[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:23

Kan hem helaas niet openen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:26

Goeiemorgen :wave:

K val even binnen zonder echt bijgelezen te hebben :o

Lees wel dat het met Vorstin weer niet helemaal lekker gaat. Echt balen Snoekiej!

@ mootje: wat balen van die schiefel. Is ie butien geweest en heeft heel gek gedaan ofzo?
Overigens heeft Zetje ook een schiefel, maar die is niet gevoelig en groeit niet. K laat het dus gewoon zo.

@ margreet: wow die maakt mooie dingen. Net echt!

Wie oh wie kan mijn helpen met het volgende. Morgen heb ik een feestje van een vriendin die 25 is geworden. Nu heeft ze (HELAAS) een thema aan het feest gehangen: glitter en glamour. Echt 10x niks vind ik het, maar goed ik moet dus kleding hebben.
Wie weet waar ik goedkoop een jurkje, shirt, schoenen etc kan vinden of heeft andere leuke ideeen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:30

H&m mischien..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:33

Zwart truitje aan en daar kerstslingers op vastspelden?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:34

Goeiemorgen!

Shanouk, hopelijk gaat ze vandaag beter! Geef je haar ook iets tegen spierpijn?

Mandy, misschien gewoon zwarte broek met hakken. En dan een shirtje van uhhh vero moda ofzo? Of bij de sting? En dan gewoon veel glitters op je ogen en je haar in de krul?

Net even bij de HA geweest, ook alvast overlegd wat we tegen de allergie kunnen doen. Nu kan ik het voorjaar elke 2 weken een prik krijgen, 2 maanden lang. Maar dat moet dan wel 3 jaar achter elkaar. Dus in januari weer contact opnemen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:42

Goeiemorgen!
@PB: Je bent tegenwoordig wel van de reltopics jij }> Laatst ook al en nu weer, haha
@Mootje: Wat balen van Corion zijn schieffel... En dat je gesprek ook nog eens niet fijn ging :(:)
@Snoekiej: Wat balen dat Vorstin toch nog zo blijft staken... maar kan het niet zo zijn dat het een periode is waar ze doorheen moet? Inmiddels heb je haar nu natuurlijk al lange tijd niet meer 'echt' aan het werk gehad toch?
@Sannn: Wat balen van je pols en zeker als je dan ook nog moet stoppen met je opleiding daardoor.... Hopelijk vandaag wat positiever nieuws bij de fysio voor Vero :(:)
@Rowo: Misschien zo'n glitterhoedje kopen bij de action ofzo?
@TG: Is wel fijn als je op die manier van je allergie af kan komen!

Ik heb al 2 nachten echt heel erg beroerd geslapen en ben nu toch wel een beetje erg brakjes.... koppijn en nog steeds verkouden...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:43

Er vanaf komen zal ze daarmee denk ik toch niet jipje. Het gaat alleen de verschijnselen tegen denk ik?
Of misschien groei je er wel ooit overheen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:46

Mijn zusje heeft nog zo'n jaren 70 rokje liggen met HEEL VEEL van die glitter dingetjes erop. Maar echt glamour is dat ook weer niet.

Ik heb wel een galajurk nog, maar die s al van 8 jaar geleden ofzo. Lastig lastig.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:47

Als je er eentje hebt die je lange tijd niet echt aan de spiertjes hebt gezeten en je pakt ze dan alsnog door kan ik me goed voorstellen dat ze in protest komen Scum. En aangezien Vorstin dat spelletje geloof ik maar al te goed doorheeft, zou dat, mijns inziens, nog wel eens de manier zijn voor haar om toch onder het werk uit te komen :o Het is en blijft natuurlijk wel een echte merrie :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:48

Volgens mij krijg ik dan steeds een beetje stof waar ik allergisch voor ben toegediend, dus dan zou je soort van immuun moeten worden.
Overheen groeien denk ik niet want heb het pas rond mn 9e gekregen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 09:52

*Egobericht*

Afmelding voor de ORUN is de deur uit, Marée wilde mij eigenlijk vandaag al zien, maar vooralsnog staat er voor donderdag een afspraak. En ik heb zometeen een gesprek met HR over mijn positie in het bedrijf!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:52

@ rowo coolcat heeft ook veel glitterdingen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:54

wat zonde mootje, had je niet de 'zonder rijden' variant willen doen? Dan kun je altijd nog later examen rijden doen als je verder wil.

Wb werk, succes met het HR gesprek. Zo'n moeizame (werk!)relatie met je baas is nooit handig, hopelijk komt er een goede oplossing.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:54

Thanks Caro, klopt idd. Die zit ik ook in enschede, daar gaan we dus ff langs :)

@ mootje: je hebt je dus helemaal afgemeld voor deze winter?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:57

Succes met het zoeken van glitter en glamour Mandy ;).

Vanmorgen beide paarden al even lekker gereden. Ze liepen beiden erg fijn. Buiten terrein van onze club is mooi te rijden. In de zomer altijd zwaar en stuiven. En nu er super veel water is gevallen is hij super mooi :+. Er zijn 2 bakken en de 1 is heel groot. Aan 1 kant stond die onder water en de andere kant die hoger ligt was droog. Kon daar prima rijden :). Daarna nog even door de mega water plas gegalopeerd. Weg wit paard :+. Vanavond Bobo maar even wassen en hopen dat hij zich wat schoon houd voor morgen ochtend.

Snoekiej: wat balen van Vorstin..

Caro: Alles al gevonden op je nieuwe telefoon ;)?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:34

Mo, hopelijk wordt de sfeer snel beter op je werk. Zo is het ook niet echt leuk!
Kim, fijn dat de paardjes het weer goed hun best hebben gedaan.

Dierenarts is vandaag geweest voor Wendel, ze is niet meer kreupel maar nog wel voorzichtig op haar voorbeen. Hij vond het niet nodig om nog een keer te scannen. :) Ze moet nog zeker 1 week rust houden en dan weer rustig opbouwen. We kijken volgende week wel weer, als ze nog wat voorzichtig is krijgt ze nog een week rust.
De dierenarts zei ook al; je hebt geen haast dus je kan er beter de tijd voor nemen, dan weet je zeker dat het helemaal hersteld is.

Wendel heeft helemaal geen moeite met haar vakantie, ze is helemaal tot rust gekomen. Stress-level was ook wel een beetje hoog bij mevrouw. ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:46

Goedemiddag.
Mootje: Jammer van de Orun, misschien is zonder rijden een optie?
Lielle: Jij opperde het idee over zonder rijden, kan je dan gewoon daarna nog je rijden er los bij halen?
Is wel intressant voor mijn moeder, die begint deze winter aan de ORUN zonder rijden.
Kim: Succes met wassen. (ik ben nlij dat ik geen schimmel heb :P )
Evelien: Fijn dat ze in iedder geval niet meer kreupel is, verstandig om nog even rustig aan te doen.

Zit nu op school, moet hard werken, volgende week tentamenweek, maar eerst morgen naar Hattem!

Alle Hattem-dresuurders succes vandaag!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:47

ja, dat kan. Althans, dat heb ik meerdere keren gehoord, ik heb het niet zelf bij de KNHS nagevraagd.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:12

goedemiddag :)

@ snoekiej, wel vervelend dat het weer even niet gaat, maar is het gewoon niet puur spierpijn dat ze in protest gaat? gewoon omdat ze daar weer helemaal naar toe getraind moet worden ofzo?

@Mootje jammer van de orun, maar volgend jaar kan je gewoon weer proberen toch ;) En liever een heel paard dan een orun papiertje!

@Rowo heb je niet een stel oude schoenen? spuitbus glitterverf er overheen! Eventueel ook op rokje of tshirt alleen dan zou ik even een malletje maken voor een figuur of woord ofzo :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:33

Mootje: Wat jammer van je Orun. Ik heb het bij de KNHS na gevraagd, dat kan inderdaad dat je het later gaat halen. Maar dan moet je een heel toelatingsexamen gaan doen. Succes met je gesprek Mootje.
Bij Coolcat heb je veel glitter dingen Rowo. :j
Succes met je tentamenweek alvast Eef!
Fijn dat Wendel niet meer kreupel is Evelien. Was toch in princenhage gebeurd?

Mijn afmelding voor de Orun gaat ook de deur uit. Net weer terug van de fysio met Vero, als iemand wilt weten wat er precies is dan liever via pb. Je weet nooit wie bokt leest. ;)
De komende 2 weken iig weer longeren en stappen op het harde.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:46

nou ik heb ook weer pech, haal net beat-it van stal met een dik achterbeen, niet heel extreem maar ook niet normaal.
Laatst ook al een keer gehad maar toen ging het na het rijden weg.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:57

:(:) Voor alle pechvogels!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:44

ik ook beetje pechvogel...kan niet naar bathmen gaan...coopertje liep gisteravond niet lekker...dussss..afmelden.
ik heb 7 heerlijke wedstrijden gereden...dus heb sowieso niet te klagen...
maandag gaan we op het gemak bij de DA verder op onderzoek..moet bij hem rijden, dan kan hij zien wat ik bedoel...en dan zien we weer verder...
cooper krijgt nu iig 5 weken vakantie...1 week heeft hij er al op zitten en dan nog 4

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:12

ik vrees eerlijk gezegt ook voor mijn startplek in bathmen :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:22

Wat een pechvogels hier!