[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

psst

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:54

Goedemorgen Lachen

Nickeltje en Floor gefeliciteerd met jullie geslaagde examen!

Canter, balen dat Junior niet wil crossen Ach gut

Bij mij op stal staat er ook een met een losse hoefwand of nou had een losse hoefwand.. heel de wand is er af en z'n hoef ziet er echt heeel raar uit. Hij staat nu op speciaal beslag met een zooltje etc.
Gaat volgens mij echt heel lang duren voordat die hoef er weer als een normale hoef uit gaat zien.

Nickeltje jammer dat die boxer niet met andere honden kan maar ik zou er denk ik ook voor kiezen om hem ergens anders te plaatsen, steeds vechten en de bijkomede dierenartskosten wordt je ook niet echt vrolijk van ..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 08:11

Dus het is op 5 augustus? Dat weekend hebben we geen wedstrijd. Ik zal BW eens heel lief aankijken. Maar als die meegaat wil hij zelf natuurlijk ook mee rijden.

Bij de weg; Madelene kan vast heel goed het verhaaltje aan mekaar kletsen Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:34

JJ: Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen! Wel balen van die hoefwand. Da's een lastig en langdurig probleem...

Nickeltje: Balen dat het niet klikt tussen de boxer en jullie andere honden.. 't Is dat ons pupje morgen komt...

Ben het eens met Scum: Madelene kan dat vast prima aan elkaar kletsen!
Gisteren heerlijk springles gehad. Veel gymnastiek oefeningen gedaan en Ollie deed het super!

Nog 1 nachtje slapen.......

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:42

Scum: Inderdaad op 5 augustus. Ik denk tegen een uur of 1/2 smiddags!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:45

SGWOllie schreef:
Nickeltje: Balen dat het niet klikt tussen de boxer en jullie andere honden.. 't Is dat ons pupje morgen komt...

Tja, pupje is natuurlijk wel veel gaver dan een oude maffe boxer... Al blijft deze ook wel een beetje pup tot aan haar dood denk ik zo...
Veel plezier met je pup!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:48

Ik heb vandaag weer een niet zo heel actief dagje... Ik denk dat ik zo maar eens naar de uni ga om alvast wat oude tentamens te kopieren. Vanmiddag ga ik op excursie naar een paardenmelkerij en naar stoeterij Broere!

Een of andere rotmug heeft zich vanacht helemaal uitgeleefd op mij Boos!. Ik zit echt helemaal onder de bulten... Grrrr

Ollie: meteen foto's maken als de pup er is!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:55

Nickeltje schreef:
Tja, pupje is natuurlijk wel veel gaver dan een oude maffe boxer... Al blijft deze ook wel een beetje pup tot aan haar dood denk ik zo...
Veel plezier met je pup!

Ik bedoelde eigenlijk dat als ik dit had geweten toen we nog op zoek waren dat ik waarschijnlijk onmiddelijk had aangeboden dat ze bij ons terecht kon. We wilden wel graag een pup maar dieren die hun plekje extra hard nodig hebben hebben nu eenmaal een streepje voor bij mij (ons eigenlijk) Knipoog

Floor: Als-ie er is? Ik denk dat ik zelfs foto's ga maken van het hele nestje bij elkaar!! Haha! Vind het wel een beetje sneu dat we hem nou bij zijn 8 broertjes en zusjes vandaan gaan sleuren, maja, het zal er toch eens van moeten komen.... Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:58

Ollie, ik bedoel mijn bericht echt niet verwijtend ofzo!!!
ik bedoel serieus dat een pupje gewoon super gaaf is om binnen je eigen gezin enzo groot te zien worden!!
Wel lief dat je zegt dat je anders deze maffe boxer een kans had willen geven!
Er zijn hoop ik meer mensen die zo denken en als haar poten genezen zijn gaan we daar naar op zoek...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:07

Nickeltje schreef:
Ollie, ik bedoel mijn bericht echt niet verwijtend ofzo!!!
ik bedoel serieus dat een pupje gewoon super gaaf is om binnen je eigen gezin enzo groot te zien worden!!
Wel lief dat je zegt dat je anders deze maffe boxer een kans had willen geven!
Er zijn hoop ik meer mensen die zo denken en als haar poten genezen zijn gaan we daar naar op zoek...

Weet ik toch Nickeltje! Ik voel me alleen soms een beetje schuldig omdat zo'n pup nog veel meer kansen heeft dan een oudere hond. Heb ergens het gevoel dat we beter een oudere kunnen adopteren. Onze vorige hond (Rottweiler) lag bij mensen binnen en werd geterroriseerd door een Jack Russel. Totdat ze de Jack Russel pakte, kaakklem, Jackie heeft het niet na kunnen vertellen. Hierna werd ze voor mensen ook wat onvoorspelbaar volgens de eigenaar (waar ze enorm bang van was dus ik weet niet wat hij er mee uitgehaald heeft!). Hond moest dood volgens de eigenaar. Frank heeft haar toen meegenomen en wij hebben er nog jaren een hele fijna hond aan gehad.
Toen we naar de pup gingen kijken hadden we ook bijna een "probleemhondje" meegenomen maar aangezien daar Am. Staff. in zat durfden we het niet aan om haar mee te nemen naar NL. Inderdaad is het heel erg leuk om een pup op te zien groeien en dat is ook echt wat we willen, maar het voelt soms wat egoistisch......

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:12

Ik geef je groot gelijk hoor. Maar ik snap je dubbele gevoel ook.
Wij hebben thuis ook alleen maar asiel honden (en deze boxer maar is eigenlijk ook opvang dus) maar als je dan puppy's ziet is dat toch ook wel een keer heel aantrekkelijk... Wij zijn daarmee op een middenweg gekomen en hebben 2 boxers. Eentje van mij uit een Belgisch asiel en deze probleem boxer dan... En die blijven toch eigenlijk wel eeuwig pup...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:16

Wollie; wat is er over 1 nachtje slapen?

Floor; ik haat muggen. Ik heb nu trouwens overal kleine bultjes die niet van een mug afkomen. Benen, armen, knie... Ik snap niet waar het vandaankomt. Er zit geen ongedierte op de slaapkamer; laat staan dat ze onder de dekens steken.
En elke dag krijg ik er een paar bij. Het jeukt als de hel.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:16

Scum schreef:
Ik heb nu trouwens overal kleine bultjes die niet van een mug afkomen. Benen, armen, knie... Ik snap niet waar het vandaankomt. Er zit geen ongedierte op de slaapkamer; laat staan dat ze onder de dekens steken.
En elke dag krijg ik er een paar bij. Het jeukt als de hel.

klinkt toch als vlooien.... Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:19

Meen je dat??? Hellup! Mijn zwager had het ook. Ik heb 1 bultje op mijn knie, eentje op mijn scheenbeen achter, en eentje op mijn onderarm.
Op mijn hoofd jeukt er niks; maarja, dat zouden dan luizen zijn. Of ben ik nou gek?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:20

Scum: Heb je huisdieren? Want net als MJ denkt ik dat dit vlooien zijn.... Nagelbijten / Gniffelen
Frank is er allergisch voor, ik merk het aan hem eerder als de katten vlooien hebben dan aan de katten zelf.... Ach gut

Nickeltje: Daarom hebben we straks een asiel-pup. Mensen hadden mama geadopteerd, laten dekken en met nest en al terug ingeleverd bij het asiel, brutaal hè!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:25

Nee, we hebben geen huisdieren. Alleen de paarden, maar die staan op stal.

Jakkes! Vlooien? Wat moet je daar tegen doen? En waar zou ik die hebben opgelopen? Ik ga ff Googelen. Boos!
Mie=not heppie!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:28

Scum schreef:
Nee, we hebben geen huisdieren. Alleen de paarden, maar die staan op stal.

Jakkes! Vlooien? Wat moet je daar tegen doen? En waar zou ik die hebben opgelopen? Ik ga ff Googelen. Boos!
Mie=not heppie!

ik denk eerder dat het mijt is wat in de matras zit...met de afgelopen warmte misschien wat actiever geworden???

wat betreft het aan mekaar blaten van de sgw demonstratie.....volgens mij kan ibonn dat veeeeeeeeeeeel beter... Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:30

Ben je bij honden/katten geweest dan? Anders lijkt het me niet logisch dat je vlooien in huis hebt hoor! Honden/katten vlooien overleven trouwens niet lang op mensen, dus als je je spullen goed wast ben je er zo vanaf......

nog 1 nachtje slapen tot pupje komt Scum....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:32

Nee, ik kom echt nooit in de buurt van honden en katten. Op Google vond ik dat vlooien ook niet op mensen kunnen blijven leven. Dus ik denk dat het niet vlooien zijn. Wat Madelene zegt zou wel kunnen.
Gatver, nu krijg ik overal jeuk alleen al door eraan te denken.

Ohja, die pup. Spannend!
Madelene; Ibonn kan inderdaad heel goed kletsen. We benoemen haar gewoon als presentator!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:37

* krabbel krabbel krabbel
Dank je Scum.... Nors opkijken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:39

Ach gut

Troost je. Ik zit me nu overal te krabben. Mijn collega's kijken al raar deze kant op Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:00

Vlooien zou je wel moeten zien denk ik. Het huis van mijn oma stond een poosje leeg na haar overlijden en toen gingen we het huis in. Die vlooien in dat huis (er had altijd een hond gewoond) zaten te "wachten" op levende wezens en toen wij door het huis liepen sprongen ze echt op je, gatver!!

* is nu ook hevig aan het krabbelen *

Die beesten kunnen dus wel een poosje overleven zonder dieren. Maar dan zitten ze je wel op te wachten...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:01

Jakkes! Vieze beesten! Vooral als je op Google een foto van dichtbij ziet Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:02

SGWOllie schreef:
Nickeltje: Daarom hebben we straks een asiel-pup. Mensen hadden mama geadopteerd, laten dekken en met nest en al terug ingeleverd bij het asiel, brutaal hè!

Brutaal????
Schandalig is dat gewoon....

Maar ja, mijn broer heeft een boerderij aan de bosrand en daar worden regelmatig jonge kittens gedumpt (oh, die worden hier vast wel opgevangen...).

En ik had vroeger 2 hangbuikzwijnen en op een dag heeft iemand nog twee hangbuikzwijnen in de buurt van ons huis gedropt. Die mensen gaan er dan maar vanuit dat ik dat dan maar oplos Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:03

Scum schreef:
Jakkes! Vieze beesten! Vooral als je op Google een foto van dichtbij ziet :(

oh oh, dat moet je ook nooit doen bij zulke beesten Nagelbijten / Gniffelen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:11

Ik zag het VP voor Neede op Startlijsten staan.

Scum veel succes met je enge beestjes en de gevolgen daarvan.