[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:49

weule schreef:
@ evony: een combi van beide vermoedelijk (als het goed is gaan we met heel stel jonge lui van de club, met taxi-bus...)

aaah super gezellig :D
Ik moet nog even kijken of ik nog naar het hotel kan komen snachts want dan blijf ik ook zeker bij het ruiterfeest (al moet ik de volgende ochtend om 7 uur weer op de stallen staan, maar het is altijd zo gezellig :D)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:25

@ Jeroen nou hier is hij toch wel heel nat, snap het niet want er is een nieuwe sloot langs gegraven waar het water heen zou moeten trekken maar toch blijft hij te nat.
Maar heb wel gruwelijk fijn gereden :D
@ Sarah gezellig bij de expo! Vind het altijd een super gaaf evenement!
@ Laura wat een heeerlijke lange vakantie!
@ vief prachtige jasjes! Maar ik heb er geen nodig... heb al zo'n geweldig mooi exemplaar van jou in de kast hangen :P :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:26

Niet bijgelezen! Geen fut voor! Zo'n hoofdpijn!
Wel echt een mega grote kerstboom gezien bij Kris!
Super gaaf zeg! Komen er ook lampjes in??

Max inspuiten is goed gegaan! Lijkt wel of hij weet dat hij geholpen wordt! Ging zo iedere x de trailer op!
Hij was gelukkig niet gevoelig op de injecties dus alles is goed gegaan!

Voor degene welke hier in de buurt wonen... Mr. Ed Maasland heeft al 50% korting op de wintercollectie!
Heb omdat ik nu alleen maar ernaast loop een lange Anky jas gekocht met KL wollen muts erbij!
Heerlijk zo voor de helft kopen!

CoriienRN

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:29

Zo vandaag weer op de VW gezeten wat ben ik blij dat ik de juiste keus gemaakt heb!!

Paard (verwaardloos lekker gestapt aan de hand) en morgen weer eens rijden, moet zeggen dat hij echt lekker loopt na zijn "behandeling" :)

Niet echt veel prut om bij te lezen :o
Sluit me dus ook aan bij mijn voor-gangers!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:22

Ben niet de enige die veel energie over heeft om bij te lezen/reageren zie ik :o

Dilemma! Morgen vrij, wat zeggen jullie: vroeg op, strakke planning en alles af krijgen. Of geen wekker zetten, wakker worden en zien waar ik zin in heb????
Twijfeltwijfel.

Kom er ook net achter dat ik zaterdag al op concours moet, in mijn gedachten.was het pas over 2 weken. oeps ....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:39

Geen wekker zeten, is toch prut weer!
Jaloers Lau, ik wil ook zo lang vakantie!! ;) Ik moet tot half juli en als het goed is ben ik dan ook klaar. Begint het leed dat baan zoeken heet in deze tijd...

What liep lekker met de dressuur! Hij gaat steeds beter sluiten. :D Hoop dat het zo doorgaat.
Hoop dat de storm en het overige weer morgen mee valt.. Heb crosstraining afgesproken. Maar als het echt ga stormen ga ik geen uur op pad met de vrachtwagen.. Ben aan het duimen! ;)

edit: dit al gelezen? http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23289&pCatID=157&CatID=
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 07-12-11 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:39

Avond :)

Anthea, geweldig om een word document zo te noemen. Zal secretariaat vast niet door hebben gehad :+
Margriet, leuk dat W naar Amerika gaat, maar wel weer een dubbel gevoel.
Dubbels een pas te veel lopen deden Vos en Bau beide. Inmiddels niet meer (uitzonderingen daargelaten, heb Beau de laatste keer nog wel creatief door de dubbel gestuurd)
Lielle schreef:
dat ben ik met je eens. Maar dat soort crossen rijd ik maar 1 keer, dat is vragen om ongelukken.

Mijn mening. Ik start daarom (voorlopig) dus ook niet meer in Vasse.

Mister T wat fijn dat je kruisband operatie goed is gegaan!
Gefeliciteerd met je punt en prijs Sann!
Mootje gaat als een speer door Rome heen :D
Netjes van je punten Anthea!
Texelse, mijn vader is ook zo handig! Als hij iets niet kan maken dan kunnen weinig anderen het wel. En ook alles altijd superstrak. Beetje jammer is dat hij geen nee kan zeggen en een ander daarom altijd voor gaat... Ik hoef dus niet persee een handige vent :Y)
Sann, sterkte met je vader!
Sanne, ik ken wel een handige single man met 3 stallen bij huis, binnenbak op 500m en hij is nog niet bejaard (24)! Haha. Wbt I didn't know I was pregnant, dat van Esther was toen ook echt gewoon apart.
_lautje_ schreef:
Bah Lielle wat heb jij toch een dirty mind op de vroege ochtend! ;)

A dirty mind is a joy forever :D

Saar, jij houdt toch helemaal niet van feestjes? Net als mij :n
Danielle, tweede optie natuurlijk!

Rijden in de winter is voor mij niet zo'n drama, de buurman heeft een binnenbak en die deel ik zo ongeveer met mezelf en nog iemand van onze stal.
Ik zoek iemand die lief is en die me niet te veel claimt en moet wel een beetje goed in bed zijn :o oja, hij moet niet bang zijn voor spinnen want dan kan hij die voor mij weghalen :D
Wbt trainen, dat doe ik momenteel zo beperkt mogelijk om mijn rug te sparen maar nog wel concoursen te rijden.

Ik ben gister van Beau afgeknald na een rodeosessie, daar werd mijn rug niet beter op.. Nouja.
Sinterklaas was leuk, heb een staartbeschermer+zak voor Beau, geld, chocolade, nagellak, oorbellen, dvd en een sjaal gekregen, leukleuk

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:14

Itsme ik wil naar Bergharen de 17de
Noor heeft toch geen aanzoek gehad, maar gelukkig wel een leuke avond
Lielle wat een leuke surprise
Kim beterschap
Anne nog steeds beterschap
Vief leuk met zo een goede camera gaan spelen
Kris fijn dat je les goed ging
San stage is inderdaad snel gegaan zeg
MM heeft fijn gereden
Henny lekker zo een lange jas met korting
Corien fijn dat je paard verbeterd is door de behandeling
Mistid is lekker verwend door sinterklaas. Wel balen van je val van je paard

Ferrose was weer erg fris met rijden. Morgen kan ik in de grotere bak rijden (die is veel fijner) en dan zal mevrouw wel weer een paar aanleidingen vinden om hard te gaan. Ze heeft het nogal nodig maar het mag niet

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:22

GOedenavond!
Ik ben weer thuis van werk. Jeetje, wat zat het restaurant vol zeg! Was echt bijna niet bij te benen. Nu lekker mijn bedje in :)

Jeetje, wat is je stage snel gegaan San! Hopelijk kun je morgen toch op pad
Corien, fijn dat J weer beter gaat :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 08:31

goedemorgen.
rustig geweest hier gisteravond.
Op het werk was het wel weer druk. hopelijk nu in de ochtend niet al te druk want ik ben moe..

Sann die link dat het inschrijfgeld omhoog mag vind ik niet echt grappig. Alles is al zo duur :S
had ik dan toch maar een startkaart afgemeld :S

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:59

Dat het inschrijfgeld voor de sgw's omhoog mag zullen veel organisaties niet erg vinden denk ik.
Je rijdt hier 3 onderdelen en moet je zien wat er voor kosten gemaakt moeten worden voor vooral het laatste, leukste, onderdeel. Dat is echt heel veel. En natuurlijk wordt alles duurder, dus dat is wel vervelend, maar hoeveel x start je een sgw in een jaar, en dat keer 2,50 of 5,--, dan valt het nog wel mee. Als de benzineprijs iets zakt dan heb je dat zo weer terug ;-) want er wordt echt heel veel kilometers gereden voor een sgw. En als de benzineprijs stijgt dan zit je ook zo op een verhoging van 5 euro per sgw, maar daar blijft ook niemand voor thuis.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:19

Texelse, wat verwoord je dat goed!

Hier is het prutweer dan ook echt aangekomen. Het stormt in Nijmegen >;)
Paarden mogen van mij binnen blijven met dit weer, dan rijden we vanmiddag wel iets langer.
Verder ga ik mee met de bijleesactie van Joki!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:31

Goedemorgen!
Het weer is hier ook prut.
Sannnn wat gaat je stage dan snel! Hopelijk kun je crossen.
Mistid lekker verwend dus! Beterschap met je rug.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:33

Morning!

Wat een weer zeg!

We gaan hier hard aan de slag om alles in te pakken en naar beneden te slepen en dan zal ik vanmiddag Jer even laten luchten ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:35

moguh.. wat een K*weer...

het eerste uur blijft het hier nog regenen.. hoop dat ze nog paar uur naar buiten kunnen...

wind valt nu nog mee gelukkig.

@ texelse: helemaal met je eens wat betreft het inschrijfgeld.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:44

Hier ook noodweer en om half 7 onprettig gewekt door een hysterische hond...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:57

Hier ook mega vies weer :\

Ik mag zo voor het eerst met Viesje gaan draven :):) Hoewel ik nog steeds wat gammel ben, heb ik daar echt zin in! We moeten een half uur rijden en dan 4 keer twee minuten lang draven. Ik ben benieuwd of hij braaf is, vast wel.
Daarna nog vanalles doen voor school bij mijn vriend op de pc. Ik zit een beetje te twijfelen of ik eerst naar huis kom om lekker op te warmen, of meteen door ga en gewoon heel wat spullen meeneem. Als ik eerst naar huis ga moet ik wel nog vaker door het stomme weer met mijn zieke hoofd...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:21

Hier ook prut weer. Het heeft nog niet echt geregend, maar het is wel heel donker.
Mijn bak is ook echt een drama, vind het wel gek want hij kan normaal veel water hebben en nu was ie bij de eerste beste bui al helemaal doorweekt }:0
Gister springles gehad, we gingen 6 in-uitjes springen. Draakje is daar nooit echt fan van, maar ze deed wel goed haar best.

Annetje: Goed nieuws! Hopelijk is ie braaf
Sann: Je stage is echt snel gegaan zeg
Mistid: Jij bent lekker verwend dus. Sterkte met je rug, je moet maar even tegen Beau zeggen dat ze lief moet zijn

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:24

Wat een takke(n)weer vandaag. Vanavond de kalendervergadering bij de knhs. We gaan vanmiddag bijtijds van huis, voor de files uit, en doen wel even een bakkie in Nijkerkerveen, kunnen we meteen even bij onze pony kijken. Hapje eten onderweg en dan naar de vergadering. Alles beter dan met dat rotweer in de file staan. Vannacht mogen we weer op zo'n heerlijk plastic matrasje in het knhs-centrum slapen, in de slaapzak... brrr, neem wel dikke sokken mee voor vannacht.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:28

Niet echt een fijn vooruitzicht, Margriet :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:41

Neuj, maar je moet er wat voor over hebben toch? En al die deelnemers maar denken dat het vanzelf gaat allemaal :+ , die weten niet wat voor ontberingen ik allemaal moet doorstaan op dat knhs-centrum, het lijkt wel overwinteren. Twee jaar geleden reden we 's morgens in de sneeuw terug. En waren ze op het centrum de slaapzalen aan het verbouwen, zodat we ons 's nachts zonder electra moesten zien te behelpen. Gelukkig vonden we nog wel een of andere giga-tl-lamp, maar als we die aandeden dat zaten ze tot Apeldoorn in het licht. Nu ben ik wel goed voorbereid, en heb ik zo'n mijnwerkerslampje meegenomen. Aan elastiekjes, dat kan op mijn hoofd en dan kan ik evengoed nog even lezen in bed. Gelukkig zullen er wel niet veel anderen slapen, want die schrikken zich rot als ik in mijn ponnetje met een lamp om mijn hoofd opeens ergens de hoek om kom :D

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:46

Goedemorgen!

Ik lees leuke sinterklaas verhalen voorbij komen :)

Ik ben erg blij met de regendekens die ik heb gekocht voor de paarden :) Lekker naar buiten in de regen!!!!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:46

Ik visualiseer altijd alles texelse :D :D :D
Heerlijk, jouw omschrijving dus!

Lautje, hoe kwam het dat de hond hysterisch was?
Anthea, fijn dat draakje haar best deed op de in-uitjes!
Annetje, heerlijk moet het zijn om straks 4 minuten te mogen draven. Succes iig!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:47

Voor de SGW's snap ik het wel. Het ging mij maar om de dressuur- en spring- wedstrijden. Als dat 15 euro zou worden vind ik dat wel erg duur. Benieuwd naar de kalender, succes vannacht alvast Texelse.
Veel plezier Annetje!

Hier is het ook takkeweer, hij staat wel gewoon buiten met zijn regendeken op! Crosstraining afgezegd helaas, logisch wel. Als het droog is vanmiddag maar rondje bos doen en anders even in de bak hier.
Nu eerst maar een mijn stageverslag.. B-)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:56

mistid schreef:
Sanne, ik ken wel een handige single man met 3 stallen bij huis, binnenbak op 500m en hij is nog niet bejaard (24)! Haha.

naam adres verblijfplaats }>