[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:11

Mistid, wat een droppies! <3 gefeliciteerd! dat worden slapenloze nachten ofniet?
lautje, haha ben je jeroen aan het verslaan met wordfeud? dat kan hij wel incasseren hoor, want hij teert nog steeds op de overwinningen van mij :P

Al die enge valverhalen ,.. en dat zo voor het seizoen! ik wens iedereen alvast een veilige cross zondag :D

_lautje_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:14

Margriet: heb hem idd binnen hoor :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:16

Oke, op wf is het met een hoofdletter L zag ik. Of het maakt geen verschil tussen hoofdletters en kleine letters. Ben nu wel weer even een beetje bezig. Tenminste..... als het lukt om mijzelf een flinke schop onder m'n achterste te geven.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:12

Bianca haar paard is weer apk gekeurd, toch fijn zo'n check voor het seizoen.
Sporten afvallen gezond eten.. Ik denk dat ik de enige ben hier die daar totaal niet mee bezig is. :o Bewegen doe ik meer als genoeg, maar ik eet gewoon wat ik lekker vind en de weegshaal heb ik lang niet meer van dichtbij bekeken. :) Alsof je ooit tevreden bent met het gewicht...
Barbies bruiloft, echt verschrikkelijk, en dan die haagse ondertiteling.. :r
Siobhan dat is even schrikken! Gaat het nu weer goed met hem?
Bonny gaaf zeg dat je een nieuwe camera hebt!
Een hevige wordfeud strijd hier. :D
Mirthe leuk, wat een schattige puppy's. <3
Karen super!

Rijden ging vanmorgen super. <3 Ze luisterde echt goed en deed haar best. Zo is de dressuur leuk!
Over een uur nog auto rijles, en daarna weer terug voor dressuurles.. Druk..

En verder ben ik de schuldige van een kapotte mobiel.. Mijn flesje drinken die altijd daar staat voordat ik weg ga, veroorzaakte een schrikreactie waardoor de mobiel van mijn zus viel. B-)
Mag de hele tijd al tegen een chagerijnige smoel aan kijken, alsof ik er wat aan kan doen dat zij niet op let.

En over die schuurplekken waar ik naar vroeg... De zadelmaker heeft nu 2 dingen gemaakt van neopreen die ik erom kan doen, hopen dat het werkt!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:22

Die puppies!!!! <3 Ik zie voor mijn werk veel en vaak pups en kittens, maar blijft leuk!

Enge valpartijen allemaal. Edge springt over greppels vaak niet met zijn voorbenen netjes onder zijn lijf gevouwen, maar die steekt ze dan recht vooruit als hij het spannend vind. :D Ziet er echt heel apart uit op foto's.
Met Edge heb ik gelukkig nog geen hele enge klappers gemaakt met crossen. Alleen in springparcoursen vliegen we nog wel eens ondersteboven, maar daarbij gelukkig nooit iets ernstigs opgelopen. Wel blij met goede peeskappen, die waren in een landing in een oxer compleet gescheurd, wat ben je dan blij dat je ze om had zeg!
Met Freggle heb ik dus die salto gemaakt, maar daar kan paard niets aan doen. Ik had die middag mijn hond in laten slapen en wilde even lekker uitwaaien. Rondje naar buiten en een galopje in de berm, wat we daar wekelijks deden. Helaas had ik niet gezien dat er een zwaar voertuig door de berm had gereden die een diep spoor had achter gelaten. Voordat ik doorhad dat de bodem daar niet goed was, zakt Freggle er tot zijn voorknieen in weg vanuit een aardig tempo, tja, daar was geen redden meer aan antuurlijk. Ik hield de teugel vast, langs een drukke weg wil je je paard niet loslaten natuurlijk. Maar ik kwam niet omhoog en Freggle ook niet, telkens wanneer hij opkrabbelde stond hij op mij en liet zich dan weer vallen en probeerde het opnieuw. Hij stond eerst 3x op mijn rechteronderbeen, daarna in mijn linkerlies, toen heb ik hem losgelaten, nog een stapje hoger leek mij niet echt een aanrader....Gelukkig zagen mensen het gebeuren, die vrouw rijdt haar auto naar de kant, die man springt eruit en vangt mijn voorbij rennende Freggle in 1x bij te teugel, wow! Ambulane was al gebeld, wat mij niet nodig leek. Ik kon niet meer lopen, maar ik dacht dat dit kwam doordat ik mijn schoen was verloren. :o? Ik moest van die vrouw gaan zitten, maar dat ging ook niet. toen mijn vriendin gebeld om Freggle op te komen halen, er weer op leek inene toch niet zo een heel strak plan. Toch afgevoerd en in het ziekenhuis bleek mijn knokkel van mijn enkel te zijn weggebrand op het asfalt, ik had 4 hoefafdrukken op mijn benen en in mijn lies, al mijn ribben gekneusd en de verbinding tussen mijn schouder en sleutelbeen was afgescheurd. Kortom, ik was er ff tussenuit. :+ Schouder is nooit meer goedgekomen en op 1 "hoefafdruk" is botweefsel beschadigd wat gevoelig blijft, verder doet alles het weer aardig.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:23

hahahah je zusje zal wel blij met je zijn, danielle :P

Update zielig paardje ;) :
Bloedneus was vanmorgen gedeeltelijk opgedroogd, maar zodra hij gaat snuffelen begint het weer. Hij maakt nog wel een soort hol geluid bij het ademen/snuffelen volgens mijn moeder. Toch sluit de arts een longbloeding voorlopig uit omdat tim gewoon zichzelf is en lekker eet. hij zal wel geluidjes maken omdat het gekneusd is ofzo. Als het blijft bloeden laten we voor het weekend de arts nog wel langs komen om te checken. Verder kan het alleen met rust overgaan!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:24

Ook sneu, een paard met zo een fanatieke bloedneus

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:31

_O- _O- met 4 lettertjes, 72 punten gescoord bij Jeroen.. :D _O- := :=

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:32

Go Texelse! *\o/*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:33

:oo Op een normaal bord??

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:34

Jakkes Mister T, dat is toch vervelend voor het beestje. Ook al weet je dat het verder geen kwaad kan, voor jezelf is het ook niet prettig natuurlijk.
FE: Aaaaaauwwwwww........ Meid wat een smakker, en wat een letsel... Pffff. Ik schrik trouwens wel dat jouw schouder niet meer goed gekomen is. Zoals het nu lijkt heb ik vorig jaar hetzelfde opgelopen bij een onelegante koprol achterover in stal over een strobaaltje heen. Ben benieuwd. Zit nog meer bende in die schouder en dinsdag hoor ik hoe of wat.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:44

Noemen ze het bij jouw ook het "piano-toetssyndroom" Texelse?
Doordat die verbinding stuk is,steekt het sleutelbeen bij mij boven mijn schouder uit, vandaar die benaming.
Datn konden ze opereren maar had behalve het uiterlijk niet veel toegevoegde waarde volgens de arts. Hij kwam heel plechtig vertellen dat ik met een bult bleef zitten, zeg ik: ach, daar gaat mijn modellencarriere. Die man wist niet hoe die moest reageren terwijl mijn vriend bijna in zijn broek piste van het lachen.( Wij trappen altijd veel lol in ziekenhuizen, dat maakt het een stuk dragelijker :D )
Achteraf hadden ze beter wel kunnen opereren, maar ja, daar heb ik nu niets meer aan. Het leek bij imj snel te herstellen, maar dat ging achteraf veels te snel door overbelasting. Tja, met een peuter in huis toendertijd, zat stilzitten en rusten er ook niet echt in natuurlijk. De eerste 3 weken konden we hem wel onderbrengen, maar daar blijf je niet eme aan de gang. De mobiliteit in die arm kwam snel terug, maar doordat ik dat vaak moest forceren, vergroeide mijn hele schouderblad. Door therapie ben ik nu weer redelijk recht, maar die arm is snel moe en de kracht is nooit terug gekomen. Kan er wel gewoon mee functioneren hoor, maar je moet er soms gewoon wat rekening mee houden. vooral met boven je macht werken. soms slaat die op slot en dan heb ik mijn andere arm nodig om hem weer naar beneden te krijgen, heel l*llig wanneer je net iets zwaars boven je hoofd tilt om ergens op te zetten. :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:46

Dat heeft mIjn hubby ook zo te lezen, ik ken het als een AC fractuur.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:58

FE en Lielle: beide benamingen ken ik niet, want eigenlijk kwam ik voor een ander kwaaltje in mijn schouder, maar er blijken 3 mankementen te zitten, en die losse verbinding zou er eentje van kunnen zijn. Opereren zal het sowieso wel worden, want kwaal 1 kan niet zonder opereren verholpen worden. Dus ik heb gewoon geluk, dat is 3 voor de prijs van 1 als het meezit. :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:22

Mo, 14 april Maarsbergen? Gezellig samen als hindernisjury oid?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:28

Zullen we het doen? De volgende dag heb ik een marathon, maar vooruit...
Pb jij Chartje (charlotte heeft mijn gegevens al).

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:30

Ja leuk! Ik roggel het!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:32

Gezellig :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:33

Net springles gehad met Maatje en die was echt heerlijk!! Springinstructeur zei al daar wil ik er wel 10 van hebben :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:34

Wat zei je.... Doe een bod en het begin van je collectie is er :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:43

Hahaha de eerste keer zei hij gelijk hier wil je zeker geen afstand van doen? Hij zegt welk eens gekscherend ik geef je 3x t bedrag waarvoor je hem hebt gekocht. (hij weet wat ik heb betaald) Maar hij weet ook wat ik ong wil hebben.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:47

Mooi compliment! Bari valt ook goed in de smaak, altijd leuk om te horen.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:10

mooi compliment, lautje!
Go texelse *\o/*

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:22

@Mister T: we zijn nog maar net begonnen, dus, zoals Joop Zoetemelk zei: "de tour is nog lang" :D

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:48

hahaha dat is waar. ik sta weer op verlies :P grrr!