Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga morgen ook gewoon nog even een ritje maken op het strand. Instructrice zegt dat het geen kwaad kan, dus ik ga even lekker uitwaaien morgen 
Wat jij zegt over Vorstin denk ik nu ook. Maar ik kijk deze week nog wel even aan of ze niet alsnog slechter gaat
Fijn dat je al zo snel naar Marrée toe kon! Heb je nu tot donderdag wel al iets van advies gekregen wat je moet doen?

.. Een hoop nieuwelingen zie ik hier ook
.
.. Hopelijk gaat Vorstin nu weer de goede kant op. Voor mij een vuistregel; Staken is nooit goed en is een duidelijk punt dat het paard iets niet kan en daardoor wil. Wo is hier ook gevoelig voor, zodra ik iets van verzet voel weet ik dat er iets niet pluis is. Vroeger teveel doorgedrukt, waardoor ik later best er spijt van had.........
. En die sfeer op je werk draagt niet echt bij aan een goed werkklimaat
. Misschien eens een training voor het hele team organiseren? 
... kan nog interessant worden
.. Ik heb helaas net een glittergiletje de deur uit gedaan, anders had ik die wel even opgestuurd!!
Tip van Benthe is ook een goeie! Bij de Action hebben ze leuke glitterprullaria
.
Beterschapjes Karen!
..
.. Verder lees ik wel het een en ander over pech bij paardjes..
. Na nog geen 15 minuten op de kliniek konden we dus alweer huiswaarts, we mochten weer rustig aan gaan opbouwen! In de tussentijd moest ik Wo toch bezighouden en kan ze inmiddels heel parmantig voetjes geven en de Spaanse pas doet ze ook als een ballerina
.
.. Die krijgt Wo dus ook. Dus we gaan lekker ons gangetje
. Nu eerst nog even de tandarts en zadelmaker bellen. En kadootje halen voor vriendin
.
. Ik ben 7 november waarschijnlijk in Bathmen, dus misschien zie ik daar nog een aantal van jullie!
(Ik hoop dat de tobbers van dit topic weer de goede kant op willen!!)
zonder rijden vond de gene voor wie ik reed niet leuk, ze had spijt dat ze niet met rijden gedaan had, ik zelf zou ook voor het rijden kiezen, leer je meer (inmijn opzicht)

Sussie85 schreef:Tjonge wat een pechvogels hier! Voor allemaal veel sterkte!

Lotte, fijn dat Wo beter gaat!!

net weer even bij beat-it in de wei gekeken en het been is al weer bijna normaal gelukkig. Was verder ook neit warm ofzo.
het is al weer slank, was ook niet warm verder en ik mag er gewoon aanzitten. Morgen rustig rijden en kijken hoe ze loopt
Op zich kan het wel, maar ja kan net zo goed wachten tot Chaam...
Een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.