Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, 100 punten moet voor jou een makkie zijn, na die 360 (!) punten in een zet van laatst!
.
goedemorgen
.. Werd vannacht om 03.00 wakker en heb niet meer kunnen slapen. Zit echt als een zombie op kantoor.
.
al vind ik het niet ideaal.
. Pff saai, heb straks gewoon niks om te trainen. De eerst volgende die beleerd kan worden is laat geboren, dus daar beginnen we eind zomer pas mee om wat te longeren etc. Wel leuk want het is ook niet zo'n hele grote. Past mooi naast Sofietje.
!

_Noor schreef:@ MisterT, welkom! Ik vraag me altijd af hoe jouw echte naam wordt uitgesproken??
Sultank schreef:Goedemorgen!
MisterT, welkom, ik woon ook in Hoevelaken
en zie al heel wat mensen voorbij rijden met een boom op hun autodak!
Ik ga dit weekend verhuizen en dan staat de kerstboom voor volgende week zondag op het program (Mootje???
)
Ik vroeg me van de week al af waarom ik niet wist wie je was.
De eerste keer dat hij Vies te zien kreeg was trouwens ook niet zo leuk voor vriendje. Vies gaf meneer meteen een flinke kopstoot: Tand door de lip.. 
Wij hebben altijd het huis gewoon versierd met kerstballen op schalen, lichtjes overal en van die rare nepbomen die er 's avonds heel gezellig uitzien met ledlampjes erin.
Heb 3 letters gekregen en een zak chocoladekruidnoten. Gelukkig ook nog wat nuttigs, een bon voor 2 sportmassages en een zooitje nieuwe paardensokken
Daar zaten inmiddels een hoop gaten in.
Heel erg veel sterkte met je vader San
?
_Noor schreef:_Sim_ schreef:Vanavond is trouwens de vergadering voor de SGW kalender voor 2012! Duurt dan niet lang meer voor ie online komt (hopelijk).
Morgenavond Sim
_lautje_ schreef:Moguh! Ik heb can gister 8tot net 11uur geslapen! Wel even vanmorgen om 8vriendje gesproken maar was al vertrokken voor we klaar waren.![]()
Ben iig echt ziek...
MisterT: wanneer Ben je geopereerd? Ik Ben nu 3 maanden verder en rijd alweer wat(wel beetje illegaal). Heb je veel pijn?
griepje ofzo?
bij jullie is het denk ik nog gezelliger dan met alleen een kerstboom! maar hebben jullie een vorm van hooikoorts dat je er niet tegen kan?
lucky you! ik dacht dat ik al verwend werd met 2
(ik ben een beetje een chocoladeverslaafde
) 

Zo moeilijk is dat helemaal niet 

Woll krijgt sowieso 1 soms 2 dagen in de week vrij. Niet omdat ik dat nou zo graag wil, maar omdat ik dan gewoon niet in de buurt van Enschede ben. Ze moet het er maar mee doen..
Wel een heel verschil met toen we de 1e keer gingen kijken. Toen stond er ongeveer de helft aan spullen in het huis haha.