Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), ik doe het alleen bijna nooit
Otje vindt het niet echt boeiend en van mij hoeft het dan eigenlijk ook niet zo 

Kwam dus mega-groot en dat gekke beest sprong nog weg ook
Achteraf stond het Z ook niet zo hoog, maar dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren
kan je tenminste Nederlands praten 
)! nu ben je met een goed gevoel naar huis gegaan! 2e rondje zag er goed uit!
dat paard moet je echt met de dag bekijken, gister liep ze braaf zonder bitje rond. en vandaag was het weer speel-drama dag 
balkje hier balkje daar... 
(helaas heb ik die vakantie gegeven...maar liefst pak ik die het volgende weekend weer
maja beloofd is beloofd...ze heeft vakantie
) 
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen!
. Leuk man!
. Hij was helemaal gestresst. Ik begon te kloten. Naja dat wou dus niet echt. Maar springen deed hij wel braaf.
. 

)

Was helemaal blij!

waar heb je getraind?
Maar fijn dat het zo goed ging 
Waterbak vond hij nog steeds vreselijk eng. Heeft alleen met het puntje van zijn hoef en met zijn neus erin gezeten. Maar volgende week zondag gaan we naar een oefenterrein (Bussloo) en dan moet ie er echt aan geloven
Heb hem later wel door wat grote plassen gekregen, maar het is eigenlijk best zielig. Voordat hij zijn voet neerzet trilt zijn been helemaal en hij wil hem geloof ik ook echt op het water zetten ofzo. Beetje apart 
. Loempia durfde niet eens door een plasje en nu stampt ie er doorheen of het niks is
.