Ik reken ook 30 per uur en dat moet volgens mij overal makkelijk kunnen. Overigen zitten er hier ook altijd 2 tegelijk in de ring. Vind ik persoonlijk ook veel fijner.
Hahaha! Maar ik neem aan dat ze wel eens op meer concoursen zijn geweest. Dan heb je toch enige idee van het aantal mensen dat je kwijt kan per uur etc...
Ik ben de laatste uren ook alleen geweest hier. Stagiaire is hele middag mee met de makelaar. Volgende week mag hij hier mooi blijven, ga ik mooi mee op pad hehe!
Mootje, die stilte voor de storm is er al wekenlang. Iedereen om mij heen bevalt en ik moet weer wachten. bah! haha
Ik zat met 5 op de zwangerschapsgym. 2 daarvan zijn nu bevallen van een meisje. Er weet nog 1tje die een meisje krijgt. De andere vrouw en ik weten het geslacht niet. Maar ik denk nu toch wel dat wij een jongetje krijgen. Het idee had ik al. Maar als er al 3 van de 5 een meid hebben. Dan krijgen wij vast de jongetjes.
Zat ik maar alleen.... Alles beter dan waar ik nu naast / tegenover zit En dan gaan we ook deze maand verhuizen naar een andere verdieping in het kader van ont-samenwerking
Samenwerken is eng en vereist een bepaalde mate van EQ... Aangezien dat totaal niet aanwezig is bij mijn leidinggevende en hij graag in zijn ivoren toren zit, zijn wij de aangewezen personen om van de verdieping af gebonjourd te worden zonder gemist te worden