[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:29

ik ga de komende dagen alleen stappen en koelen en instemeren met klei, als het niet beter wordt ga ik me in de loop van volgende week afmelden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:40

Goeiemiddag!
Vorstin was helemaal niet stijf vanochtend, had geen spierpijn o.i.d. Ze begon gelijk al veel beter dan gisteren. Mijn instructrice denkt ook dat ze gewoon weer moet wennen aan dat ze echt weer aan het werk moet en alles aan moet spannen etc. Als ze ergens last van zou hebben, dan zou ze vandaag ze daar vandaag wel extra last van moeten hebben na gisteren. Maar dat was dus niet zo gelukkig :) Ik ga morgen ook gewoon nog even een ritje maken op het strand. Instructrice zegt dat het geen kwaad kan, dus ik ga even lekker uitwaaien morgen :)

@ TG, ze krijgt niets tegen de spierpijn idd. Maar in tegenstelling tot wat ik verwacht had, had ze niet eens spierpijn!
@ Rowo, zou iig dat rokje van je zus lenen, en verder idd nog ff naar de action voor een glitterhoedje ofzo?
@ Benthe, balen dat je nog steeds niet lekker bent :(:) Wat jij zegt over Vorstin denk ik nu ook. Maar ik kijk deze week nog wel even aan of ze niet alsnog slechter gaat
@ Mootje, jammer dat je je toch moest afmelden voor de ORUN. En ook balen van dat geze*k op je werk nog steeds :(:) Fijn dat je al zo snel naar Marrée toe kon! Heb je nu tot donderdag wel al iets van advies gekregen wat je moet doen?
@ Kim, fijn dat het rijden zo lekker ging
@ Evelien, fijn dat het weer goed gaat met Wendel!
@ Evony, balen van het dikke been
@ Madelene, jammer dat je niet kan starten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:46

Jeetje zeg jullie laten ons in Bathmen toch niet massaal met lege startplekken zitten he ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:59

@billy, ik hoop het niet, en zou ook willen dat het anders was! maar goed eerst maar eens afwachten voor je het weet is het met een paar dagen weer over.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:22

billy1 schreef:
Jeetje zeg jullie laten ons in Bathmen toch niet massaal met lege startplekken zitten he ;)

Volgens mij hebben jullie er genoeg op de wachtlijst staan :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:28

In de B & L wel en in de Z ook nog een stuk of 3 maar volgens mij hebben we voor de M inmiddels geen wachtlijst meer....Dusss als er nog mensen M willen starten... ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:30

Naja enkele open plekken is geen ramp toch?
K hoop dat ik iig een beetje op tijd te horen krijg of ik nog mag starten (mocht dat het geval zijn). :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:34

:wave:

Aloha.. weer even een berichtje van mijn kant.. aangezien ik jullie echt verwaarloos :o .. Een hoop nieuwelingen zie ik hier ook :) .

@Shanouk: Wat een pech weer :\ .. Hopelijk gaat Vorstin nu weer de goede kant op. Voor mij een vuistregel; Staken is nooit goed en is een duidelijk punt dat het paard iets niet kan en daardoor wil. Wo is hier ook gevoelig voor, zodra ik iets van verzet voel weet ik dat er iets niet pluis is. Vroeger teveel doorgedrukt, waardoor ik later best er spijt van had.........
@Mootje: Balen van je ORUN!! Maar zoals al gezegd; Liever een heel paard... Komt er vast wat anders op je pad ;) . En die sfeer op je werk draagt niet echt bij aan een goed werkklimaat :\ . Misschien eens een training voor het hele team organiseren? ;)
@Rowo: The Saturdaynight Fever way 8-) ... kan nog interessant worden :P .. Ik heb helaas net een glittergiletje de deur uit gedaan, anders had ik die wel even opgestuurd!! :):) Tip van Benthe is ook een goeie! Bij de Action hebben ze leuke glitterprullaria :D .
@TG: Ik lees het een en ander over allergiën? Hmm.. :(:) Beterschapjes Karen!
@Benthe: Even aan de multivitaminen als boost voor de winter? Wel balen dat je niet lekker hebt geslapen en wat brak ben. Ben gister uit de nachtdienst gekomen en voel me nu ook ongeveer zoals jij je voelt :o ..

Moet nog even verder bijlezen.. maar weet niet of ik dat ga doen :o .. Verder lees ik wel het een en ander over pech bij paardjes.. :(:)

Wolin gaat de goede kant op!! 18 oktober zijn we terug geweest naar de kliniek en mijn dierenarts was meer dan tevreden :D . Na nog geen 15 minuten op de kliniek konden we dus alweer huiswaarts, we mochten weer rustig aan gaan opbouwen! In de tussentijd moest ik Wo toch bezighouden en kan ze inmiddels heel parmantig voetjes geven en de Spaanse pas doet ze ook als een ballerina :D .

Ik wilde het revalideren nu eens heel anders aan gaan pakken, want er zijn teveel factoren rondom een
paard die invloed hebben op hoe een paard zich voelt en zijn lijf functioneel en juist kan gebruiken en dus.. staat Wo nu onder curatele van een revalidatie-fysiotherapeut. Misschien dat Wo zelfs de Aqua trainer in gaat ter ondersteuning bij de opbouw tot weer een fysiek sterk paard, maar daar ben ik nog over aan het nadenken. Wo krijgt binnenkort ook bodybuild-training van de fysio.. Jullie kennen vast van Tell Sell wel die reclame van die Pro-Abbs ding, die je spieren laten samentrekken zonder dat je zelf wat hoeft te doen :)) .. Die krijgt Wo dus ook. Dus we gaan lekker ons gangetje ;) . Nu eerst nog even de tandarts en zadelmaker bellen. En kadootje halen voor vriendin :wave: .

Verder ben ik druk bezig voor mijn werk.. Cardiocursus is echt ontzettend intressant, maar pittig!! ;)
Nou, ik duik weer onder :wave: . Ik ben 7 november waarschijnlijk in Bathmen, dus misschien zie ik daar nog een aantal van jullie! ;) (Ik hoop dat de tobbers van dit topic weer de goede kant op willen!!)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:10

Wl tijd geleden zeg! dus je kan weer proberen te gaan rijden fijn :)
Mootje balen zeg van je orun! :( zonder rijden vond de gene voor wie ik reed niet leuk, ze had spijt dat ze niet met rijden gedaan had, ik zelf zou ook voor het rijden kiezen, leer je meer (inmijn opzicht)

Heb heerlijk gehobbelt :)
Morgen heledag op stal clinic's bekijken van de mensen van stal van LvL :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:13

Lotte: Lang niets meer van jullie gehoord! Leuk dat je je weer komt melden hier! Fijn dat Wolin weer de goede kant op gaat.
Laura: toch maar je naam gewijzigd na alle commotie in je topic? Ondertussen ook gesloten zag ik.

Tjonge wat een pechvogels hier! Voor allemaal veel sterkte!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:15

Sussie85 schreef:
Tjonge wat een pechvogels hier! Voor allemaal veel sterkte!

Idd zeg.... echt balen! Sterkte allemaal :(:)

Nou k heb niks meer te doen hier. Dus uurtje vervelen nog, want ga de toko wel wat eerder dicht doen. Vnvd om 8uur pas uit eten dus zit nu maar aan een soepje. Straks ff snel iig Zetje longeren, hopelijk Avi ook nog.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:30

:wave: Lotte, fijn dat Wo beter gaat!!

Mandy, ben je ook alleen??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:30

Helemaal alleen... makelaar heeft deze week vakantie. Andere makelaar is net weg. Jij bent dus ook net zo zielig als ik?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:34

Ik heb net afgemeld voor hattem, ojee is niet Oké, staat niet fit op stal.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:36

^) ja ben ook in mn uppie. Heb het wel gezien maar zit met die telefoon. Ga wel iets eerder wel, even langs de winkel voor half zes.
Moet echt moeite doen om geen zak borrelnoten los te trekken, dus maar aan de manderijntjes :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:52

He Lielle, jij hebt ook pech! :(:)
Wat heeft ie?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:17

nou die van mij valt miss wel mee :D net weer even bij beat-it in de wei gekeken en het been is al weer bijna normaal gelukkig. Was verder ook neit warm ofzo.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:23

Jeetje Lielle. Hopelijk niets ernstigs. :(:)

Haha TG, ik heb net ook al zak chips lopen vreten. :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:29

Lijkt een virusje, gewoon pech.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:34

Ojee Lielle dat is echt pech! Hopleijk gaat 2011 meer jou jaar worden!! En die van mij......

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:35

Jeetje de lappenmand begint wel weer aardig vol te raken hier, een :(:) voor alle paarden en ruiters die in de lappenmand of andere vervelende situatie zitten.

Startplek in de M klinkt verleidelijk billy, maar ik blijf voorlopig nog even oefenen in de L.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:11

nou het lijkt gelukkig echt mee te vallen met beat-it haar been :D het is al weer slank, was ook niet warm verder en ik mag er gewoon aanzitten. Morgen rustig rijden en kijken hoe ze loopt :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:11

Ik vind het ook erg verleidelijk klinken :+ Op zich kan het wel, maar ja kan net zo goed wachten tot Chaam...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:12

Hey, we hebben weer een naamsverandering hiero :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:24

Wat een narigheid hier met alle paardjes in de lappenmand :(:) Een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.
@PB: Naamsverandering ondergaan??? :o
@Sann: Ik ben eigenlijk wel erg nieuwschierig wat de fysio te melden had over Vero O:)
@Snoekiej: Wat fijn dat Vorstin vandaag weer lekker wou aanpakken. Is het niet een plan om haar een weekje flink door te pakken??
@Billy: Ik had supergraag willen starten, maar mag pas die week erna weer springen met Anoesje....
@Lotte: Druk geweest dus weer de laatste tijd! Wel super dat Wo weer de goeie kant op gaat. Hopelijk kunnen jullie nu eens echt even lekker aan het werk gaan ;)

Ik heb vanmiddag weer heerlijk met Anoes gereden. Weer wat harder aan het werk gezet en dat pakte ze lekker op. Morgen een dag in Hattem in het bos zitten blauwbekken, hopelijk blijft het wel droog....