WL: goed bezig!!

Kreeg net een mailtje van Canter ivm mijn kaduke horloge. Krijg een nieuwe opgestuurd, zou morgen al in huis moeten zijn! Topservice weer!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Woll is er ook niet zo happig op haha.
Maar netjes dat je het vak alsnog gehaald hebt!! 
Mijn commissie had nog een workshop en een rondleiding bij een leuk bedrijf in Enschede georganiseerd. Moesten alles gaan visualiseren door met behulp van gekke poppetjes dingen te tekenen. Bleef bij mij wel bij een poppetje met 5 streepjes en een hoofd op een stokje
maar het was wel erg leuk 
Zo nog even snel wat troepjes opruimen en dan lekker niks
Gelukkig vond ik haar aan het eind weer fijn gaan, vooral in de galop! Morgen heeft ze een dagje vrij!
.
.
Ik vind het trouwens een fijn bitje!
dus dat moeten dus 2 andere worden
baal flink.. dag vakantie geld...
. Wil je al snel bestellen?Noorwijdenes schreef:In dat kader ben ik denk ik wel geinteresseerd in zo'n bit Simmie, maar ik zag er zo snel nog geen enkelgebroken tussen staan? Ga er nog even een studie van maken. Wil je al snel bestellen?

...
...
, ik ben erg benieuwd naar je jasjes!!
.. ze was wat nerveus her en der, reden dan ook een route die we al een hele poos niet meer hadden gereden... bij een boot op de kant voelde ik haar hart helemaal kloppen
, niks voor haar.. dus even afgestapt en ben een stukje te voet gegaan
... Toen weer erop en was er niks meer aan de hand en nog zalig in het zonnetje verder gereden
..
..
, ga straks de schoolweken wel missen denk ik, elke 5 weken een relax-week
..
!!
de red shirts (de leiders) hebben zich overgegeven en gaan terug naar het noorden van Thailand (waar ze vandaan komen). We zitten nu even opgesloten in ons appartement omdat de rood hemden met bussen worden thuis gebracht en over de snelweg komen die hier vlak achterlangs. Dus voor onze veiligheid moeten we hier blijven.
. Ik wil het land zien. Daarom ben ik hier. Natuurlijk ook voor het module, maar meer voor het land. Soort van vakantie. Maar ik voel me hier net een kind. Er word ons steeds verteld wat we wel en niet mogen en we moesten een paar dagen voor 11 uur in de avond binnen zijn
.