Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha 

haha dank je 
vind ik.. 

rowo schreef:@ floor: flink balen idd en echt goede springinstructeurs liggen ook niet voor het oprapen. Ik heb erg geluk met Steven Veldhuis. Heb al een aantal jaar les van hem en bevalt nog steeds super. Kan er nog steeds veel leren.
Hallo hallo!
Weten jullie trouwens al dat bimob een verzorgertje voor woensdag en donderdag erbij heeft?

Jiska schreef:rowo schreef:@ floor: flink balen idd en echt goede springinstructeurs liggen ook niet voor het oprapen. Ik heb erg geluk met Steven Veldhuis. Heb al een aantal jaar les van hem en bevalt nog steeds super. Kan er nog steeds veel leren.
wow les van steven veldhuis!! zou ik ook wel willen. die is echt goed, en ook nog eens aardig.
ik vernam dat WJ vd Schans in Holten komt wonen, das voor mij ook wel lekker dichtbij!
) Hij kan goed rijden met veel gevoel en geeft nog eens heel fijn les. Niet alleen op het springen gericht; heb ook wel eens een heel uur dressuur bij hem gereden. Hij is wel redelijk duur dat wel.