Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Zooo... school weer overleefd!
Ik had in Ingridjes geval om meerdere redenen het paard al niet eens gekocht. Ten eerste had het al hardnekkige mok. Zoals Scum al zei is dat niet iets wat je zo 'ff' verhelpt. Daarnaast zou ik, als ik vanaf een tinker kom, niet zomaar een paard van 1.85 kopen die zo onervaren is.
Nu blijkt hij ook nog eens; te steigeren bij het opstappen, voortdurend te bokken onder het rijden en van de week ging ie aan de kletter. Mijn vader en moeder hadden dat nooit toegestaan en um dan teruggebracht. Je moet je toch ook met een paard kunnen redden, zonder telkens hulp van anderen en zonder al die rare fratsen die die uitvreet.
Koop dan liever een wat ouder, kleiner en meer ervaren paard. Daar heb je vaak 100x meer plezier van. Ook van dat geld wat jij al budget aangaf zijn meer dan genoeg leuke andere paarden te koop.
Succes met je keuze!
Dela schreef:Maar denk ook aan de DA kosten en straks is het iets aan zijn rug, wat blijvend is...
Moeilijk hoor Ingrid..