[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:02

Nee hoor, naar de scouting kan dat... Aandeelhoudersvergadering bij Philips ofzo zou ik iets anders aantrekken :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:18

Laatst bijgewerkt door Mootje op 13-06-12 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:21

FE kleurtjes zijn helemaal hip deze zomer!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:22

jemig schrok van de tekst die je erbij had gezet :oo maar idd wat een prachtige foto's!!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:23

@ TG super mooie combi zeg!
@ MM wat een vreselijk triest indivudu zeg!!!!!! Ga lekker je eigen leven leiden en laat Marijke met rust!!!
@ FE fijn dat je les zo goed ging!
@ Mirthe, toppers!!! Gefeliciteerd!! Zet hem op vanaaf!
@ Eef ben echt benieuwd naar je vrachtwagen!
@ Lau ik heb juist zodra ik de week met mn pil stop om ongesteld te worden hoofdpijn! Bijzonder heh dat iedereen zo anders reageerd!

Vandaag met Max naar buiten! Beetje galoptraining gedaan! Water galoppeerde hij zo in maar 1ste van de 3 boomstammen eerst weer stoppen... Is weer nieuw dat hij de 1ste stopt! In vrouwenpolder natuurlijk ook al! Kan ik daar nou aan doen??? Hou hem al onwijs tussen 2 teugels en benen |(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:33

Marijke, dat was mijn autocorrect :oo dat moest dus zijn kinderDINGEN O:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:35

Henny, doet hij dat elke keer? Van mij zou hij een rotschop met tenen naar buiten krijgen en evt zweep bovenhands als die rotschop niet voldoende is O:)
Laatst bijgewerkt door Mootje op 13-06-12 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:36

TG @ mooie combi hoor !!!
BVW @ balen zeg van de uitslag misschien even een mail naar Vinkega..??
Rosa @ goed voor de zenuwen zo...... :D dan ben je wel aan vakantie toe als het zo gaat.
Danielle @ lang leven KNHS :j Als het in je voordeel is ??
marijke @ ik voel prutsmuts een gevecht op gaan komen met je meelezer?? :D Ik heb geen idee of ik er 1 heb....ik let er uberhaupt niet op :P

Ik heb een spiraal en bevalt me perfect en dus ook geen periodes meer... +:)+ helemaal omdat ik al zo onregelmatig werk en ook op de kazerne slaap en ook veel logeer (gewone vrienden dan HE ;) ) is een pil niet fijn, elke keer de zenuwen of ik alles bij me had op de kazerne ben ik nu vanaf.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:48

Hahaha texelse, amen :') _O-

Wel jammer dat er zo veel meelezers zijn. Ik heb ze ook, maar die gebruiken mijn berichten niet om mij dwars te zitten . :)

Bianca, een B pony die Z springt. Dat kan helemaal niet.
Levensnummer is 5.12345 :') Ik vraag me echt af hoe dit grapje op de 'mijn knhs' terecht komt. :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:03

Irritant meelezers. Ik heb geen idee of ik ze heb en het zal mij ook een worst wezen hahahah.
Zie je dat onderin bij dat rijtje namen bij wie is er online?

Ik ben de hele dag al doof aan 1 oor. Denk dat ik de HA maar eens ga bellen. Lijkt mij niet van de hooikoorts te komen. Ga morgen maar eens rondje bellen want moet ook weer een doorverwijzing hebben voor de kaakchirurg :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:05

174 & 175 :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:06

Caro, Als degene dat niet heeft uitgezet wel!
Ik merkte het aan opmerkingen die lukraak in het topic geplaatst werden, hoe verzin je het _-:( Anderen merken het doordat ze van Pietje via Jantje te horen krijgen wat je op Bokt heb gezet... Die heb ik trouwens ook af en toe 8)7

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:26

Mistid het viel dus nog wel mee

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:38

Nou Mo het is sinds zn blessure! Eerste crossles niks aan de hand! Vrouwenpolder stop op de 1ste 2 daarna aantrekken als een gek! Crossles argelopen zondag begonnen we met lijntje met 3 drafboompjes daarna ton! 2 voor hem stopte die ton dus hij ook! Gigantische schop gegeven met spoor daarna alles springen!
Nu net buiten weer klap voor zn k*p want was spoortje vergeten! Daarna weer alles springen!
Dus tja.... Gewoon klieren???

@ Mirthe geen winst maar ook geen hele slechte punten! Je hebt er zolang niet opgezeten!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:40

@ caro dat kan wel! Door je hooikoorts word je verkouden! Gaat je verbinding tusseb neus en oor dicht zitten en kan je dovig zijn! Zal ff x stomen! En hooikoortspilletje nemen!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:35

Henny dat klinkt alsof hij zich toch een keer pijn gedaan heeft met het springen voor/na de blessure. Misschien moet hij gewoon weer even vertrouwen winnen? Kun je niet een extra training inlassen?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:41

@ Henny ik zit wel wat verstopt. Zal ff gaan zoeken of ik nog wat hooikoortsspul heb want dit is wel heel irritant.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:53

Die staart van Julius lijkt wel heel erg op een streep tandpasta... of ligt dat aan mij :+

Caro, wat vervelend!!
Henny, balen dat Max zo doet.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 22:03

Edge is in de cross ook altijd geneigd om op 1 te stoppen, dan heeft hij nog niet genoeg ritme. Ik schop hem dan door als het lukt en daarna loopt hij over het algemeen de rest van de cross goed verder. Met parcours springen is hij een stuk lastiger.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 22:09

Dacht ik ook Annetje maat hij heeft zijn blessure niet in de cross opgelopen maar waarschijnlijk het strand! Met normaal springen doet hij het namelijk totaal niet! Met het inspringen op Vrouwenpolder stonden 4 verschillende hindernissen deed hij het ook niet! Sprong ze alle 4 met gemak! Tis zo jammer dat iedereen met een eigen cross terrein zo ver weg voor mij woont!

Misschien is er morgen nog training ergens in de buurt! Zal het anders met de paar dingetjes in het bos moeten doen!

Ga je tip proberen FE!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 22:48

kris is lekker gaan uit eten voro 4 jarig setje
ah kris dan heb ik ook nog even hihi
noor leuk dat schoonma mee is geweest
bianca :(:) ik wil ook wel graag pbtje
karen mooie combi van auto en trailer
verder over de pil en andere opties. Ik ben ook niet helemaal blij met de pil. krijg vooral hoofdpijn in periode als ik doorneem of net stop.
danielle gaat een reis maken
rosa balen dat de site niet mee wilde werken voor het inchecken
mirthe niet slecht die punten voor je L2 debuut
kris mooi paard :D
marijke leuk z'n meelezer :r
texels is goed bezig tegen meelezers

Zo eerst druk op het werk van half 9 tot 7. 8u had ik les dit keer een half uurtje omdat die waar ik mee samen rijd niet kon (zou wel door voetbal ofzo) en toen dacht ik. Ik ga eens proberen naar huis te lopen. is zo'n 3km langs drukke 80km weg en een viaduct over (a18 loopt daar onder). eerste stuk ging goed. koeien waren wel eng vooral toen die gingen rennen. dus maar gedraafd. Bij rotonde waren de haaientanden wel heel eng (waren net nieuw wit) maar ook daar gewoon verder kunnen duwen na 1x half omdraaien. stukje voor viaduct afgestapt en even dat bovenste stuk over gestoken dat was wel heeel erg eng die autos en vw eronder door. Daarna er meteen weer op. en met lang teugeltje naar huis gestapt. Hij leert het eindelijk :D ik is helemaal blij
ik ben nog giga verkouden en aan het hoesten. Heb nu een ander "wondermiddel" dus hoop dat dat nog beter werkt.
morgen komt ta voor de paardjes

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 22:50

mirthe dat zijn geen hele verkeerde punten hoor!
henny wat vervelend. Hopelijk is het klieren en is hij met een paar rake klappen weer genezen

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:33

TG MOOIE COMBIE!
Anticonceptie: Ik heb nuvaring gehad, Mijn man is heel goed in ringsteken :') Maar mijn lijf was het niet eens met die ring...
PLeisters kreeg ik jeuk van en witte vierkantjes in de zomer
Nu mirena spiraal, naar met inbrengen maar ben zelde ongesteld en geen klachten!
Rosa: sterkte! en goede reis!
MM super irri!! Wij wensen je al het goeds hoor!!
GO TEXELSE!!!!
Goed bezig geweest Mel!!
HH BAlen van die stops!!!
Mistid geen top punten maar wel lekker gereden?
Itsme, buiten training gedaan ook wel eens lekker

Ik heb crosstraining gedaan. We moesten tussen de hindernissen door blijven galoperen in verlichte zit. Wel lekker want het tempo van de les ging heller omhoog! veel kunnen doen.
Maar wat kunnen er weinig mensen rijden in verlichte zit :?
Ik kan het niet zo goed als Alice, die galoppeert en draaft op een jong stuiterent paard heel relaxt in perfecte balans terwijl ze half omgedraaid naar ons praat! zo gaaf! maar ik kan wel redelijk mijn balans houden.
Meiden vielen bijna van dr paard als die een bocht maakte en klapte iedere galopsprong in het zadel. Jammer.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:50

Wat sneu zeg van het nl elftal..

Bedankt allemaal voor de lieve reacties naar mij op mn meelezer. Ook via PB :)
De mijne kun je onderin beeld niet zien want ik heb een slimme, en die heeft het aangegeven dat je niet kunt zien of het wel of niet online is. :)

@ Beli er zijn zoveel mensen die hun balans niet goed voor elkaar hebben, triest want ze zitten hun paarden geregeld in de weg.. Maar meestal vallen die er met crossen wel tussenuit, of door een bar slechte dressuur of door de stijlpunten in de cross. Maar wel irritant als je bij hun in de les zit.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:57

hoe weet je dan dat je een meelezer hebt? Vanwege de laatste nieuwtjes?
Beli ik heb ook moeite met een goede verlichte zit :o Maar wel fijn dat je zo lekker hebt getraind!