[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:35

Snoekiej: lekker zeg zo uitslapen, daar hoop ik komend weekend ook aan toe te komen :)
WL: goed bezig!! ;)

Kreeg net een mailtje van Canter ivm mijn kaduke horloge. Krijg een nieuwe opgestuurd, zou morgen al in huis moeten zijn! Topservice weer!! :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:08

Goed bezig Lotte!

Noor: Wat fijn dat je horloge morgen komt. Idd een goede service :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:13

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:34

tientjeh schreef:
Kreeg net een mailtje dat ik kan deelnemen aan de clinic van Tim Lips op 1 augustus. Ben erg benieuwd hoe dat is!

hey gaaf !!!!! misschien zitten we samen in de les ??

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:57

Lotte: Volgens mij had jij wel een goeie dag *D :D
Caro: Leuk als zoiets dan opeens wel lukt :) Woll is er ook niet zo happig op haha.
Tientje: Wat leuk zeg!!
Benthe: Wel zonde van je bekeuring :(:) Maar netjes dat je het vak alsnog gehaald hebt!! :D

Vanochtend nog in Rotterdam, maar vanmiddag al weer gezellig in Enschede. Opdracht voor mijn vak ingeleverd. Niet helemaal volgens de regels, dus hoop niet dat ze moeilijk gaan doen :o Mijn commissie had nog een workshop en een rondleiding bij een leuk bedrijf in Enschede georganiseerd. Moesten alles gaan visualiseren door met behulp van gekke poppetjes dingen te tekenen. Bleef bij mij wel bij een poppetje met 5 streepjes en een hoofd op een stokje :+ maar het was wel erg leuk :)
Verder weer genoeg rijjasje overal vandaan getoverd, duurt alleen altijd nog wel even voordat ze er zijn.. Maar denk dat er wel weer wat moois tussen zit :D Zo nog even snel wat troepjes opruimen en dan lekker niks :z

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:38

Vorstin was in het begin vandaag een beetje stijf :(:) Gelukkig vond ik haar aan het eind weer fijn gaan, vooral in de galop! Morgen heeft ze een dagje vrij!

Benthe, lekker dat je dat vak nog gehaald hebt :D
Druk dagje Vief!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:47

Misschien handig voor de liefhebbers van een K&K Dynamic
Tijdens mijn zoektocht naar een (2e hands) K&K Dynamic rs bit, kwam ik deze (nep)variant tegen. Omgerekend 66 euro. Scheelt ruim 30 euries, alhoewel er nog wel verzendkosten bij komen.
http://www.aivly.com/shop/238/10/293/index.htm (stukje naar beneden scrollen en 2e en 3e rijtje.)
Misschien zijn er nog meer liefhebbers en kunnen we meerdere bestellingen in 1 doen.

Benieuwd wat voor jasjes je nu op de kop hebt weten te tikken Vief!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:19

Die foto's van Lucinda haar les zien er wel erg goed uit!
Caroline, Erik bouwde (helaas) niet. Tammo Mellema bouwde nu, heb er vroeger ook les van gehad en vind hem dus 3x niets :o .
Als ik een training heb onder schooltijd, mag ik gewoon vrijnemen. Daarvoor is mijn status. Wedstrijden idemdito :)
Gelukkig dacht je er nog op tijd aan Benthe! Fijn dat Jipje zo goed aanpakte!
Fanatiek Lotte +:)+ !
Ben ook erg benieuwd Vief!

Zo, ik heb het wel weer gehad voor vandaag. Eigenlijk moet ik nog vanalles maken voor school, maar dat wacht al zolang, kan nog wel een dagje wachten.
Hadden vanmiddag talenmiddag, school had goed haar best gedaan met de workshops, drinken en overheerlijke hapjes! Als ik al dat lekkers dan zie vind ik het onwijs jammer dat ik maar zo beperkt eten lust, moet maar eens iets aan gebeuren :o .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:01

@Shanoek: Fijn dat Vorstin later wel weer lekker ging!
@Simmie: Ik heb een maandje geleden ook zo'n K&K gekocht, maar wel 2e hands via marktplaats, zelfs nog bijna in nieuwstaat en scheelde me meer als de helft ;) Ik vind het trouwens een fijn bitje!
@Vief: Hopelijk willen ze je project alsnog na kijken! En ik ben erg benieuwd naar de jasjes collectie die je nu weer binnen krijgt!
@Noor: Canter heeft inderdaad een super service! Hopelijk blijft dit horloge het wel doen!
@WL: Ben je de rest van de dag ook nog zo goed bezig geweest??? Hopelijk ben je weer goed opgeschoten met je differentiatie!

Ik kreeg vanmiddag het telefoontje van het ziekenhuis dat ik volgende week dinsdag weer wordt geopereerd.... vanmiddag dus maar gelijk wat wedstrijden weer afgemeld, want dat zie ik nog niet goedkomen. Kan er nu al flink tegenop zien, maar ja, het moet dus heb weinig keus....
Nu net terug van het werk en ben eigenlijk ook wel flink gaar voor vandaag, ga dus maar gauw onder mijn dekbedje liggen :Z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:02

Ik heb ook het geluk dat ik nog student ben. Heb op woensdag en donderdag verplichte werkcolleges en op dinsdag hoorcolleges die ik (te) vaak skip. Ideaal zo student zijn :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:18

Goede avond!!
Noor super service!! :D
Tientje gaaf dat je een clinic gaat rijden!
Vief druk dagje gehad!
Benthe jeetje das snel zeg!
WL hoe doet je ma dat waterdicht maken?

Nou jackson is even gemassert, en we zijn tot een conclusie zadels liggen wel, allen de kussens achter zijn te smal -O- dus dat moeten dus 2 andere worden :( baal flink.. dag vakantie geld...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 07:46

Goede morgen :O

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 07:59

Mogguh!

Zumba was gisteravond een groot succes! Zit nu alweer op mijn werk. Tot vier uur, dan met piepende banden naar mijn hele vieze paard om hem te wassen en te vlechten, thuis omkleden en eten en dan gaan we vanavond weer een poging wagen. Gister halverwege trens gewisseld voor S&T, want het ging weer even niet, wat een gedouw in mijn hand zeg.. Liep ie weer zo weg op S&T! Dus ik neem beide hoofdstellen mee vanavond en dan zie ik het wel!
In dat kader ben ik denk ik wel geinteresseerd in zo'n bit Simmie, maar ik zag er zo snel nog geen enkelgebroken tussen staan? Ga er nog even een studie van maken ;). Wil je al snel bestellen?
Shanoek gelukkig liep Vorstin aan het eind weer goed!
Corien ik heb vorige week mijn kussens helemaal opnieuw laten vullen, was €100,-- moet zeggen dat dit mij alles meeviel!
PB Niets mooiers dan het leven van een student (hoewel: nu heb ik ook echt weekend, terwijl 'vroeger' altijd nog wel wat leeswerk lag te wachten..)
Benthe spannend van je operatie! Dat is al snel zeg!

Ga weer aan de slag!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:01

Noor wie heb je laten komen?
Pb en snoek wie hebben julie voor je zadels? hebben die ook Euroriding Titan II en Luxor?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:03

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:05

Hopelijk kun je voor je huidige zadels nog een leuk bedragje terug krijgen dan Corien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:08

Noorwijdenes schreef:
In dat kader ben ik denk ik wel geinteresseerd in zo'n bit Simmie, maar ik zag er zo snel nog geen enkelgebroken tussen staan? Ga er nog even een studie van maken ;). Wil je al snel bestellen?

Nah, snel, ik heb nu een echte K&K Dynamic te leen en die moet begin juni terug. Dus eigenlijk wil ik volgende week ofzo de bestelling wel doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:26

Simmie, Ik hoorde het vanochtend ook op de radio en moest meteen aan Kim denken!
Corien, Misschien is Godfried ook iets voor jou? Bij mij is mijn springzadel ook te smal achter, hoop over een maand of 2/3 Godfried te laten komen voor een ander zadel.
PB, Student zijn mis ik inderdaad ook! Fulltime werken is niet helemaal weggelegd voor mij :)
Noor, Leuk dat Zumba zo'n succes was en veel succes vanavond met je wedstrijd!
JN, Dat is snel. Balen van de wedstrijden, maar hopelijk wordt het nu echt opgelost!

Ik ben zaterdag op de Vlietlanden hindernisjury! Ze waren helemaal blij met de inschrijving. Ik ben er dus het hele weekend. Nu hopen op mooi weer!

Gisteren was mijn paard echt te druk. Sinds hij in het land staat heeft hij een boel meer looplust gekregen. Probeer hem nu 5 á 6 keer in de week te rijden. Ik ben benieuwd hoe hij straks Ermelo volhoudt!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:31

Mogge!! :)

@Benthe: Kan me voorstellen dat je tegen de operatie op ziet :\ ...
@Simmie: Dat scheelt wel even in prijs :) ...
@Corien: Oh dat is wel balen dan zeg.. Bedoelen ze dat de kamer te smal is of de kussens te smal???
@Vief: Ook een lekker dagje gehad dus ;) , ik ben erg benieuwd naar je jasjes!!

Brr... situatie in Bangkok wordt steeds grimmiger.. vraag me af of ze daar echt zullen blijven of dat ze misschien toch terug komen vliegen...

Gister nog heerlijk met Wolin even gehobbelt, op de heenweg toch echt even duidelijk gemaakt dat we wél gingen rijden >;) .. ze was wat nerveus her en der, reden dan ook een route die we al een hele poos niet meer hadden gereden... bij een boot op de kant voelde ik haar hart helemaal kloppen :(:) , niks voor haar.. dus even afgestapt en ben een stukje te voet gegaan :) ... Toen weer erop en was er niks meer aan de hand en nog zalig in het zonnetje verder gereden 8-) ..

Alweer vroeg op, want zometeen weer autorijles, ben benieuwd hoe het gaat ;) ..
Student zijn is inderdaad heerlijk :P , ga straks de schoolweken wel missen denk ik, elke 5 weken een relax-week := ..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:37

Goeiemorgen!
@Corien: Wel erg balen van je zadels zeg! Hopelijk kun je tot een goeie oplossing komen!
@Noor: Fijn dat het gisteravond leuk was en veel succes en plezier vanavond op wedstrijd!
@Mo: Jij gaat al best wel snel naar Ermelo toch?? Ik kan ook niet wachten, heb er wel erg veel zin in in ieder geval! Maar komt vast helemaal goed met jou en je paard!

Ik hoorde ook het nieuws vanuit Bangkok en moest ook gelijk aan Kim denken... Hopelijk heeft ze er niet al te veel hinder van.
Vandaag weer een dagje op stage, wil nu toch echt eens even flink gaan opschieten, want volgende week zal ik ook wel bar weinig kunnen :\
Vanavond nog dressuurles thuis om Jipje en mij weer even echt aan het werk te zetten en dan morgenavond dressuurwedstrijd. Dus we zullen zien wat het gaat worden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:39

Tientjeh en ik gaan Maandag over twee weken al naar Ermelo, best snel dus!

WL, Succes met je rijles.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:49

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:54

*\o/* *\o/*
Gelukkig maar!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:01

Ohw das wel echt goed nieuws :D!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:44

:wave: de red shirts (de leiders) hebben zich overgegeven en gaan terug naar het noorden van Thailand (waar ze vandaan komen). We zitten nu even opgesloten in ons appartement omdat de rood hemden met bussen worden thuis gebracht en over de snelweg komen die hier vlak achterlangs. Dus voor onze veiligheid moeten we hier blijven.
Dat de leiders van de roden weg gaan wil nog niet zeggen dat het over is. Daar zijn ze nog niet van overtuigd..

Vanmorgen hadden we net een gesprek met school gehad over de situatie. Ze zitten er over te denken ons naar Bali te sturen. Daar staat ook zo'n school en daar zouden we dus het zelfde kunnen doen, dat zou geregeld worden. verblijf, ticket en visum. Alles zou geregeld worden (en niet voor onze kosten maar voor de school in Ned).
Want we konden kiezen:
1. je voelt je niet veilig, en je kan terug naar Nederland maar je hebt je module niet gehaald.
2. je wacht tot het uit de hand loopt en dan word je naar huis gestuurd/of bali en dan haal je je module wel.

Naja optie 1 is niet een optie?
Maargoed, mocht het hier nog wel uit de hand lopen worden we meteen naar Bali gestuurd en misschien nu ook nog wel. over 48 uur horen we er meer over.
Nou stuur mij maar naar Bali. Dan kunnen we tenminste weer wat doen. Hier zitten we een beetje opgesloten. We kunnen nergens heen. Dan maar naar Bali en weer nieuwe dingen zoeken en ontdekken. EN daar zitten we in ieder geval veilig!
Dus nog even afwachten.

We lagen net in het zwembad en we werden gebeld dat we naar huis moesten. De school ging ook dicht. Doordat de roden naar Chang Mai (noorden van Thailand) worden gebracht met bussen en over de snel weg gaan hier een paar minuten vandaan. Vandaar dat ik nu met dit mooie weer een beetje binnen zit te verpieteren..

Verder gaat het hier goed! :D

Word nu wel een beetje moe van de situatie hier ;). Ik wil het land zien. Daarom ben ik hier. Natuurlijk ook voor het module, maar meer voor het land. Soort van vakantie. Maar ik voel me hier net een kind. Er word ons steeds verteld wat we wel en niet mogen en we moesten een paar dagen voor 11 uur in de avond binnen zijn :+.