wel zo handig voor onderhoud en dergelijke.
Wat een planning zeg, dat is 12u tussen de proeven!
Geef die rosse vonk maar een schut onder haar poezelige derrière en dat ze haar best doet PP
lene
Geplaatst: 28-07-16 09:42
Ik heb bijna dezelfde uren als jij PrietPraat (maar dan zondag). Ook heel blij mee. Kan ik nog lekker ontbijten in de B&B, en ertussen tijd genoeg om te verkennen, en idd toch nog op een deftig uur naar huis…
10u en 18u is wel héél ver uiteen Daph (voor Sarah dan)
Filmpjes op fb zien er leuk uit Antonius! Is ook een zalig terrein e. Lang geleden dat ik daar nog eens was. #toevoegenaanwishlist
PrietPraat
Geplaatst: 28-07-16 10:45
Ik ga op en af, gelukkig ga ik deze keer niet alleen zoals vorig jaar, which was the hell, want het was mega slecht weer .
Ik ga vanavond als en een goeie scheut onder haar poezelige derriere geven van mij rosse vonk, vanavond nog wat cross hindernissen springen in bloso. Zo zal het nog fris in het geheugen zitten voor zaterdag .
Haha ja vorig jaar was het echt mega slecht weer! net herfst! Ik weet nog dat ik toen echt zeik nat was geworden tijdens de verkenning
Antonius
Geplaatst: 28-07-16 12:17
Veel plezier aan de crossers in Ciney!! (Ze spreken trouwens van regen )
En mijn folieke is besteld!! 6 zadels gepast waarvan uiteraard de duurste het beste zit de prestige advanced, monoflap. Ik wil net achter de wrong nog een beetje extra vulling voor meer steun aan de knie, maar geen aanpassingen voor paard. Voor Fi moet k wel met gel rijden, maar voor de 3 jaar ligt het goed, dus gaan we hier niets aan aanpassen. Alleen nog es naar de bank bellen of ik morgen meteen zoveel geld kan opnemen
Mila: mijn jumping in Genk ging niet zo vlot hoor, teveel vooruit op de 3 en balk en dan liep ze nog teveel weg naar de 4 en opnieuw balk... Maar ja, jumping na cross als ge uwen 1e staat is nie goe voor de zenuwen
Anoniem
Geplaatst: 28-07-16 12:29
Ook weer een bruine Antonius? Ik wil wel foto's zien als het toegekomen is!
Ik krijg hier grijs haar van de verzekering. Had de nr-plaat van de Ford op de jeep laten overzetten, moest alleen wachten op gelijkvormigheidsattest en dan laten wegen ivm lichte vracht. Vanmorgen telefoon, of ik kon langs gaan. Blijkbaar ging her niet met mijn oude nummerplaat omdat die vierkant is en de oude van de mitsu was rechthoekig soit, krijg dus alsnog nieuwe nummerplaat, verzekeringspapieren moeten aanpassen en uiteraard die plaat betalen. En dan nog "zeuren" omdat hij niet particulier is gekocht maar via een dealer (ivm garantie) en zijn btw nummer was lastig te lezen. "Bij particuliere koop was het makkelijker geweest".
Antonius
Geplaatst: 28-07-16 14:29
Jaja een bruine! Tis wel een mooi zadel, de onderkant is zo precies met bloemen, wel leuk. Ga het pas volgende week afhalen, moet dinsdag mijn Dressuurzadel binnensteken om bij te vullen en dat mag ik vrijdag afhalen, dus ga dan het nieuwe meebrengen. Ga er wel nog niet mee crossen in Nokere, eerst thuis maar beetje inrijden.
Hèhè, bureaucratie
Anoniem
Geplaatst: 28-07-16 17:43
Die mens keek al raar dat ik zo'n auto kwam inschrijven. Smurf op stap zal die gedacht hebben
@varekaj: das typisch he, alles moet zolang duren en zoveel rompslomp ;p
Ik ben ondertussen aan het stappen met Colorado. Hij staat nu een dikke 2,5 weken stil. Zaterdag is het studentenwedstrijd maar weet nog niet of ik hem meeneem voor een dressuurproefje. Volgende week is er dan weer een tornooi en dan hoop ik toch echt de M2 te kunnen starten. Springen zal er nog niet inzitten al 3 wedstrijden vallen in duigen door de stomme blessure.
Anoniem
Geplaatst: 28-07-16 22:47
Mijn vent werkt ook niet mee hoor :p is schipperen en puzzelen om auto in orde te krijgen, moet 'm nog laten wegen, trailer gaan bekijken, rijbewijs regelen, les tussendoor en nieuwe weide in orde krijgen. Helaas plant hij alle vrije momenten stampvol (ok, sommige dingen moeten idd echt wel) en dan is hij lastig als ik wat voor mezelf wil doen. Maar is zijn laatste week thuis, in augustus is hij weer weg voor zijn werk. Alles heeft voor- en nadelen.
Ja die blessures... toch erg Hoe iets kleins soms zoveel roet in een seizoen kan gooien.
Ohh , ik duim dat je toch mee kan doen met de dressuurproef! Zo jammer hoe een blessure roet in het eten kan gooien!
Ik hoop dat je auto snel inorde komt! Dan vlug trailer rijbewijs en kan je lekker zelfstanding op pad! Heerlijk is dat!
Ik had hier toch vertelt dat ik uit de lrv was gestapt! My god ik krijg vandaag een mail terug! De gene die hem willen lezen sturen maar een pb... my god, blij dat ik daar weg ben hoor!
Hanne_SP
Geplaatst: 28-07-16 23:38
Ik ben wel benieuwd.
Kenden jullie die wet over rijbewijs als theorie 1 keer was vervallen dat je dan 3 jaar enkel met de rijschool mag rijden? Ook geen 20u en daarna alleen rijden? Welja dat was er dus. Dus nu al half jaar aan het wachten en hoera die wet gaat aangepast worden dit najaar! Het wordt nu maar verplicht 6u met rijschool als de theorie al eens vervallen is, maar no problemo ik mag 20 uur doen van de ouders! Vrijheid komt dichterbij. En later komt er wel een BE. Voorlopig heeft papa camionette die veel mag trekken, hopelijk dan nog ook haha.
Ohh die wet kende ik niet! Wat een zever wet! Gelukkig wordt hij aangepast! Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb... Die regels wat ze nu allemaal aan het verzinnen zijn...
Antonius, ja awel 't ga opt nippertje zijn. 't Was juni volgend jaar ofzo dat strenger ging worden. Maar eerst die aanpassing van die wet in 't najaar nog...
Anoniem
Geplaatst: 29-07-16 12:33
Ik heb nog nooit van die wet gehoord. Ze maken inderdaad alles strenger (en duurder) dus pak de kans als ze er is!
Mijn nieuwe plaat is toegekomen maar natuurlijk wanneer vriend net even boodschap was gaan doen. Kan ze maandag namiddag ophalen, op auto hangen en dan rij ik direct Door voor de weging en lessen vastleggen. Freedom here I Come
Amai Daaph is het zo erg? Heb nog al verhalen gehoord dat clubs lastig doen, ook voor iemand die van club wil wisselen.
Veel succes aan iedereen in Ciney ! ben eens benieuwd naar hun nieuwe waterbak!
Haha ja dat heb ik ook al gehoord. Ge moet blijkbaar 3 handtekeningen hebben van het bestuur voor je de club mag verlaten voor een andere club.. Dikke zever die LRV! Maar ik heb ook naar Leuven gemaild met de mail van mijn club. Mijn naam is Daphne, niet het seutje dat zomaar over zich laat lopen... Zeg me volgend jaar laten weigeren om bij een andere club te gaan. Ik doe toch wat ik wil.
Hanne_SP
Geplaatst: 29-07-16 13:51
Bye bye lrv!
Antonius
Geplaatst: 29-07-16 16:52
Haha daphne laat niet met zich sollen Groot gelijk!
Seg, een gans ander vraagje... Kan je in de winkel eigenlijk grote betalingen doen met je bankkaart? Heb eigenlijk nog nooit iets anders dan de gewone wekelijkse boodschappen betaald, maar zou morgen al gelijk toch graag mijn nieuw zadel afhalen. Oorspronkelijk idee was geld afhalen want mijn cwd is al verkocht, dus heb dat liggen maar zit in de kluis van mijn ouders die op reis zijn... Maar kan ik 'gewoon' zo een groot bedrag betalen in de winkel?
Anoniem
Geplaatst: 29-07-16 16:59
Goh dat hangt af van je limiet denk ik. Ik kon mijn kieffer direct betalen omdat die onder de limiet zat. Denk dat je dat best even navraagt in de bank?
Ik ben even in shock van het lef van die club. Zo ga je toch niet met mensen om zeg.
Maandag 8/8 is blijkbaar de cross in Rio. Weet iemand of ze dat ergens (gratis) uitzenden en om hoe laat?