Hier een voetbal gezien! Ik zag vanmiddag dat Orfeo ed Euridice werd uitgevoerd op de vijver van paleis Soestdijk. Draait tot augustus 3x per week en vanavond was er een voorstelling. Dus even gebeld en hadden de laatste 2kaarten. Was echt waanzinnig mooi!! Alles speelde zich op en in de vijver voor het paleis af. Heb een filmpje op Favebook staan. Maar aanrader voor mensen die een geweldige avond uit willen.
MM Opzich had ik er geen last van met de les hoor maar dacht dat men dat beter zou beheersen, was verbaast.
BVW Ik zeg ook niet dat ik er heel goed in ben hoor maar ik val er niet in een gewone bocht al bijna af en kan ook nog been geven. Dat je eens een keer de lepel raakt kan ik mij ook voorstellen maar dit was meer een soort lichtrijden :s
Meestal kun je daar ook goed op oefenen Beli, en je wil toch voor je paard zo min mogelijk ''last'' geven? Ik vind het niet meer dan normaal dat je een goede verlichte zit beheerst als je een crosstraining wil gaan rijden
Tegenwoordig doen ze dat bijna niet meer. Vind het slecht. Ik moest op de manege vaak over balkjes draven in berlichte zit, handen op de rug of op het hoofd. Toen iets ouder was ook over in uitjes. Vind dat best leuk en train het hier ook met lesklantjes die al zover zijn.
Heb heerlijk geslapen denk dat dit een beter antihoest middel is
Mendy, Welk paardenmiddel heb je gebruikt tegen de hoest? Ik heb gelukkig goed geslapen vannacht. Ik was gisteren niet zo lekker... Vanavond met Sannnn naar Maarsbergen
Tja als ik kijk naar hoe verlichte zit op de manege waar ik sta door sommige instructeurs wordt aangeleerd dan verbaasd het me weinig dat mensen het slecht kunnen. In de verlichte zit moet je je bovenlijf zo dicht mogelijk naar de hals brengen, dus d dan zie je al die kindjes rond draven terwijl ze zo ongeveer op de hals liggen. Gelukkig zijn die kindjes nog niet zo stom of handig in die rare verlichte zit om ook zo boven d de sprong te kunnen liggen, want dat moet toch minstens een keer een bloedneus opleveren. Niet alle instructeurs zijn zo slecht maar bij springles op deze manege is er altijd wat waarvan je denkt dat zou ik anders doen.
Maar eigenlijk geldt hetzelfde al op de oruncursus, san had toen gepost dat de afstanden niet eens klopten, zo erg was het bij mij niet maar ook daar merk je dat de instructeurs geen kaas hebben gegeten van springen en dat zijn toch de instructeurs voor de toekomst
Joki, Niet passende afstanden is heel erg 'standaard' voor de ORUN Ik heb er geen één gehad die in 1x een goede afstand neerlegde en heb zeker een keer of 10 voorgereden bij de ORUN op 2 verschillende locaties (elke keer een ander persoon).
verlichte zit gaat bij mij aardig goed, oefen het thuis ook erg veel als ik eind ga racen. Dan zat ik op 1 middag 20km in galop in verlichte zit. Als ik niet onderlangs de dijk kan dan draaf ik veel in de berm en straat en zat dan ook veel in verlichte zit. Heb thuis ook een renzadel liggen, is wel vet! Maar moet paard niet opeens omdraaien Maar zie inderdaad veel dat het bij mensen niet in orde is. Kindjes leer ik het wel bij mij, maar het jongste meisje is er nog niet aan toe. Die ander kan het aardig (zus van dat jongste meisje) en die springt ook al aardig.
Verder heb ik wel bijna alles meegelezen, alleen volgde het niet helemaal, had nogal drukke dagen en vanavond ook pas laat thuis dus reageer even niet op iedereen
_Noor
Geplaatst: 14-06-12 09:16
Morrie.
Texelse, goed bezig Al pb gehad? Henny, Jer stopt bijna standaard op de eerste hindernis Gaat de laatste tijd een stuk beter (na de al genoemde rotschop), ouwe zeikerd. Mirthe, best nette punten toch Ik zal voor je duimen vandaag, hoe laat hoor je het. Mootje, ben je nog naar die gespierde kuiten aan het kijken?
Gister ontzettend haasten. Snel naar huis om te eten, toen Jer even gelongeerd en water op het land bijgevuld, toen gezwommen (toch een beetje trainen voor die triatlon hè, sta inmiddels ook ingeschreven voor de Dam tot Dam loop.....) en toen snel bij een vriendin omgekleed en in de kroeg voetbal gekeken. Nou, had net zo goed thuis kunnen blijven natuurlijk. Wat een deceptie (hoewel ik deze uitslag wel voorspeld had in de poule op werk).
Ben ook pas net op werk, want we lagen nog zo lekker
Laatst bijgewerkt door _Noor op 14-06-12 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo net m'n prof gesproken over m'n scriptie. Had echt heel veel commentaar gekregen er op en was echt bang dat het heel slecht was allemaal. Maar net even geskypet en ze was eigenlijk bijzonder positief!! De kwantitatieve resultaten waren super en ze was heel gelukkig met mijn onderzoek want dat was nieuw en baanbrekend. Alleen het was geschreven op een niet archeologische manier maar op een kunsthistorische manier. Dus aanpassingen is vooral nodig op de manier waarop ik mijn gegevens heb verwerkt en mijn teveel beschrijvende manier van schrijven. Het moet analytischer.
Skypen met je prof Lau Die is hip! (ik weet niet eens wat het is ) Noortje, sshhttt Je mag aardig aan de slag! Ik ben al blij dat ik maandag 10 minuten pijnvrij heb gecrosstrainerd! Vriendje ook vrij dan?
gr_roos
Geplaatst: 14-06-12 09:37
Zo Lau, dat is toch wel een hele positieve wending. Lekker hoor.