Kijk en oordeel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar van zodra ik vertrokken was, voelde ik dat ze super aanpakte, overal goeie afstanden... Was echt een van mijn beste crossen ooit!
.
maar ik weet wel dat er een gelijkaardig beestje rondloopt op de crossen! Volgende week wel naar Ciney. Wou mij inschrijven voor de OCC80, was die toch wel al volzet, dus ingeschreven voor OCC90... karma
Vorige week les van Lis*a Sa*bbe gehad in Wa*regem. Tussen twee toffe vijfjarigen
Pony deed wel zijn best. Haalde op een bepaald moment wel een beetje zijn kuren boven, maar daardoor kon ik dat ook wel eens oefenen (stilvallen in laatste galopsprong, en trakhener). Uiteindelijk toch een mooi "B" parcours rondgesprongen, met wat losse hindernissen in de piste op 90/1m.
Start jij ook in Nokere Antonius? 
de winnaar van de L2 dressuur mag meedoen in Mechelen en zou dat heel graag willen meedoen met colo. Dus iedereen duimen dat hij terug correct is?
Ondanks dat het zo'n ontzettend leuk paard is, toch beetje schrik opgelopen door die val al dat al zeker niet met kwade bedoelingen was.
Voornamelijk wat grondwerk en handwandelingetjes gedaan omdat het bloedheet was en m'n vriendin/stalgenootje op vakantie was. Zij gaat me helpen en desnoods even overpakken als Luxor het in zijn bol krijgt. Te veel blijheid dat paard.
Mss deze week. Want in het begin was het longeren bokken en hem proberen wegtrekken maar nu zit er al veel meer rust in en is hij superbraaf! 'k Wil mij niet overhaasten met het rijden voor hem en voor mijzelf. Want blijf het toch maar spannend genoeg vinden, heb hem nu nog geen maand en half. En na 6 jaren lief en leed met enkel en alleen Shuddy, is het toch wel wat aanpassen.
Maar het helpt wel enorm dat het echt een schatje is in de omgang!
Iedereen die hem al heeft bezocht, is er al fan van haha.
.
. Ik ben benieuwd naar Nok.ere voor zijn 6 jaar. Vorige week heeft hij 120 gestart voor de eerste keer en dat 1 fout en de tweede keer correct! Niet slecht dus
. Maar van mij moet hij niet gaan, ik kan toch nie mee dit jaar
. Dat hij maar volgend jaar gaat als ie 7 is
.
. En in het begin was er niets...
Als je komende weken een groom kan gebruiken zeg je het maar.
Heb me erbij neergelegd dat het hele seizoen toch om zeep is, dus ga direct dressuurmatig aan het werk voor de winterwedstrijden. Tussendoor buitenritten voor de lol en als transport in orde is weer springles beginnen regelen.
vooral werkpunten die ik zelf wel weet, maar waarvan het moeilijk is om ze ook in de praktijk toe te passen
Ze kon wel zelf goed inschatten wat onze sterktes en zwaktes waren. Denk nu niet dat ik op "regelmatige" basis les van haar zou nemen (voor die prijs zeker), maar het was wel eens interessant. Les was ook gestructureerd opgebouwd, fijn basiswerk op de cirkel met een boompje en van daaruit rustig uitbreiden tot lijntjes en een gans parcours. Niet de cliché "sprong per sprong" aanpak die je soms wel eens ziet. Ze was ook niet te beroerd om de positieve dingen ook te benoemen. 
zag dat E.velyn ook ingeschreven staat (weet even haar boktnaam niet meer…), leuk! Heb al een bééétje stress, vooral voor het springen.
!!!!) Anders had ik nie kunnen crossen. Opzich is de 90 goed te doen. Juist hier en daarom soms zo gat onder de hindernissen. Allez zo waren er toch twee vorig jaar.