Fijn Hilde Nu maar heel hard duimen.. Wanneer hoor je de uitslag?
Bij mij, Enschede. Het was volgens mij de bedoeling dat we hier 'smorgens/'s middags gingen crossen bij ons op het terrein, dan een BBQ en dan later nog een buitenrit maken ofzo.. Er zijn een bepekt aantal stallen hier vrij, dus ook mogelijk om dat paarden hier voor even op stal te zetten..
IS: ik weet nog niet of ik dan kan want mijn moeder is dan een weekendje op de boot en ik denk dat ze het niet zo'n goed idee vind als ik zelf dat stuk met de trailer ga rijden
Ik moet de 15e helaas werken, maar Velvet is ook nog wel aardig groen.. Maar anders had ik het wel leuk gevonden mee te bbqen en buitenritje te maken. Helaas, volgende keer beter!
Zo, ik ben er ook weer een tijdje niet geweest.. tis hard gegaan zeg!
Jenga: fijn dat je een nieuw paard voor je vriendin hebt gevonden IS: gefeliciteerd met je winstpunt! Andrea: fijn dat je crosstraining zo lekker ging =) Anthea: nog gefeliciteerd met je moeder Vief: Super dat je springles zo lekker ging gisteren! Rowo: ook super dat je eventjes 4x foutloos rondreed gisteren BV: ook fijn dat jij lekker gesprongen hebt Psst: mooie foto's! Kim: goeie cijfers hoor IS: de 15e kan ik jammergenoeg niet, dan heb ik crosstraining in Maarsbergen Hilde: fijn dat je Her goed ging
Ik zit nu ook in de toetsweek, vandaag mn eerste dagje, tot volgende week vrijdag.. Morgen frans, dat komt echt nooit goed: 100 min leesteksten maken zonder woordenboek! en nog 60 woordjes ofzo! Toen ik gisteren op Vorstin stapte was ze meteen helemaal los, maar het rijden ging eigenlijk niet zo fijn. Ze zette zich weer vast. Kwam ook omdat ik Lilian had gevraagd of ze meer op mn houding wou letten, ik wil eigenlijk een soort zitles aan de longe, want mijn houding is echt verschrikkelijk en dat wil ik echt verbeteren Alleen nu had ik clubles en dan ook nog op mn houding en Vorstin letten, dat lukte niet zo..