Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
floor01 schreef:Ik kreeg net een mailtje van het oh zo vervelende bestuur van mijn vereniging. Op 5 augustus wordt er een paardenfestival gehouden en ik heb groen licht om een sgw clinic te geven. Ik kreeg als opmerking erbij dat ik wel niet te moeilijke hindernissen moest springen...
Ik hoor ze al bijna vertellen tijdens de vergadering dat ik toch echt nog niet zoveel kan
. De laatste keer dat ze me hebben zien springen was 1,5 jaar geleden geloof ik, dus zo´n denderend beeld hebben ze ook niet meer van me
. Nu nog even wat andere ruiters in Zuid Limburg regelen die het leuk lijken om me te komen vergezellen. Als hier iemand zin heeft, dan mag dat natuurlijk ook
.
Bitwise schreef:Scummie? zou het ook van de brandnetelen kunnen komen uit de wei?
Talida schreef:Gomir, wanneer is je debuut?
SGWOllie schreef:Bitwise schreef:Scummie? zou het ook van de brandnetelen kunnen komen uit de wei?
![]()
sorry.....
Citaat:Madelene; Ibonn kan inderdaad heel goed kletsen. We benoemen haar gewoon als presentator!
Lielle schreef:ik ben trouwens een beetje zielig, heb in IJsselpelt (met dank aan Wollie) een vergelijkend bodemonderzoek met C'ray gedaan (alletwee even hard) en nu doe ik de titel van dit topic eer aan
Hoewel ik moet zeggen dat de sauna wel heeft geholpen.
Scum schreef:Als het mijt is (in de matras), kun je daar dan iets aan doen?
Citaat:Nou, ik kan me nog herinneren dat jij in C'ray wel heeeeeel veel tijd nodig had om het parcours 1x te lopen