Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Anthea: ik zat me laatst af te vragen of je Yentil nog wel startte? Of start je alleen kameel nog?
Maar nu heeft mijn moeder een nieuwe collega en die is ook op zoek naar een E pony voor haar dochter dus misschien dat ik dat maar es moet doen

rowo schreef:Altijd moeilijk je pony verkopen, maar als ie er alleen maar een beetje staat is ook zo sneu. Vooral als een andere amazone of ruiter er nog erg veel plzier van kan hebben.
En als ze op stal staat en ik sta naast haar dan legt ze haar hoofd ook heel vaak tegen mij aan, heel schattig. 
Nu staat ie dan ff bij mijn oom en tante, maar oud wordt ie bij mij
)

) was het dus echt een zooi geworden. Ook nog even gereden toen was ie wel heel braaf. Vind het een beetje verdacht worden, hij is wel erg lief met rijden de laaste tijd 

2 paarden gelongeerd, de hengst gereden en ingevlochten in 10 minuten(De mede-eigenaresse kwam plotseling kijken..), 7 stallen gedaan, de weide van 50/50 aangeharkt omdat ze die weer gemaaid hadden,alle hoofdstellen en zadels eens grondig gepoetst. Erg druk dus. Annemiek had vandaag concours met de Jazz in Almelo; 2x 1e met 228 en 236
!
15 juli of augustus? 

Daar kwijl ik nog bij weg