gefeliciteerd! dat worden slapenloze nachten ofniet?lautje, haha ben je jeroen aan het verslaan met wordfeud? dat kan hij wel incasseren hoor, want hij teert nog steeds op de overwinningen van mij

Al die enge valverhalen ,.. en dat zo voor het seizoen! ik wens iedereen alvast een veilige cross zondag

Bewegen doe ik meer als genoeg, maar ik eet gewoon wat ik lekker vind en de weegshaal heb ik lang niet meer van dichtbij bekeken. 

Ik moest van die vrouw gaan zitten, maar dat ging ook niet. toen mijn vriendin gebeld om Freggle op te komen halen, er weer op leek inene toch niet zo een heel strak plan. Toch afgevoerd en in het ziekenhuis bleek mijn knokkel van mijn enkel te zijn weggebrand op het asfalt, ik had 4 hoefafdrukken op mijn benen en in mijn lies, al mijn ribben gekneusd en de verbinding tussen mijn schouder en sleutelbeen was afgescheurd. Kortom, ik was er ff tussenuit.
Schouder is nooit meer goedgekomen en op 1 "hoefafdruk" is botweefsel beschadigd wat gevoelig blijft, verder doet alles het weer aardig.
:
Op een normaal bord??