[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:02

Jeetje Kim, ik zou dan ook voor Bali kiezen ja :j ... Hopelijk wordt de situatie nu een stuk rustiger en veiliger... en kan je wat meer van Thailand zien :):) !!!!!!

Net weer autorijles gehad, ging stukken beter dan de laatste keer, dus ben daar erg blij om!! :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:32

De school mag best wel een beetje flexibel zijn Kim. Je laten zakken omdat je weg wil uit een onveilige situatie vind ik dan wel heel bot. Hopelijk verbetert de situatie snel daar.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:20

Jeetje Kim wat een toestand. Ik zou persoonlijk ook voor Bali gaan. Ben het met Scum eens dat school hierin flexibel moet zijn. Bali is natuurlijk ook heel mooi!

@ mistid. Ik ben beide pb's nooit zo happy. Beiden bouwen nooit zo fijn met die rare lijnen en afstanden.
@ Jn fijn dat bekend is wanneer je operatie is. Dan heb je het achter de rug en hopelijk werkt het.
@ corienn balen van je zadels.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:54

Spannend Kim. En Bali is ook echt niet erg. Kennis van mij heeft er 2 jaar gewoond en gewerkt en die had de tijd van zijn leven.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:16

Poeh, nou, de keuze lijkt mij ook niet al te ingewikkeld ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:30

Jeetje Kim! Wat een situatie daar, ik zou denk ik niet te lang twijfelen en naar Bali gaan. Ook een mooi land volgens mij!

Simmie: mijn vader zat te kijken naar een K&K ophaaltrens en ik zag nu op de site die jij gaf ook zoiets staan. Zal eens overleggen hier.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:33

Let wel op dat je met een ophaal pas vanaf het Z mag rijden.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:40

Weet ik en mijn vader ook.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:46

Ik heb echt altijd problemen met die belgische websites, ik kan nu weer de startlijsten niet vinden...... PB kan jij ze wel vinden????

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:47

Heb net al gekeken op equibel.be, maar daar staan ze nog niet op. Hoop dat het toch een beetje komt vandaag. Dan weet ik of ik vrijdag of zaterdag kan vertrekken.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:49

O vandaar dat ik het ook niuet kan vinden ;) Dan wacht ik ook nog even. Hoop idd ook dat het er vandaag op komt!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:50

Dan wordt het al lastiger om ze te vinden he :P

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:52

Ja zeg dat wel!!! Wij gaan iig vrijdag al weg is toch wel een behoorlijk eindje rijden en dan hebben we de grootste kans op een mooi plekje voor de vrachtwagen dicht bij de stallen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:55

Ik ben bang dat wij er ook niet onderuit komen. Met 2 paarden moet je toch vroeg dressuur rijden en het is nog ruim 2,5 uur rijden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:20

:x |o -:(- De stroom is hier net uitgevallen... Ben ik de hele dag goed bezig geweest voor afstuderen, valt net computer uit en mijn gedeelte wat ik vandaag gedaan heb is compleet van de aardbodem verdwenen :x |o -:(- en zo dom als ik ben ben ik het vergeten op te slaan, GRRRR Heb er nu dus echt even helemaal de P in en heb dan ook maar besloten om zo lekker richting huis te gaan...

@Kim: Als ik de keus dan zou krijgen zou ik ook wel naar Bali gaan in plaats van naar huis! Hopelijk kunnen jullie toch nog tot een goeie oplossing komen!
@PB en Billy: Wel lastig dat de startlijsten van de belgische wedstrijden pas zo laat bekend zijn. Hopelijk weten jullie snel meer over de starttijden.
@Lotte: Fijn dat je autorijden weer lekker ging! Al bezig met je theorie??

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:32

Argh.... dat is echt zo k*t Benthe!! Ik weet precies wat je bedoelt... :(

Nee, nog niet... ik ga nu eerst flink aan de bak met mijn diff en als ik dat op de rails heb ga ik eens aan mijn theorie zitten ....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:59

Ik had jullie nog beloofd de foto's van mijn paardjes te showen, dus bij deze ;)
Reus
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Drie jarige Roven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Webster
Afbeelding
Afbeelding

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:06

Wat een mooie paarden heb jij Billy! Ook een goede fotograaf die zie erg mooi op de foto heeft gezet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:31

Wow Mo, dat is idd al snel!
Jeetje Kim, klinkt allemaal niet zo fijn! Wel fijn dat de school naar een oplossing heeft gezocht, Bali is toch ook mooi :) ? Natuurlijk jammer dat wel!
Dat wel idd Caroline, Oldejans en Brinkman bouwen veel fijner. En van Es natuurlijk! Die bouwt ook altijd mooi. Timo & Wietse vd Velde vind ik ook faire bouwers, die zetten altijd van alles wat erin.
Dat is wel heel erg zuur Benthe!
Mooie foto's Dorien! wat heeft Webster een gaaf hoofdstel :9

Ik heb vandaag een overheerlijk ijsje gehad van de Italiaan. Yoghurt smaak, mmmmm :9 .

Ik heb gister een jonge kraai 'opgevangen'. Was uit zijn nest gevallen. Niet meer piepjong, al wel veel veren. Voer hem veel wormen, en als hij vol is gaat ie heel schattig hikken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:33

Mooie paarden, Billy. Doe mij die Roven maar ;)
Balen zeg Benthe!!

Zo, Jer staat gewassen en gevlochten op stal.
Om een of andere reden ben ik voor een dressuurwedstrijd véél zenuwachtiger dan voor een spring- of crosswedstrijd. Doe mij maar een dikke (B := ) cross ipv een Z-dressuurwedstrijd! Nou ja, we gaan ervoor!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:34

Succes zo Noor!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:12

Goeiemiddag!
Ik heb mijn laatste college van het jaar er alweer opzitten :):) Dringt nog helemaal niet tot me door, en ik heb ook echt geen idee wat ik straks met mijn vakantietijd moet. Heb helemaal niets om speciaal naar uit te kijken ofzo! Vanochtend heb ik trouwens nog op stal gewerkt, omdat de stagaires ineens naar school moesten. Was goed dat ik er was, want er lag een jaarling in de sloot. Gelukkig werkte ze goed mee en konden we haar er met zijn drieën snel uitkrijgen.

Fijn dat je nu weet wanneer je geopereerd wordt Benthe! Ging jij nou ook nog naar Ermelo trouwens? En wat onwijs Küt van je opdracht. Ik weet hoe het voelt :(
Wat balen van je zadels Corien! Nu moet je dus 2 nieuwe? Ik heb Godfried Broekman (zoals inmiddels velen)
Oehh, je mag al bijna naar Ermelo he Mo :D
Jeetje Kim, wat een gedoe daar allemaal. Ik zou ook wel naar Bali gaan :D
Fijn dat je rijles goed ging Lotte! Theorie is niet zo moeilijk, dus daar ben je niet zoveel tijd aan kwijt! Zou als ik jou was vast een datum inplannen, want er zit volgens mij aardige wachttijd op.
Wat een gave paarden heb jij Billy! Wat rijd je nou met welke? Ik vind ze alledrie heel gaaf!'
Lekker Mirthe :9 Lief zo'n klein kraaitje :D
Succes met je wedstrijd zo Noor! Komt vast goed!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:35

Is de bruine ruin nieuw Dorien?

Shanouk: Heb je nog tentamens of echt helemaal klaar? Ik moet nog tot juli...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:39

Ik heb vanaf volgende week tentamens (handig net na VP :+ ). Dus volgende week tentamens, en daarna hertentamens verspreid over 3 weken. Dus op zijn slechtst ben ik 25 juli klaar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:51

Ok, zelfde als bij ons dus eigenlijk. Ik heb volgende week tussententamens en dan nog 4 weken college en dan eindtentamens en ook tot 24 juli herkansingen. Dus ik ga ervoor om gelijk alles te halen dan ben ik eind juni vrij :+