[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:28

Nou, ik wel hoor. Effe lekker door de duinen rijden en daarna met een lekkere rengalop uitwaaien op het strand. Daar rijdt ik graag een uur met de trailer voor, alleen komt het er vaak gewoon niet van.
Hier is het bos ook erg nat, maar ik rijd al 18 jaar in dat bos, dus ken alle illegale routes op mijn duimpje.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:57

Vief Gefeliciteerd! Netjes hoor.
Vieva: balen zeg dat Luuk niet goed is. Zorg maar goed voor hem een hopen dat het niets ernstigs is en dat ie snel weer lekker aan het werk kan.
Ik heb vanmiddag ook echt een heerlijke bosrit gemaakt. Dit weer mag het van mij het hele jaar zijn.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:59

Lekker zeg! Hier is het helemaal geen mooi weer, vanmorgen was het mistig en nu is het steeds bewolkt. Maarrrr, het is wel droog! Haha!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:59

Hier heeft de hele middag lekker het zonnetje geschenen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:24

Hopelijk valt het allemaal mee met Luuk Vieva Ja

Simmie: het was lekker weer om even uit te waaien Ja

Ik kan in 15-20 minuten onder de man naar het strand(en dan tel ik het stuk park en duin al mee Knipoog ), ik doe het alleen bijna nooit Clown Otje vindt het niet echt boeiend en van mij hoeft het dan eigenlijk ook niet zo

GvdT: Spaarnwoude wil je nu idd geen rondje rijden Clown

Otje sprong superfijn vandaag. Eerste rondje (M HC) kreeg ik een hele stomme fout op 1. Ik was in mijn hoofd zo bezig met blijven galloperen dat ik even niet doorhad dat ik moest sluiten om een pas erbij te gaan rijden Clown Kwam dus mega-groot en dat gekke beest sprong nog weg ook Clown
Op 2 daardoor ook wat rommelig. Vanaf 3 ging het eigenlijk allemaal wel lekker, de lijntjes die er gebouwd stonden gingen iig wel goed, maar het bleef allemaal wat te rommelig voor mijn gevoel.
Nog tweede parcours opgegeven, toch ook nog maar een rondje M. Ik twijfelde en dan ga ik liever met een fijn gereden M rondje naar huis dan dat het in het Z misschien niet wil omdat ik ga zitten miepen Clown Achteraf stond het Z ook niet zo hoog, maar dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren
Hij liep iig superfijn tweede parcours! Simpel foutloos, overal mooi bij en echt superfijn te rijden en ook simpel door de wendingen. Kwam echt met een fijn gevoel van mijn paard af!

Ben nog even blijven kijken naar het L, was wel gezellig. Even bijgepraat met biertabje en ik kan jullie ook allemaal vertellen dat Reeskees in blakende gezondheid verkeert *LOL*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:38

ja was wel even leuk! Lachen kan je tenminste Nederlands praten Tong uitsteken
goed dat je het 2e rondje M ging(heb je ook een beetje naar mij geluisterd Knipoog )! nu ben je met een goed gevoel naar huis gegaan! 2e rondje zag er goed uit!
was vandaag wel weer doe-die-gekke-animo-na dag Bloos!
gestoord beest Haha! dat paard moet je echt met de dag bekijken, gister liep ze braaf zonder bitje rond. en vandaag was het weer speel-drama dag Haha!
ik dacht dat drachtige merries juist rustiger werden, maar deze wordt alleen maar erger Bloos Knipoog balkje hier balkje daar... Bloos

ben blij als de schimmel weer mee mag Haha! (helaas heb ik die vakantie gegeven...maar liefst pak ik die het volgende weekend weer Tong uitsteken maja beloofd is beloofd...ze heeft vakantie Bloos )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:10

Ik ben er ook weer van de wedstrijd! En ben echt super tevreden.
Uvanta was vandaag voor het allereerst mee. Ze is al 6 maar helemaal onervaren en kent nog niks. Ik had een balkje, maar ze sprong super braaf overal door. T kan nog beter; ze vind het moeilijk om door te galopperen en slingerd nog wat. Ook passau sprong in de L super! zag bij 4 helaas de afstand niet helemaal en reed ietsje terug; BALK! Eigen schuld. Verder sprong ze super. We hadden zelfs een koper voor haar Haha! Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen!
Heb Buena_Vista ook nog zien springen, maar ze zal zelf wel vertellen hoe dat ging!

Iedereen die wedstrijd heeft gehad; gefelicteerd met de resultaten!!!

@ vief: super debuut!! 200 punten in de M2 is niet niks hoor!!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:19

Doei!

Vief: goeie punten joh Lachen. Leuk man!

Ik ben net weer terug uit Sneek, wedstrijd.
Losrijden was een ramp Clown. Hij was helemaal gestresst. Ik begon te kloten. Naja dat wou dus niet echt. Maar springen deed hij wel braaf.

Toen het eerste parcours, meteen weer willen omdraaien enzo. Maar ik kreeg hem later toch de kant op die ik wou. Op hindernis 1 een stop. Kwam niet eens echt hij de hindernis toen stond die al weer omgedraaid. Verder op 4 een stop. Was een lastig lijntje. van 2 naar 3 stond een recht lijntje op 4 gallopsprongen, en dan was hindernis 4 weer op 4 gallopsprongen en die moest je als een gebroken lijntje rijden richting de uitgang. Naja ik had toen geen controle over hem dus een stop. En op 9 ook. Dus uitgebeld.

Toen was ik buiten aan het uitstappen (lag een lekker grote plas op het parkeer terrein, dus even doorgegaan, deed ie dan wel weer braaf.

Toen het 2e parcours. Ik zou de losrijbak uit naar de wedstrijdbak maar daar was meneer het niet mee eens. Mn vader had hem beet en Loempia stond stijl overeind. Na een paar pogingen ging die dan toch mee. En toen ik de baan in kwam meteen naar achteren gereden. Dat deed ie wel gewoon zonder te staken. En hij sprong het hele parcours veel beter als de 1e. Ik had 1 balkje op 5 geloof ik. Ook dit rondje was nog niet helemaal gecontroleerd maar hij sprong iig gewoon en zonder staken Lachen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:26

Jammer van je eerste parcour Kim, maar je 2e rondje was iig al een stuk beter! Je kan niet meteen alles willen he, volgende keer beter Ja

Ik vond net op de site van de band allemaal foto's van mijn vaders feest, toen die 50 wordt. Echt zulke leuke foto's Zal er zo eens wat plaatsen

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:29

Ik zag heel wat wedstrijdresultaten voorbij komen!!!!

Vieva: hopelijk is het geen peesblessure...

Vief: Super van je clubkampioenschappen!!

Zo ik ben ook om half 5 eens uit mijn nest gekomen.. Trance energy was gewoon te gek! Ik moet zeggen dat ik zo'n nachtje doorhalen ook steeds beter vol houdt. Om half 7 stond ik nog steeds te dansen en toen kon ik nog wel door tot 7. Maar toen ben ik toch maar naar huis gegaan. Ik ben nog steeds aan het genieten (lees: zit nog altijd te dansen op mn bureaustoel) Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:32

Een beeld van het aantal Abrahams die die kreeg. Ze staan er lang niet allemaal op.
Afbeelding

Zonder dat mijn pa het wist waren er brieven rond gestuurd of mensen verkleed wouden komen als Abraham. Hier zie je er 2 in het midden. In totaal waren 25 mensen verkleed als abraham!
Afbeelding

Zelfs sinterklaas was aanwezig
Afbeelding

Mijn pa op de stoel... Hier een beeld van het aantal mensen. In totaal waren er 300 Bloos!
Afbeelding

Feest Ja
Afbeelding

Een aantal vriendinnen van me waren er ook. Ik sta rechts
Afbeelding

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:33

Leuke foto;s *LOL*

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:37

Ziet er uit als een geslaagd feestje!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:38

Leuke foto's!

rowo: netjes van je parcoursen OK dan!

Balen van je 1e rondje maar 2e rondje toch super!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 19:41

Netjes hoor allemaal Lachen
Kim, wel balen van je 1e parcours! maar het gaat steeds beter he? Lachen

Zooo, dat ziet er goed uit dat feest Haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:42

Rowo: Flink feest Haha!

Vieva: Wat poedersuiker van Luuk! Hopelijk valt het mee Lachen

Kim: Fijn van je tweede rondje. Hopelijk gaat hij snel wat braver worden!

Vief: feest was leuk gister, he Haha!

Mijn clubkampioenschappen: Met Violin een redelijke proef gereden, maar het viel best tegen om weer een profje te rijden. resultaat: 200 (-2, ik reed een keer fout Tong uitsteken)
Met Sunny ging ik L2 rijden en het ging nog best aardig! Ze had alleen wel veel spanning, omdat ze in die bak heel kijkerig is. ik had 183 punten.
Met springen had ik met beide een balkje, beetje jammer. Ik ben de laatste tijd echt het meisje met de balk...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:42

iedereen gefelciciteerd met de winstpunten !

voor de andere, volgende keer beter!!

zou vandaag rijden, maar ben zo verkouden en was vet slap in he lichaam, toen ik kwam stond die buiten heb hem lekker gepoetst en ga morgen weer rijden

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:37

Ja was gezellig gisteren *LOL*

Kim: Fijn dat het tweede rondje al zoveel beter ging. Goed dat je gewoon doorgezet hebt. Denk dat ie gewoon nog steeds probeert te kijken hoe ver hij kan gaan. Maar de aanhouder wint Vork

Ik ga even eten Doei!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:44

Ik heb vandaag ook weer mijn crosstraining gedaan! Sunny begint echt weer het cross-gevoel te krijgen. Ze was echt heel druk en oplettend. Alle sprongen gingen heel fijn en het galopperen gaat ook goed Lachen Was helemaal blij!
Toen ik weer bij de manege kwam, zag ik je trailer nog staan, Vief! We hadden nog even aangeklopt op de deur van de manege, maar niemand deed open. No Cheer

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:50

Fijn Renske Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:54

@ renske: Mooi Renske Haha! waar heb je getraind?

@ floor: was trance energy mooi ja??? Ga je trouwens nog naar DefQon?
Laatst bijgewerkt door rowo op 04-03-07 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:57

Fijn renske dat Sunny lekker getraind heeft. Daar heb je vast nog een lekker gevoel van!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:04

Ja echt heel leuk Haha!

Rowo: ik heb in bathmen getraind, Niet echt spectaculair, maar voor mij mooi dichtbij om eens wat vaker heen te gaan. Ook nog de dubbele afsprong gesprongen, waar ik afgelopen jaar tijdens de cross een weigering had. Nu deed ze het zonder te twijfelen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:10

Renske: Wij waren in de kleine bak aan het rijden, omdat ze in de grote bak de touwtrekkers bezig waren geweest en er dus helemaal van die sporen waren. Verder stond de muziek ook best wel hard Knipoog Maar fijn dat het zo goed ging Haha!

Ik ben met Lipso ook nog even het bos in geweest. Vond ie wel leuk Ja Waterbak vond hij nog steeds vreselijk eng. Heeft alleen met het puntje van zijn hoef en met zijn neus erin gezeten. Maar volgende week zondag gaan we naar een oefenterrein (Bussloo) en dan moet ie er echt aan geloven Knipoog Heb hem later wel door wat grote plassen gekregen, maar het is eigenlijk best zielig. Voordat hij zijn voet neerzet trilt zijn been helemaal en hij wil hem geloof ik ook echt op het water zetten ofzo. Beetje apart Clown
Opsprongetje nog wel even gedaan en dat vond hij wel leuk, keek echt heel goed van hoe en wat, maar wel gewoon in een keer erop. Eraf ging helemaal super, zakte heel mooi en sprong helemaal niet naar voren. Was ook maar een klein afsprongetje maar toch Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:11

Leuk Vief, dat het zo goed ging. Het water komt wel Lachen. Loempia durfde niet eens door een plasje en nu stampt ie er doorheen of het niks is Haha!.