Hopelijk valt het allemaal mee met Luuk Vieva
Simmie: het was lekker weer om even uit te waaien
Ik kan in 15-20 minuten onder de man naar het strand(en dan tel ik het stuk park en duin al mee
), ik doe het alleen bijna nooit
Otje vindt het niet echt boeiend en van mij hoeft het dan eigenlijk ook niet zo 
GvdT: Spaarnwoude wil je nu idd geen rondje rijden 
Otje sprong superfijn vandaag. Eerste rondje (M HC) kreeg ik een hele stomme fout op 1. Ik was in mijn hoofd zo bezig met blijven galloperen dat ik even niet doorhad dat ik moest sluiten om een pas erbij te gaan rijden
Kwam dus mega-groot en dat gekke beest sprong nog weg ook
Op 2 daardoor ook wat rommelig. Vanaf 3 ging het eigenlijk allemaal wel lekker, de lijntjes die er gebouwd stonden gingen iig wel goed, maar het bleef allemaal wat te rommelig voor mijn gevoel.
Nog tweede parcours opgegeven, toch ook nog maar een rondje M. Ik twijfelde en dan ga ik liever met een fijn gereden M rondje naar huis dan dat het in het Z misschien niet wil omdat ik ga zitten miepen
Achteraf stond het Z ook niet zo hoog, maar dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren
Hij liep iig superfijn tweede parcours! Simpel foutloos, overal mooi bij en echt superfijn te rijden en ook simpel door de wendingen. Kwam echt met een fijn gevoel van mijn paard af!
Ben nog even blijven kijken naar het L, was wel gezellig. Even bijgepraat met biertabje en ik kan jullie ook allemaal vertellen dat Reeskees in blakende gezondheid verkeert