[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:22

Leuk. Hoe lang heb je er over gedaan om die 100 punten te scoren?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:49

Goedemorgen.
Noor: Die film is leuk! Misschien een leuk idee om weer een voorjaarstrainng te houden met een aantal bokkers? Het "warmlopen" in Moordrecht was afgelopen jaar goed bevallen :) .
Lielle: Toepasselijke surprise :D , 100 punten moet voor jou een makkie zijn, na die 360 (!) punten in een zet van laatst!
Sim: Dat artikel heeft ze ook al gelezen, sterker nog mijn pws wat nog veel uitgebreider op training en supercompensatie in gaat heeft ze ook gelezen, maar ze is nou eenmaal een beetje koppig. Op zich krijgt hij ook vaak zat een vrije dag, ik rijd nooit meer dan 3/4( bij uitzondering 5) dagen achter elkaar en dan heeft hij een vrije dag, ik merk dat zijn conditie daardoor eigenlijk heel goed is en hij blijft meteen "fris en fruitig" tussen de oren. Alleen wat langer vrij vind ze geen goed plan, hij krijgt het wel als de osteo geweest is zo'n 4 dagen (eens in de zoveel maanden). Zelf zou ik hem heel graag een keer twee weken of een maand 24/7 de wei op willen gooien in de zomer, maar dat zie ik voorlopig helaas niet gebeuren.

Ik had me verslapen voor mijn eerste college, dus maar even rustig wakker worden en op tijd naar de volgende, ben echt al bijna twee weken verkouden en kan echt eindeloos slapen :+ .

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:56

Volgende week woensdag kan ik in Lienden terecht voor de keuring van Linardo!
Nog een weekje in spanning dus, al ben ik er niet bang voor dat hij niet goed bevonden zou worden. Twee jaar terug was hij namelijk super op de foto's en hij was toen al helemaal volgroeid.

Nu weer braaf een stukje bijlezen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:01

:wave: goedemorgen

Lees nog steeds mee maar te druk om overal op te reageren. Daarnaast lekker ziek aan het worden :( .. Werd vannacht om 03.00 wakker en heb niet meer kunnen slapen. Zit echt als een zombie op kantoor.

Wij hebben geen binnenbak maar wel in de buurt. De buitenbak was steeds goed te rijden nog.
Afgelopen weekend werd het wel wat minder en ik ging net met S&T oefenen. Sofietje was helemaal hyper door de wind en de natte bak. Ze begon wel lekker te dansen :D.

Ik train op dit moment 4 x in de week aangezien ik door de weeks in Purmerend zit. Ze wordt ook nog 2 keer gelongeerd. Gaat prima :) al vind ik het niet ideaal.
We hebben nog 2 dressuurwedstrijden op de planning staan. Daarna blijf ik haar thuis nog gewoon doortrainen. Hopelijk kunnen we in mei weer van start op de wedstrijden :). Pff saai, heb straks gewoon niks om te trainen. De eerst volgende die beleerd kan worden is laat geboren, dus daar beginnen we eind zomer pas mee om wat te longeren etc. Wel leuk want het is ook niet zo'n hele grote. Past mooi naast Sofietje.
Ze lopen hier ook elke dag buiten. Het jonkie + fokmerrie dag en nacht in de zomer en nu alleen overdag. De anderen zomers hele dagen en op dit moment halve dagen omdat ze in koppels lopen en dus omgewisselt moeten worden.

Las dat Noor het ook lekker druk heeft!
Leuke surprise Lielle :D!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:02

Toch spannend Kris!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:10

Mijn oprechte excuses voor het binnenvallen! Ik begrijp dat jullie dat "vervelend" vinden!
Fijn dat ik nu wel van harte welkom ben :)

@Sann: Beterschap. ik hoop dat je pa er gauw bovenop komt! :(:)

_Noor schreef:
@ MisterT, welkom! Ik vraag me altijd af hoe jouw echte naam wordt uitgesproken?? :o

Bedankt!
Hahah dat is altijd grappig als in de ring in kom.. jury's hebben daar ook vaak moeite mee! :P
Maar het is "sjofaan" (lijkt een beetje op silvaan). Het is een schotse naam en daar spreken ze het uit als "Shifon".. ingewikkeld he ;)

Sultank schreef:
Goedemorgen!
MisterT, welkom, ik woon ook in Hoevelaken

Wat toevallig zeg! ik woon op de julianalaan. Waar heb jij je paard staan?
Toevallig ook lid van LR de laak?

Wie gaat al de kerstboom opzetten nu sinterklaas het land verlaat?
Ik ziet hier gezellig op de bank met mijn been omhoog :z en zie al heel wat mensen voorbij rijden met een boom op hun autodak!
Ik las ook dat er een wedstrijd ia a.s. zondag? Heel veel succes toegewenst aan iedereen die meedoet :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:15

Evie, goed idee!
MisterT, goh nou daar was ik nooit opgekomen hoor :+ Ik ga dit weekend verhuizen en dan staat de kerstboom voor volgende week zondag op het program (Mootje??? :D)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:16

Grappig om te lezen al die verhalen over binnen- en buitenbakken.

Ook leuk de discussie die Texelse start. Ik heb er een hekel aan om onverwachts mijn paard stil te zetten en twee dagen stil zetten doe ik eigenlijk al helemaal niet. Als ik Vies twee dagen stilzette dan was hij altijd stijf en kon ik weer opnieuw beginnen met soepel maken. Achteraf gezien, denk ik dat dat te maken heeft gehad met zijn rug, maar dat ga ik de volgende keer in Someren eens navragen. Vies reed ik altijd 6 dagen in de week gewoon los of wat huppeltjes en dan 1 en soms 2 dagen iets fanatieker.
In de winter staan ze trouwens minder buiten en als ik dan ook nog eens minder rijd, wordt Vies ook vervelend. Niet zozeer met rijden, maar wel op stal. Dan wil meneer ERUITTTT!!

Mister T heeft zich voorgesteld :wave: Ik vroeg me van de week al af waarom ik niet wist wie je was. :o

Mijn vriend kan geen knopen aanzetten, dat kan ik dan weer wel. Vriendje is wel handig met computers en draadjes die daarbij horen enzo. Ook wel handig. Paarden heeft hij het niet zo op en ik denk zelf dat hij er allergisch voor is. Als hij mee is heeft hij altijd jeuk aan zijn neus en blijft hij snotteren :P De eerste keer dat hij Vies te zien kreeg was trouwens ook niet zo leuk voor vriendje. Vies gaf meneer meteen een flinke kopstoot: Tand door de lip.. :=
Ik zocht trouwens helemaal niets. Had helemaal geen zin in vriendjesgedoe. Eigenlijk helemaal geen tijd voor! Haha.

Bij ons komt er geen boom. Daar zijn we met zijn allen lekker allergisch voor. Zelfs de hond doet daaraan mee. :D Wij hebben altijd het huis gewoon versierd met kerstballen op schalen, lichtjes overal en van die rare nepbomen die er 's avonds heel gezellig uitzien met ledlampjes erin.
Ik moet ook nog kerstfoto's met Viesje en de hond maken trouwens! Ik maak namelijk elk jaar mijn eigen kerstkaarten. Zo leuk! Ik heb er van vorig jaar ook nog een paar liggen, maar omdat ik niet weet wie welke heeft gekregen, maak ik gewoon weer nieuwe.

Ik heb me maar weer afgemeld voor college. Voel me nog steeds niet goed, misschien wel minder goed dan gisteren ook. Zo maar weer aan de thee met suiker en kijken of alles binnen wil blijven. Vanmiddag moet ik ook nog naar Viesje toe, want ik wilde me wel eigenlijk echt aan het opbouwschema houden...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:24

Vanavond is trouwens de vergadering voor de SGW kalender voor 2012! Duurt dan niet lang meer voor ie online komt (hopelijk).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:31

Ik ben echt benieuwd naar de kalender, hopelijk komt hij snel online!

Ik ga naar college, fijne dag allemaal :wave: .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:40

Goeiemorgen!
Ik ben gister weer verwend door Sinterklaas, vooral met bergen chocolade :+ Heb 3 letters gekregen en een zak chocoladekruidnoten. Gelukkig ook nog wat nuttigs, een bon voor 2 sportmassages en een zooitje nieuwe paardensokken :D Daar zaten inmiddels een hoop gaten in.
Vandaag niet echt een drukke dag, straks naar stal en daarna werken.

Vorstin rijd ik normaal altijd een dag of 4/5, en daarna geef ik haar een dagje vrij. Vaak longeer ik haar dan ff 10 minuutjes aan het halster, en loopt ze verder los. Longeren zou ik vaker moeten doen, maar doe ik eigenlijk heel weinig.

:(:) Heel erg veel sterkte met je vader San
Leuk avondje dus gehad gister Noor
Haha, gave surprise Lielle :D
Jij was al vroeg Sim! Heeft t peerdje weer nieuwe schoenen :)?
Jeetje Linardo zowat verkocht dus Kris!
Ook lekker ff uitslapen Evie
Beterschap Kim
Jij ook beterschap Annetje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:47

Snoekiej schreef:
Jij was al vroeg Sim! Heeft t peerdje weer nieuwe schoenen :)?

Nope, in de winter staat ze zonder ijzers.
Vlak voor Barchem zijn ze er af gehaald (heb Barchem zonder ijzers gereden, vond het zonde om voor 1 cross nog compleet nieuwe ijzers te nemen) en gaan er pas in maart weer onder.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:54

_Sim_ schreef:
Vanavond is trouwens de vergadering voor de SGW kalender voor 2012! Duurt dan niet lang meer voor ie online komt (hopelijk).

Morgenavond Sim ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:55

Moguh! Ik heb can gister 8tot net 11uur geslapen! Wel even vanmorgen om 8vriendje gesproken maar was al vertrokken voor we klaar waren. :o
Ben iig echt ziek...

MisterT: wanneer Ben je geopereerd? Ik Ben nu 3 maanden verder en rijd alweer wat(wel beetje illegaal ;) ). Heb je veel pijn?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:08

Lau ook al ziek :(:) Het gaat echt rond. Ik ben ook al een week licht grieperig, niets aan :n

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:12

_Noor schreef:
_Sim_ schreef:

Morgenavond Sim ;)

ik schrok al, staat bij mij voor morgenavond in de agenda, en de bedjes worden ook morgenavond op het knhs-centrum gespreid.
Maar gelukkig, het is idd morgen.

Als de kalender defnitief is staat ie altijd heel snel online, maar overmorgen vragen mag dus ook hoor :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:19

_Sim_ schreef:
Leuk. Hoe lang heb je er over gedaan om die 100 punten te scoren?

minuut of 5 :oo (met hulp van mijn broertje)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:21

Goedemiddag....
Het is hier chaos op de boot! De persoon onder de kapitein wil alles snel snel geregeld hebben voor vertrek, dus dat wordt een avondje doorwerken vandaag :O

Noor, leuk... Wij gaan dus de kerstboom opzetten!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:23

_lautje_ schreef:
Moguh! Ik heb can gister 8tot net 11uur geslapen! Wel even vanmorgen om 8vriendje gesproken maar was al vertrokken voor we klaar waren. :o

:? >;) <<) }:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:30

Jij blijft toch niet in Ermelo slapen Noor? Moet je daar trouwens alleen heen?

Dit weer is uitnodigend om lekker met een plaid op de bank te gaan liggen, bij deze maar. Jeroentje is wel steeds aan het plagen maar dat is een makkie (tot nu toe).

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:38

_lautje_ schreef:
Ben iig echt ziek...

MisterT: wanneer Ben je geopereerd? Ik Ben nu 3 maanden verder en rijd alweer wat(wel beetje illegaal ;) ). Heb je veel pijn?

Beterschap :(:) griepje ofzo? :brr:
Er schijnt namelijk iets te heersen met overgeven enzo.. erg naar!

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd! de pijn valt inmiddels erg mee! het is meer dat ik nu al gek word dat ik niks kan doen haha :')
haha rond 3maanden zal ik ook al illegaal gaan hobbelen denk ik :P

@annetje.. Het klinkt erg gezellig al die lichtjes! *\o/* bij jullie is het denk ik nog gezelliger dan met alleen een kerstboom! maar hebben jullie een vorm van hooikoorts dat je er niet tegen kan?

@snoekiej.. 3 chocoladeletters! _/-\o_ lucky you! ik dacht dat ik al verwend werd met 2 ;) (ik ben een beetje een chocoladeverslaafde }> )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:40

Middag :wave:
MisterT: Welkom in het SGW-topic :)
Sannn: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar sterkte voor je papa en natuurlijk ook voor jullie :(:)
Evie: Fijn dat je Bam zo lekker aan het lopen kreeg in je onder collegetijd les ;)
Sussie: Balen dat je nog steeds niet fit bent.. :(:)
Marijke: Echt nog nooit een knoop aangezet :oo Zo moeilijk is dat helemaal niet :Y)
Kris: Wat fijn van Linardo. Zal volgende week woensdag voor je duimen!
Sim: Leuk dat je clubles zo goed bevalt. Ik mis het soms ook wel een beetje. Was toch altijd wel erg gezellig :)
Kim: Beterschap! Vervelend dat je er zo slecht door hebt geslapen..

Ik vind het wel mooi makkelijk dat vriendje vroeger ook gereden heeft. Iedereen die er nog een moet vangen, succes :Y) Woll krijgt sowieso 1 soms 2 dagen in de week vrij. Niet omdat ik dat nou zo graag wil, maar omdat ik dan gewoon niet in de buurt van Enschede ben. Ze moet het er maar mee doen..

Gister het huis opmeten was leuk. Kunnen we mooi een beetje naar gordijnen gaan speuren en weten we ook zeker dat de kast die we op het oog hebben gaat passen :D Wel een heel verschil met toen we de 1e keer gingen kijken. Toen stond er ongeveer de helft aan spullen in het huis haha.

Daarna ook nog naar een Brabants dorpje doorgereden en heb daar een 2e hands spiegelreflex camera gekocht. Wilde toch altijd eens kijken of dat wat voor me is, want vind foto’s maken toch wel erg leuk. Zag er nog super uit, dus nu een nieuw speeltje :D

En nu nog even met mijn jasjestopic bezig. Gaat toch altijd wel veel tijd in zitten.. :z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:48

Nee hoor Muti, ik ga gewoon weer naar huis.
Mootje, als je zin hebt hoor! ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:54

vief: Ik ben benieuwd naar je nieuwe jasjes :D En met die camera kun je straks nog mooiere foto's van jasjes maken :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:00

Lielle schreef:
_lautje_ schreef:

:? >;) <<) }:)

Bah Lielle wat heb jij toch een dirty mind op de vroege ochtend! ;)