... Hopelijk wordt de situatie nu een stuk rustiger en veiliger... en kan je wat meer van Thailand zien
!!!!!!Net weer autorijles gehad, ging stukken beter dan de laatste keer, dus ben daar erg blij om!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Hopelijk wordt de situatie nu een stuk rustiger en veiliger... en kan je wat meer van Thailand zien
!!!!!!
Dan wacht ik ook nog even. Hoop idd ook dat het er vandaag op komt!!
De stroom is hier net uitgevallen... Ben ik de hele dag goed bezig geweest voor afstuderen, valt net computer uit en mijn gedeelte wat ik vandaag gedaan heb is compleet van de aardbodem verdwenen
en zo dom als ik ben ben ik het vergeten op te slaan, GRRRR Heb er nu dus echt even helemaal de P in en heb dan ook maar besloten om zo lekker richting huis te gaan...
? Natuurlijk jammer dat wel!
.
) cross ipv een Z-dressuurwedstrijd! Nou ja, we gaan ervoor!!
Dringt nog helemaal niet tot me door, en ik heb ook echt geen idee wat ik straks met mijn vakantietijd moet. Heb helemaal niets om speciaal naar uit te kijken ofzo! Vanochtend heb ik trouwens nog op stal gewerkt, omdat de stagaires ineens naar school moesten. Was goed dat ik er was, want er lag een jaarling in de sloot. Gelukkig werkte ze goed mee en konden we haar er met zijn drieën snel uitkrijgen.

Lief zo'n klein kraaitje 
). Dus volgende week tentamens, en daarna hertentamens verspreid over 3 weken. Dus op zijn slechtst ben ik 25 juli klaar.