nogmaals margriet
ik vind het een mooie foto hoor

ik ben trouwens weer terug van de les
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik vind het een mooie foto hoor

naja we hebben wel licht.. jonge pony dus ben benieuwt wat hij doet :p 
Lekker gevoel is dat he!
Die heb ik dus wel gehaald.
viefdepief schreef:Wat lief van Sunny![]()
Het wordt nog een echte held
gomir schreef:gefeliciteerd ChantalLekker gevoel is dat he!
Mijn tentamen ging ook wel ok, 11 fout op 86 juist/onjuist-vragen en de open vragen gingen volgens mij ook wel goedDie heb ik dus wel gehaald.
Nu maar eens kijken of er voor het examen van morgen nog wat te redden valt
ik moest me melden op het secretariaat omdat ik de oefeningen nog niet gedaan had dit jaar en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Dat mens was er echt van overtuigd dat ik dat deed om het hun lastig te maken ofzo...Alsof ik dat examen voor mijn lol de dag na een zwaar tentamen plan en mijn oefeningen pas in april/mei

(gewoon hele tijd bellen en mailen en verder weet ik eigenlijk niet wat ze allemaal nog meer hebben gedaan om die foto's te krijgen)
dr is Leste Mert (= veemarkt + braderie in het dorp hiernaast, het dorp waar mn school is dus)
(we gingen even springen aangezien we al een tijdje niet gesprongen hadden en we volgend weekend springwedstrijd hebben) 
) 
minnie_muis schreef:ja met die paarden enzo? Ik had 1 maar daar stond maar 1 paard van ons op en ik wil meer! Dus nog maar even prutsen. Ow en Anthea bij creabea staat ook een topic daar kun je je foto's neerzetten en dan zijn er waarschijnlijk wel welken die voor jou een avatar maken!