zo heb gistere en vandaag 2 keer aan de hand op het harde 5 min gestapt ( meer mog ik niet ) en daarna gekoeld en die gel erop gesmeert.. Zijn been is echt veel minder dik als gistere en helemaal als vrijdag.. maarja hij heeft natuurlijk ook vochtafdrijvers gehad, omdat de da niet kon voelen wat het precies was en ook geen scan kon maken door het vocht. Ook loopt hij ietsje beter maar dit komt mede door de de onstekingsremmers.. Maar iig heeft hij wel ietsje minder last..
De eigenaresse was vanmorgen bij luuk en vond hem warm, dus hadden we een thermo meter meegenomen om zijn graden op temeten Gelukkig had hij geen koorts meer
Toch hebben we de da gebeld want hij at zijn medecijnen met voor ook niet op.. Dus die is daar straks gekomen, en heeft gevoeld of het geen hoefsweer was en dat was het ook niet, toen heeft hij de scanner erbij gepakt en is gaan scannen.
Ik was even het licht aan doen in de binnebak voor me vriendin dus kwam als een speer weer terug gerent en mee geluistert Hij zei dat hij kon zien dat waar de peesschede zit daar een klein scheurtje in zit ( maar minimaal ) of gewoon een verreking in de pees zit.
Gelukkig valt het dus best mee, waar ik heel blij om ben, want eigenlijk zei die dat ik 3 tot 6 weken niks mocht doen en nu blijkt dat ik 12 dagen niks kan doen ( alleen aan de hand stappen ) waarvan de 8 dagen aan de hand en na die 8 dagen tot de 12 dagen het zadel er op mag leggen en er op mag gaan stappen op het harde..
Maar als nog kan ik chaam niet mee rijden de cross, maar ik ben super blij dat het allemaal mee valt
Kaatje vind water ook heel eng hoor. Als we nu in de wei gaan rijden dan sturen we haar eerst altijd door de waterplas die door de regen bij de ingang van de wei ligt.
Ik zag weer veel goeie wedstrijd resultaten voorbij komen, maar ook een paar minder goeie. Iedereen met een winstpunt gefeliciteerd, iedereen die minder goed gereden heeft volgende keer beter!!
ik ga er waarschijnlijk een paardje bij rijden, iig omdat luuk nou 2 weken niks mag doen mag ik hem rijden en als het klikt mag ik hem helemaal gaan rijden en waarschijnlijk denk ook uitbrengen
Heb beetje globaal bijgelezen na 2 dagen ! Las wat wedstrijduitslagen: Mensen met prijs » Gefeliciteerd ! Vieva: Gelukkig valt het bij Luuk mee, maar het is wel erg balen zeg Wel leuk dat je er misschien een paardje bij mag gaan rijden, maar kun je je niet beter op Luuk blijven concentreren?!
Nou gistere bij Jan was in ieder geval erg geslaagd en op naar volgende week ! Laat mij maar lekker hele dagen tussen de paarden zijn, veel beter als op school!! Vanochtend ook heerlijk het bos in geweest op Risky (die ik woensdag bij had)! En daarna wat met Joery gespeeld, dat doet hem goed!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 04-03-07 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
@Simmie: ja, maar beter voor 2 komen als 1 als we die afstand rijden En ik vind het leuk om te doen en dan heeft luuk een maatje voor op de trailer dan staan hij niet alleen en is hij ook rustig
@TeZzz: Een zwarte 8 jarige ruin van Blazflug, hij heeft een bles en 2 witte sokjes, is 1.74 hoog en mooi chique beestje mooi hoogbenig, en heeft veel snelheid.
Hij heeft een gouden karakter, en is op Z niveau dressuur getraint en plassen water vind hij ook niet eng haha