[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 00:10

karen ik had priveles. normaal rijden we met ons 2tjes maar die andere was er niet.
mogelijk inderdaad dat vos aan de dunne is van de likit.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 00:50

:wave:
In etappes bij gelezen. Leuke puppies!!! Gefeliciteerd.
Verder hoop akelige valpartijen. Nu over ophouden hoor! Bah, ik zit toch al zo in de stress voor greppels en trakehners :x .
Er wordt ook flink gewordfeud-battled ~~}> . Wel lief blijven voor elkaar hè!

Hier geen nieuws. Ga nu maar eens pitten :O :evaw: .

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 01:00

Ik doe vandaag even het licht uit!
Slaap lekker iedereen :z

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 07:43

Goeiemorgen :z

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:09

Nou Beli, dat is ook een flinke val geweest dan.
Ik denk dat als ik zo hard en ernstig ben gevallen wel flink bang zou worden :o

Karen, balen van Vos, op wat staat hij? Stro, zaagsel of?
Kan hij zijn been al wel belasten( in ieder geval, staat die in de stal op 3 of 4 benen?)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:38

Goedemorgen :O

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:43

Morgen!

Ka, hier hadden we ook matten van de koeien erin liggen. Toen de stal is verbouwd zijn die eruit gegaan, omdat ze officieel niet mogen, en ze kwamen controleren. Natijd ook nooit meer terug gelegd, maar ze hebben nooit last van plekken. Maar kan me voorstellen dat ze bij sommige paarden goed helpen!
Vief, knap dat ze zo kan pingelen, ik ben er een slechte in. Laat het mijn vader of Jeroen altijd doen. hihi.
Mendy heeft lekker gereden en helaas kan ik de 24ste niet mee naar Rob, moet werken.
Mirthe, leuk die puppy's!

Hier een butnacht gehad met Sem. Hij is net een krentenbol van de waterpokken en dat jeukt natuurlijk. Dus hij was elke keer wakker. En nu met de ogen op half 11, naar mijn ouders, want ik heb zo springles

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 08:58

Goedemorgen!
Floor, je hebt niets gemist hoor. Er was een manege waar een ziek paard stond waarvan ze niet het idee hadden dat het om Rhino ging, maar voor de zekerheid toch een test hebben afgenomen, gezien de situaties van de laatste tijd. Heel netjes dus, alleen werd er meteen van alle kanten geroepen dat het Rhino was, je weet hoe dat gaat. Gelukkig was het was anders.

Ik heb ook oude rubbere matten in mijn stal. Edge is een enorme viezerik, met en zonder matten. Heb beide al geprobeerd. Daarom toch de matten terug gelegd, ligt hij iig warm en niet zo hard. Zet hem altijd vrij dik in het stro maar dat heeft helaas altijd maar kort nut. Meneer schijt alles onder. }:0

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 09:20

Goedemorgen!
Wij hadden idd ook oude koeienmatten in de stal liggen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 09:32

morgen :)

Tien vervelend dat hij zo ziek is
TG ik denk ook dat je het beste een beetje kunt gaan potten. De onderlaag nat houden en dan een flinke laag nieuw strooisel erop. Zo kan hij met gaan liggen en weer opstaan niet de bodembedekking opzij schuiven.

Viesje heb ik gisteren aan de lange lijnen, maar dan zonder singel geprobeerd. Dat ging nog niet zo makkelijk. Rechtsom ging het wel goed, alleen schoof mijn buitenteugel steeds wat naar voren toe. Linksom leek het net of hij me ineens niet meer snapte. De ontsteking zat links, dus ik denk dat hij er toch nog wat last van had. Ik heb hem daarom maar even rondgeslingerd en uitgestapt. Ik laat hem nog een weekje niet werken en kijk dan verder. Ik ga hem nu gewoon een paar keer rondslingeren en stappen en dan moet hij over een week wel weer een singel om kunnen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 09:51

Morning! Wat een heerlijk weer! Jammer dat ik moet werken straks.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:01

Mogge!!

Echt heerlijk weer hè! Ik ga met Beli naar Baarle-Nassau een rondje rijden. Verder beetje een prut week. Druk met studie, vriendje ziek en dan maak ik mij zorgen en lukt het niet met studeren en al die deadlines ademen wel in m'n nek.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:07

Goedemorgen!
Hier ook al zulk mooi weer. Helaas zit ik de hele dag binnen.
Gisteren nog wezen springen in Assen. Was niet echt een succes om alleen op cc te gaan als je ziekjes bent :+ Draakje was behoorlijk gestresst. En ik was een paar keer te laat met door drukken. In de BB een stop op 3 en in de B een stop op 3 en 5. Toen ik voor het B rondje voor de ring stond te wachten, stond ze helemaal te shaken :+ Ik moet zeggen dat ik Assen ook niet heel erg simpel vind. Wel een super mooie accomodatie trouwens. Ze heeft iig wel weer veel geleerd.

Tientjeh: Balen dat Sem waterpokken heeft
Vief: Pingelen is leuk :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:09

Mistid gefeliciteerd met de 12(2) pups
TG dat is wel heel leuk
Lau mooi compliment
Vief heeft goed afgedingd. Ik ben er echt een ramp in
Anthea fijn dat ze weer wat gelerd heeft

Anne ik mag inderdaad dit weekend nog niet weg. Mijn eerste springwedstrijd wordt zo te zien 9 april want 1 april heeft De Mortel zoals ik het begrijp geen BB en Heteren heeft die vereniging maar vast afgelast omdat er een hele kleine kans was dat het niet door zou kunnen gaan door de rhino toen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:10

Morguh!

Lekker op fietsje naar het werk :D

Vos staat op zaagsel, hij heeft 4 balen in de stal en we halen alleen de drollen eruit.
Hij staat wel netjes op 2 voorbenen en dan gaat ie wel met zn achterbeen op rust staan. Hij belast zn been wel maar hij zakt door zn schouder als ie een pas maakt.

Rest van de paarden staat wel op stro maar Vos op zaagsel gezet omdat ie daar wel makkelijk in kan bewegen.

Lau, maar even genieten in BN en dan weer verder met de deadlines!
Jantine, arme Sem, veel plezier les!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:33

Morgen!
Tien: Een :(:) voor jou en Sem.
Annetje: lekker rustig aan pruttelen met Vies, als het nog niet goed voelt wel verstandig.
Lautje: lastig al die deadline's en vriendje die ziek is, lekker even je gedachten verzetten ddealijk in BN.
Anthea: In ieder geval fijn dat ze veel geleerd heeft :) .
Joki: Vervelend dat je het terrein nog niet af mag.
Tg: Hmm Lastig, ik weet helaas geen oplossing.

Oh wat een heerlijk dagje beloofd dit te worden, en ik heb gewoon de hele dag vrij en geen verplichtingen, naast Bam die natuurlijk even aandacht wil en naakt in de paddock mag :D !
Wel ook wat goed nieuws op het banenfront , ga de komende maanden voor mijn vader werken, extra service voor zijn klanten waar hij door alle drukte zelf niet aan toe komt, dus ik ga in de hypotheken en verzekeringen, het mooiste is dat alles digitaal is en ik gewoon vanuit huis kan werken, een paar uurtjes per dag :) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:56

Wat fijn, Evie! Klinkt als een goeie deal, en tijdverdrijf en extra centjes zijn altijd handig :j Als ik een andere hypotheek wil, kom ik bij jou :P
:(:) voor Lau en veel plezier met Beli!

Hier druk druk voor de vakantie. Ga morgen ook nog maar werken, want dan heb ik af wat ik af wil hebben en ik heb morgen nog een vergadering :')

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:04

FE, hubby is niet geopereerd. Werd toen ook aangegeven dat dat eigenlijk niet kan/weinig toevoegt. Hij was trouwens met MTB-en over de kop gegaan :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:20

@Lielle, ik wacht het maar af, er zitten 3 problemen, waarvan er 1 sowieso niet zonder opereren op te lossen is, dus misschien dat ze de rest dan ook wel operatief wat aan gaan sleutelen ofzo. Dinsdag hoor ik meer, en na de narcose hoor ik dan wel wat ze gedaan hebben. Sleutelbeen is een raar ding.... Je hebt er niet zo veel aan, maar als het niet goed zit, is het wel heel lastig. MTB is een typisch sleutelbeenblessureveroorzaker (jammer dat dat niet past op ons wf-bordje)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:26

Hier is het ook heerlijk weer! Ff parcourtje 1.10 springen gaat dat goed ga ik naar buiten! Ff lekker relaxt rondje! Ga springen zoals ik dat op wedstrijd doe! Niet eerst een half uur grondwerk zoals met de les! Dan wordt hij zo extreem heet en kan ik mijn bochten slecht maken!

Goeie deal Eef!
Ik heb hetzelfde ineens met Max TG! Spronggewrichten beetje kaal!
Hij ligt wel erg veel maar ook zijn stal zit dik in het stro! Misschien schuiven ze in hun slaap veel ofzo?!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:34

Goedemorgen!! Wat een heerlijk weertje zeg :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:40

Word je vrolijk van heh Bonny!
Heb beloofd te soppen in huis aan manlief maar was liever met de hondjes het bos ingegaan!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:44

Heel snel soppen Henny :P Kun je daarna lekker het bos in met de doggies

Grrr weer een baal moment. Nou is Onstwedde springen ook al afgelast volgend weekend :(

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:46

Waarom is dat afgelast?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:55

Te weinig deelname. Omdat andere wedstrijden die zijn afgelast ivm rhino verplaatst zijn naar volgende week. Volgens mij is dat alleen Bronneger en daar is de helft van door de week.
Baal er wel van, alles wat hier in de buurt in het weekend stond is afgelast deze maand